Έπρεπε να βρουν μια λύση για το πώς θα σώζονταν όλοι και ταυτόχρονα να μπορούσαν να ζήσουν χωρίς προβλήματα. Ο Πουρ πρότεινε να φτιάξουν διαστημόπλοια για να μείνουν οι άνθρωποι και κάποια άλλα για να φυτεύουν διάφορα φυτά και να βόσκουν τα ζώα αφήνοντας όση γη υπήρχε χωρίς νερό για επιπλέον ζώα και φυτά.
Η Λούσι επίσης πρότεινε υποθαλάσσια καταφύγια για να μένουν άνθρωποι και θα επικοινωνούσαν με την επιφάνεια μέσω υποβρυχίων. Στον Ντιμίτρι άρεζε πιο πολύ η ιδέα με τα διαστημόπλοια. Ήταν άνθρωπος που του άρεζε να δοκιμάζει νέα πράγματα και είχε ζήσει σε υποβρύχιο. Οπότε δεν ήθελε να ζήσει ξανά την ίδια εμπειρία.
Ο Βολντ σκέφτηκε να προσπαθήσουν να κάνουν μια ασπίδα γύρω από τους ήδη υπάρχοντες πάγους και στους δύο Πόλους και να φτιαχτούν εκεί καταφύγια. Όσοι δεν χωρούσαν εκεί να έμπαιναν σε διαστημόπλοια όπως πρότεινε ο Πουρ και κάποιοι άλλοι σε υποθαλάσσια καταφύγια όπως πρότεινε η Λούσι. Θα προσαρμόζονταν στις ανάγκες έχοντας όσα εφόδια χρειάζονταν.
Ο Δρ. Μπεν επίσης πρότεινε να μιλήσει ο Πουρ και με τις κυβερνήσεις όλου του κόσμου για να γίνουν οι προετοιμασίες πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Ο Τσαρούνγκ όμως είχε τις αντιρρήσεις του για την πρόταση αυτή. Φοβόταν να μιλήσει με ανθρώπους πόσο μάλλον να συνεργαστεί μαζί τους. Δεν εμπιστευόταν τις κυβερνήσεις γιατί του θύμιζαν το παρελθόν. Την βία που περιέγραφαν οι πρόγονοί του στα βιβλία.
Δεν μπορούσε να δεχτεί κάτι τέτοιο έτσι απλά. Έτσι, επέστρεψαν στον τρόπο που θα έφτιαχναν τα καταφύγια. Τελικά αποφάσισαν να υλοποιήσουν αρχικά την ιδέα του Βολντ και στην πορεία βλέπουν τι θα αποφασίσουν.
Τότε ο Δρ. Μπεν πήγε παράμερα με τον Πουρ και άρχισαν να κουβεντιάζουν για τους ανθρώπους που τους περίμεναν στην πόλη που είχαν βρει. Υπήρχαν δεκαπέντε άτομα που είχαν φύγει για να φέρουν εφόδια και πολύ πιθανόν να έχουν γυρίσει και να έχουν βρει τα πτώματα των συντρόφων τους. Έπρεπε να πάνε να τους βρουν και να τους εξηγήσουν τι είχε γίνει αλλιώς θα γίνονταν πολύ άσχημα τα πράγματα.
Ο Πουρ συμφώνησε να πάνε ο Δρ. Μπεν και οι φοιτητές του μαζί με κάποιους Τσαρούνγκ να τους βρουν και να τους εξηγήσουν τι είχε γίνει εκεί. Έτσι, ετοιμάστηκαν και ξεκίνησαν για την πόλη. Μαζί τους πήγε και ο Βολντ που πλέον είχε γίνει αρκετά φιλικός με τον Ντιμίτρι και την Σίλινγκ.
Έφτασαν στην πόλη και πήγαν κατευθείαν εκεί που ήταν η βάση. Το ελικόπτερο ήταν εκεί αλλά οι άνθρωποι εξαφανισμένοι. Δεν ήξεραν που ήταν και αυτό ανησύχησε τον Βολντ όπως και την ομάδα του Μπεν. Που είχαν εξαφανιστεί.
YOU ARE READING
Περιπέτεια στον Βόρειο Πόλο
AdventureΜια ομάδα ερευνητών ερευνούν μια πόλη στον Βόρειο Πόλο. Εκεί βρίσκουν όμως πρόσφατα σημάδια ζωής, αρκετά πρόσφατα για να φοβούνται για την ζωή τους. Τι κρύβει η πόλη που βρήκαν μέσα στους πάγους;