Ο Δρ. Μπεν μπήκε στο εργαστήριό του στο κάτω κτήριο του πανεπιστημιακού χώρου. Τον περίμεναν οι συνεργάτες του για να του δείξουν τι βρέθηκε στον Βόρειο Πόλο από μια ομάδα φοιτητών του που είχαν πάει για ερευνητικούς λόγους εκεί. Οι φοιτητές είχαν στείλει ένα e-mailμε φωτογραφίες από κάποια ερείπια μέσα στο χιόνι και τους πάγους. Δεν ήξεραν τι να υποθέσουν οπότε έστειλαν ότι στοιχεία είχαν στον Δρ. Μπεν για περεταίρω έρευνα πριν αποφασίσουν τι θα κάνουν.
Ο Μπεν δεν μπορούσε να πιστέψει τι έβλεπε στην οθόνη του υπολογιστή. Ήταν ερείπια από μια πόλη αρκετά παλιά για να μπορεί να πει ποιου λαού ήταν. Δεν έμοιαζε με κανένα άλλο εύρημα που είχαν βρει αρχαιολόγοι οπότε ο δόκτωρ υπέθεσε ότι απλά ήταν πολύ παλιό. Από κάποιον λαό που χάθηκε πολύ πιο πριν από όσα ήξεραν οι επιστήμονες ή ήταν πόλη λαού που ήξεραν και που πήγαν στον Βόρειο Πόλο για κάποιο λόγο.
Καθώς έψαχναν για κάποια πληροφορία για το ποιος μπορεί να την έκτισε άναψε ένα λαμπάκι στον υπολογιστή. Ένα ακόμα e-mail στάλθηκε από τους φοιτητές. Ήταν και άλλες φωτογραφίες από πολλά κτήρια, όχι ερείπια. Οι φοιτητές είχαν βρει μια πολύ καλά διατηρημένη πόλη που σύμφωνα με τα λεγόμενά τους δεν ήταν φτιαγμένη από κανέναν γνωστό λαό. Υπήρχαν στους τοίχους διάφορες εικόνες που ήταν πολύ καλά φτιαγμένες, σαν να τις είχαν φτιάξει άνθρωποι που νοητικά είχαν φτάσει στο επίπεδο του τωρινού ανθρώπου και όχι στο επίπεδο του ανθρώπου της εποχής του Χαλκού.
Ο Δρ. Μπεν δεν το πίστευε ότι μπορεί να ήταν στα πρόθυρα μιας νέας ανακάλυψης χάρη στο θάρρος των φοιτητών του. Ήθελε να πάει να δει τι γίνεται από κοντά. Να πάρει και ο ίδιος μέρος στην ανακάλυψη και να βοηθήσει τους φοιτητές για να ολοκληρωθεί η ανακάλυψη πιο γρήγορα. Έτσι άρχισε να ψάχνει για όσους λαούς μπορεί να είχαν επαφή με τον λαό αυτόν και να μαζέψει πληροφορίες για την πόλη και τους κατοίκους της.
Μετά από μια βδομάδα, ανακάλυψαν ότι όποιος και να ήταν ο λαός που έκτισε την πόλη σταμάτησε να έρχεται σε επαφή με άλλους λαούς όταν ανακαλύφθηκε η φωτιά. Σαν να μην ήθελε να προχωρήσει τεχνολογικά όπως οι υπόλοιποι λαοί.
Ο Δρ. Μπεν δεν καταλάβαινε τι γινόταν. Έπρεπε να μάθει γιατί ένας λαός που είχε επαφές με άλλους λαούς δεν θέλησε να προχωρήσει τεχνολογικά, αλλά έφτιαξε μια τόσο ωραία πόλη. Αυτό όμως που του έκανε εντύπωση και τον προβλημάτιζε ήταν πως εξαφανίστηκε ένας ολόκληρος λαός ενώ τα κτήρια έμειναν ανέγγιχτα και που ήταν οι υπόλοιπες πόλεις του λαού αυτού. Δεν γίνεται να εξαφανίστηκαν όλα έτσι απλά χωρίς κανένας να καταγράψει κάτι!
Τελικά, μετά από πολλές συζητήσεις και πολλή σκέψη αποφάσισαν να δημιουργηθεί μια ομάδα από τον Δρ. Μπεν και να πάνε να βρουν τους φοιτητές στον Βόρειο Πόλο και να ανακαλύψουν τι συμβαίνει στο χιόνι.
Ετοιμάστηκαν και η ομάδα αναχώρησε για τον Βόρειο Πόλο μέσα Οκτωβρίου. Θα πήγαιναν κατευθείαν στην κατασκήνωση των φοιτητών χωρίς καθυστέρηση και στάσεις.
YOU ARE READING
Περιπέτεια στον Βόρειο Πόλο
AdventureΜια ομάδα ερευνητών ερευνούν μια πόλη στον Βόρειο Πόλο. Εκεί βρίσκουν όμως πρόσφατα σημάδια ζωής, αρκετά πρόσφατα για να φοβούνται για την ζωή τους. Τι κρύβει η πόλη που βρήκαν μέσα στους πάγους;