Κεφάλαιο 2ο

203 13 5
                                    

Έφτασαν στον Βόρειο Πόλο μετά από δεκαπέντε ώρες ταξίδι και ετοιμάστηκαν να πάνε στην τοποθεσία των φοιτητών. Ήταν μια ομάδα τριάντα ανθρώπων με αρχηγό τον Μπεν. Ήθελαν να είναι εκεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να ξεκινήσουν έρευνες για οποιαδήποτε ανακάλυψη. Ήταν μπροστά σε νέα πράγματα που θα άλλαζαν τον κόσμο.

Έφτασαν στην κατασκήνωση σχετικά γρήγορα. Οι φοιτητές τους υποδέχτηκαν και τους εξήγησαν που είναι η πόλη και πως παραήταν καλά διατηρημένη για εγκαταλειμμένη. Επίσης δεν ήταν ιδιαίτερα θαμμένη μέσα στο χιόνι κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Με άλλα λόγια κάτι δεν πήγαινε καλά εκεί. Ξεκίνησαν να δουλεύουν αμέσως για να δουν αν υπήρχε κάτι ζωντανό μέσα στην πόλη. Θα έστελναν πρώτα ρομπότ με κάμερες για να δουν αν υπάρχει κίνηση και μετά θα πήγαιναν και οι ίδιοι για να συλλέξουν δείγματα για εξετάσεις.

Πέρασε με αυτό τον τρόπο η μέρα και ξάπλωσαν να κοιμηθούν παρόλο που δεν είχε νυχτώσει. Είχαν πάει το εξάμηνο που δεν νύχτωνε και έτσι πάντα υπήρχε φως. Στην αρχή δεν μπορούσαν να κοιμηθούν από την υπερένταση και τον ενθουσιασμό. Κουβέντιαζαν για την επόμενη μέρα και για το τι θα έβλεπαν με την κάμερα. Οι φοιτητές ήταν χαρούμενοι που είχαν τον δόκτορα εκεί και μαζί του τον εξοπλισμό του πανεπιστημίου. Θα μπορούσαν να κάνουν έτσι την έρευνα πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Άρχισαν να γλαρώνουν όταν ο Μπεν άρχισε να νιώθει πως κάποιος τον παρακολουθεί. Δεν ήξερε τι ήταν αλλά ένιωθε πως κάποιος τον παρακολουθούσε συνεχώς από την ώρα που ξάπλωσαν. Ρώτησε και τους υπόλοιπους αν ένιωθαν κάτι παρόμοιο και κάποιοι του είπαν ότι πράγματι ένιωσαν κάποιες στιγμές να παρακολουθούνται όχι μόνο το βράδυ αλλά και όλη την μέρα. Μάλιστα, ένιωθαν κάποιες φορές ότι άκουγαν περίεργους ήχους σαν να έφευγαν κάποιοι από πίσω τους γρήγορα για να μη τους δουν. Τότε ο Μπεν σκέφτηκε πως δεν πρέπει να αργήσουν πολύ με τις έρευνες γιατί ίσως να κρύβεται εκεί κάτι κακό.

Την επόμενη μέρα έστειλαν τα ρομπότ από την κεντρική πύλη να δουν τι υπάρχει στην πόλη. Στην αρχή τα έκαναν έναν κύκλο γύρω από τα τείχη της πόλης. Δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη σε έκταση και ολοστρόγγυλη. Τα τείχη ήταν αρκετά ψηλά, χωρίς τρύπες για κανόνια ή άλλου είδους άμυνα. Τίποτα όμως δεν υποδείκνυε ότι υπήρχε κάποια μορφή ζωής τριγύρω!

Ύστερα τα έστειλαν μέσα στην πόλη από την κεντρική πύλη. Τα κάγκελα ήταν σταματημένα στη μέση και έτσι τα δύο ρομπότ μπήκαν άνετα μέσα. Τότε είδαν το εσωτερικό και έμειναν με το στόμα ανοικτό. Δρόμοι καθαροί από χιόνι, με τέντες από πάγο και γύρω-γύρω πολλά σπίτια σαν να είναι μικρές σπηλιές φτιαγμένες από πάγο. Δεν είχαν δει ποτέ τόσα ιγκλού μαζεμένα στο ίδιο μέρος.

