Κεφάλαιο 9ο

79 10 0
                                    

Ο Πουρ μπήκε στο δωμάτιο του Βολντ και τον ξύπνησε. Τον ρώτησε τι έγινε με τους ανθρώπους και αν τους έπεισε να βοηθήσουν. Ο Βολντ του είπε ότι το σκέφτονταν αλλά μάλλον θα δεχόντουσαν. Κατά 90% θα ξεκινούσαν πολύ σύντομα την διάσωση του πλανήτη.

Ο Πουρ τον κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα. Δεν περίμενε να είναι τόσο θετικός στην διάσωση αυτή, μετά τα μεσημεριανά. Του εξήγησε αμέσως ο Βολντ ότι τα βρήκαν με τον Ντιμίτρι και πως δεν ήταν τόσο κακό παιδί τελικά. Μάλιστα, έβρισκε πολύ συμπαθητική την Σίλινγκ.

Ο Πουρ γέλασε πονηρά στον Βολντ και τον καληνύχτισε. Πήγε στην βιβλιοθήκη και άνοιξε το βιβλίο με την ιστορία του λαού του. Μια άλλη προφητεία έλεγε πως όταν θα δέχονταν την βοήθεια των ανθρώπων, όταν θα έφτανε εκείνη η ώρα, όσο ωραία και να ήταν τα αποτελέσματα ο βασιλιάς θα πέθαινε. Σύμφωνα λοιπόν με την προφητεία αυτή ο Πουρ θα έπρεπε να θυσιαστεί αν ήθελε να σωθεί ο κόσμος. Δεν θα ήταν άλλος βασιλιάς και δεν σκόπευε να αφήσει τον γιο του να πάρει τον θρόνο και να θυσιαστεί αυτός για να σωθεί ο πλανήτης. Προτιμούσε να αλλάξουν πλανήτη παρά να χάσει τον γιο του.

Άφησε το βιβλίο στη θέση του και πήγε να μιλήσει με τον παιδικό του φίλο, τον Ρούντιτ. Ο Ρούντιτ ήταν ένας Τσαρούνγκ που του άρεζε να ψαρεύει και να διαβάζει βιβλία. Συχνά-πυκνά έμπλεκε σε μπελάδες λόγω του ψαρέματος αλλά πάντα είχε μια σωστή συμβουλή να δώσει.

Μίλησε σχετικά με το τι έπρεπε να κάνουν, αν οι άνθρωποι δεν βοηθούσαν τους Τσαρούνγκ. Να προσπαθούσαν να φύγουν από τον πλανήτη ή να έκαναν μια προσπάθεια να ζήσουν στον πλανήτη που θα πλημύριζε; Ο Ρούντιτ το μόνο που είπε ήταν ότι έπρεπε να δει τι ήταν καλύτερο για όλους. Ότι έπρεπε να πάει να ρωτήσει το πρωί τον μάγο τους να δει τι θα του πει ο θεός να κάνουν γιατί κανείς δεν ξέρει καλύτερα το μέλλον από τον θεό.

Έτσι το επόμενο πρωί ο Πουρ πήγε και βρήκε τον μάγο στον ναό για να ρωτήσει τι έπρεπε να κάνουν αν δεν εκπληρωνόταν η προφητεία.

Εκεί τον βρήκαν ο Βολντ και ο Ντιμίτρι καθώς έβγαινε. Ήταν αρκετά αναστατωμένος σχετικά με όσα του είπε ο μάγος. Ο Βολντ επέμενε να τους πει τι έγινε γιατί τελικά είχαν ευχάριστα νέα. Ο Δρ. Μπεν και οι φοιτητές του είχαν συμφωνήσει να βοηθήσουν. Τότε η όψη του Πουρ άλλαξε κάπως. Τους εξήγησε πως είχε βρει μια προφητεία που έλεγε πως ότι και να γινόταν θα έπρεπε να πεθάνει ο βασιλιάς Τσαρούνγκ, μια θυσία που ήταν διαθετιμένος να κάνει, αλλά μετά το λιώσιμο των πάγων δεν θα υπήρχαν τόσα εδάφη για να ζήσουν όλοι.

Ότι και να γινόταν, όσο και να προσπαθούσαν να βοηθήσουν θα είχαν αρκετά προβλήματα μέχρι να σταθεροποιηθούν όλα. Θα έπρεπε να δουν τι θα γίνει πριν κάνουν οποιαδήποτε κίνηση.

Πήγαν, λοιπόν, στη βιβλιοθήκη και άρχισαν τις συζητήσεις. Θα προέβλεπαν όσο τον δυνατόν περισσότερα προβλήματα και θα έβρισκαν λύσεις.

Περιπέτεια στον Βόρειο ΠόλοWhere stories live. Discover now