Annemle gece 3 gibi eve geldik. Annem Musa ların evini toplamıştı yorgun bir şekilde" hadi kızım yatalım yarın işimiz çok "dedi. Başımı salladım yukarıya odama çıkarken bunca olan biteni düşünüyordum. O nasıl görünüyor neye benziyor diye kendi kendime söyleniyordum. Odama girdiğimde boynumdaki muska beni çıldırtıyordu. Boynumdaki muskamı, odamdaki herşeyi dışarı attım. Işıkları kıstım onu görmek istiyordum. "Timaru, Timaru gel bana kendini göster" diye seslendim. Önce tuhaf kokusu doldu odama. Tekrarladım"seni görmek istiyorum "Bir anda sırtımda nefesini hissettim başını kulağıma uzatıp" Ticla "dedi. Yine karnıma doladı kollarını o an anladım artık ondan korkuyordum. Tekrarladım"seni görmek istiyorum bana yüzünü göster" diye. Bir anda o acı sesiyle odamı salladı ve gitti. Ona sormak istiyordum ne istiyor benden daha ne olabilirdiki daha? Tüm gücümü toplayıp tekrar bağırdım. "Timaru gel, seni görmek istiyorum" diye. Bir anda bir insan suliyeti belirdi. Ona doğru ilerledim, ilerledikçe sis dağılıyordu. Olduğum yerde kaldım. "Ticla" dedi bana. Yalvarır gibi bir sesle seslendi bana. Acısını, öfkesini anlamıştım sesinden. Son sözü yine "Ticla" oldu. Bir anda tüm sis kayboldu. O gece artık rahat bir şekilde uyumuştum. İlk defa ben çağırdım hemde iki kere. Artık beni rahatsız etmeyeceğine emindim. Saat 9 gibi annem uyandırdı beni. Musalara gitmemiz lazımdı. Muskamı takıp giyindim. Mahallenin kadınları toplanmış Türkan teyzenin arkasından dualar okuyorlardı. Timarunun sesi geldi "Ticla" diye. Beni o kapıdan içeri geçirmiyordu. Dualar okudukça biri benim boğazımı sıkıyordu sanki. Musa içeri giremediğim anlayınca yanıma geldi. Sarıldık. Ne demem gerektiğini bile bilemedim. Musa dişlerini sıkarak "O Allahın belası şeyi yok etmeden bana rahat yüzü yok" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Oyun(Bitti)
HorrorKorkusunu sınamak isteyenler... Ben ondan bundan korkmam diyenler. Başıma gelenleri bir dinleyin. Benim yerimde olmak ister misiniz... Kesinlikle Hayır!