Όλα ήταν σαν να έμενε κάποιος μέσα στα τείχη της πόλης! Έβγαλαν έξω τα ρομπότ και ο Μπεν έδωσε εντολή να ετοιμαστούν πέντε άτομα για να μπουν μέσα στην πόλη.

Ύστερα από μισή ώρα, ετοιμάστηκαν όλοι και ξεκίνησαν να πηγαίνουν προς την πόλη! Μπήκαν μέσα και πλησίασαν το πρώτο ιγκλού. Μπήκαν μέσα και αντίκρισαν ένα περίεργο θέαμα. Ένα μαύρο υγρό υπήρχε στο έδαφος. Πήραν δείγματα και προχώρησαν παρακάτω. Τα υπόλοιπα ιγκλού είχαν μέσα κάτι σαν σκελετούς και το ίδιο μαύρο υγρό που βρήκαν στο πρώτο ιγκλού. Πήραν αρκετά δείγματα και μερικούς σκελετούς για να τους εξετάσουν και αυτούς. Δεν περίμεναν να βρουν κάτι τέτοιο.

Πήγαν για μεσημέρι και μετά ετοιμάστηκαν να ξαναμπούν στην πόλη. Αυτή την φορά θα παρατηρούσαν τι υπήρχε γύρω-γύρω. Οι δρόμοι ήταν σκεπασμένοι με παγωμένες σκεπές που δεν έλιωναν λόγω κρύου και απέτρεπαν το χιόνι να μπει μέσα. Τα ιγκλού ήταν γύρω από τους δρόμους και κατέληγαν σε μια πλατεία που είχε περίεργα αγάλματα και ένα περίεργο κατασκεύασμα σαν κρεμάλα. Ύστερα πήγαν κοντά στα τείχη και τριγύρισαν κατά μήκος του για να δουν τι υπάρχει. Τότε ο Κλωντίν, ένας από τους φοιτητές, είδε κάτι να κινείται πάνω στο τείχος πολύ γρήγορα. Φώναξε τους άλλους αλλά δεν πρόλαβαν να δουν κάτι. Τριγύρισαν λίγο ακόμα και έπειτα γύρισαν στην βάση τους.

Εκεί έδωσαν τα δείγματα στους υπόλοιπους και τους είπαν τι έγινε στο τείχος. Δεν ήξεραν τι εξήγηση να δώσουν. Στο μεταξύ εξέτασαν τα δείγματα από το υγρό και απ’ ότι μπόρεσαν να κρίνουν από το αποτέλεσμα ήταν ένας συνδυασμός από διάφορα όξινα υγρά και νερό. Έμοιαζε πολύ με τα ούρα των ανθρώπων αλλά ήταν πολύ πιο όξινο.

Συνεπώς κάτι υπήρχε εκεί που δεν είχε χαθεί αλλά συνέχιζε να ζει κανονικά μέσα στους παγετώνες. Ο Δρ. Μπεν δεν μπορούσε να καταλάβει τι μπορεί να δημιουργούσε το υγρό αυτό και τι μπορεί να ήταν οι σκελετοί αυτοί. Ξάπλωσαν πάλι έτσι ώστε την επόμενη μέρα να ήταν έτοιμοι να εξετάσουν τους σκελετούς.

Έπρεπε να δουν τι γίνεται στην πόλη αυτή και τι ήταν αυτό που είδαν στα τείχη. Και όλα αυτά έπρεπε να γίνουν γρήγορα σχετικά, γιατί δεν ήξεραν τον λόγο που ένιωθαν ότι τους παρακολουθούσαν και κυρίως από ποιον!.

Περιπέτεια στον Βόρειο ΠόλοWhere stories live. Discover now