Hemen Musayı aradım. Türkan teyzeye banyoda olanları anlattım. Ticla Timarunun sevgilisiymiş Türkan Teyze " onu sana benzetmiş olmasın kızım seni onun yerine koyarsa ne yaparız hiç bir fikrim yok" dedi. "bu yüzden üç gün yanına gelmemiş sen, sen korkma diye, yavaş yavaş gelip kendini alıştıra ak sana" dedi. Boğazım tıkanmıştı nefes dahi alamıyordum. Telefonu kapattığımda ellerim titriyordu. Boynum da yine o ses o nefes "Ticla"... Yığılmış odamda. Gözümü açtığımda canım yanıyordu. Boynumda yanık acısı gibi bir acı vardı. Hemen aynaya koştum. Düzgün bir şekilde yakarak dövme yapılmıştı sanki boynuma. Geometrik şekillerde işaret gibi bir şeydi. Mutfaktaki dolaptan yanık kremiyle biraz ilaç alıp uyumuşum. Sabah olduğunda bizimkilere boynumdaki bu şeyi göstermek için ikisininde aradım. Her zaman buluştuğumuz parka gelmelerini söyledim. Söyledim ama ben evden çıkamıyordum. Kapıya çıkıyor telefonumu unutmuşum diye eve giriyordum, çıkıyor,anahtarı unutuyordum. En son annem "sen ne geziniyorsun sabah sabah" diye bağırınca "taze ekmek almaya gidiyorum" diye bağırıp kapıyı çektim. Bir saat beni beklemişler. Telefonumda çekmemiş, ulaşamamışlar. Neyse ikiside meraklı gözlerle bana bakarken boynuma sardığım fuları çıkardım. Hâlâ açıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Oyun(Bitti)
TerrorKorkusunu sınamak isteyenler... Ben ondan bundan korkmam diyenler. Başıma gelenleri bir dinleyin. Benim yerimde olmak ister misiniz... Kesinlikle Hayır!