Türkan teyzenin ölümünün ardından 4 hafta geçmişti. Bu arada Timaru her gece yanıma geliyor beni büyüleye devam ediyordu. Beni ne kadar sevdiğini bana dokunuşundan, öpüşünden bana bakışından anlıyorum. Annem her şey geçti sanıyordu. Gündüzleri tamamen normal bir insandım. Taki Osman hoca gelinceye dek. Bir akşam üstü kapı çaldı. Gelen Osman hocaydı. Kapıyı annem açtı. Osman hocanın karşısına çıkmaktan korkuyordum. Osman hoca beni görünce "kızım ne oldu sana iyimisin" diye yanıma geldi. "iyiyim" dedim. Osman hoca anneme dönüp"kızının halinin farkında değil misin Aynur hanım Gülce çok zayıflamış yüzüde bembeyaz "dedi. Aynaya baktım evet biraz zayıflamıştım,yüzümde biraz beyaz duruyordu. Türkan teyzem kan testi demişti. Anneme" Anne yarın hastaneye gideyim bir baktırdım Türkan teyzem rahmetli kan testi ol demişti onu da bir yaptırayım "dedim. Annem olur der gibi kafasını salladı. Osman hoca bu arada gözünü kırpmadan beni izliyordu. Bana sinirli bir ses tonuyla" Timaruyla......."diyince ben hemen atladım" Osman hocam Timaru beni artık korkutmuyor ama geceleri rüyalarımda benimle konuşuyor "dedim. Öfkeli bir sesle" kızım onunlamı konuşuyorsun "dedi. Artık benim sevgilimdi, bunu onlara nasıl söyleyebilirdim hiç bilmiyordum. Osman hoca devam etti sözlerine" kızım onu her ne halde görüyorsan o, o değil biliyorsun değil mi! O mahluk insan bile değil! Böyle bir şeye nasıl inanır ona kanarsın "diye bağırıyordu. Ben rüyamdaki o adamı nasıl seviyordum, ondan nasıl vazgeçecektim. Annem ağlamaya başladı. Annemi o halde görünce" ne yapmalıyım "dedim kararlı ama acıklı bir sesle. Osman hoca muskalarımı sordu. Onları nereye attığımı bile bilmiyordum. Muskalarımı bulmak için ayağa kalktığımda Timarunun sesini duyar gibi oldum. Yapma der gibi inliyordu. Osman hocanın" al gel artık "demesiyle kendime geldim. Türkan teyzenin ölümünden beri hiç takmıyordum nerdeyse. Biraz arandıktan sonra annemle bulduk. Osman hoca dua okuya okuya boynuma taktı muskamı. Ruhum sıkılıyordu. Biri beni boğuyordu sanki. Osman hoca tüm evi beni okurken Timarunun sesi git gide kısılıyordu. Osman hoca akşam ezanı okunmadan evden çıkarken telefon numarasını bir kağıda yazıp verdi. Kapıyı kapatıp arkama döndüğümde annem bana öfkeli gözlerle bakıyordu. "inanamıyorum Gülce sana" deyip odadan çıktı. Ben de odama çıkarken attığım her adımda boynumdaki muska biraz daha biraz daha yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Oyun(Bitti)
TerrorKorkusunu sınamak isteyenler... Ben ondan bundan korkmam diyenler. Başıma gelenleri bir dinleyin. Benim yerimde olmak ister misiniz... Kesinlikle Hayır!