Όταν γύρισαν τους περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. Τα πλάσματα αυτά είχαν επιτεθεί στην βάση και είχαν σκοτώσει τους δεκαπέντε ανθρώπους που έμειναν πίσω για να φροντίσουν τις εγκαταστάσεις. Τα μηχανήματα δεν τα πείραξαν αλλά είχαν πάρει μαζί τους τα δείγματα από το υγρό που είχαν μαζέψει από τα ιγκλού.
Μάζεψαν τα πτώματα και τα έβαλαν σε ένα δωμάτιο που το είχαν για αποθήκη. Μόλις θα γυρνούσαν οι υπόλοιποι ια έπαιρναν ότι βρήκαν και θα έφευγαν από εκείνο το μέρος χωρίς να έχουν σκοπό να γυρίσουν πίσω.
Άναψαν μια φωτιά και άρχισαν να διαβάζουν το βιβλίο. Από όσα κατάλαβαν ήταν εκεί από την στιγμή που δημιουργήθηκε η γη. Είχαν έρθει από άλλο ηλιακό σύστημα για να εξερευνήσουν το διάστημα και έτυχε να δουν την δημιουργία της γης. Έτσι προσγειώθηκαν και άρχισαν να πολλαπλασιάζονται χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Όμως, άρχισαν να υπάρχουν εξελίξεις πάνω στη γη. Εμφανίστηκαν διάφορα είδη ζώων και φυτών που άλλες φορές ήταν ευλογία και άλλες όχι, κάτι που δεν τους ενοχλούσε. Το πιο ενοχλητικό εκείνη την περίοδο ήταν οι απότομοι παγετώνες και το λιώσιμο των πάγων. Δεν τους άρεζε να αλλάζει κάθε τόσο το περιβάλλον. Έτσι, μετά το τελευταίο λιώσιμο εγκαταστάθηκαν στον Βόρειο Πόλο για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
Και τότε ήρθαν και οι πρώτοι άνθρωποι. Στην αρχή συμβίωναν χωρίς προβλήματα αλλά όταν ανακάλυψαν την φωτιά όλα άλλαξαν. Άρχισαν να γίνονται επιθετικοί και να ζητάνε πολλά. Ειδικά από αυτούς γιατί είχαν γνώσεις που δεν είχαν οι άνθρωποι. Για τον λόγο αυτό σταμάτησαν να έρχονται σε επαφή μαζί τους και απομονώθηκαν πλήρως αφήνοντας την φήμη ότι εξαφανίστηκε ο λαός τους. Κάποιες φορές δέχονταν επίθεση ‘όμως από ανθρώπους και από τότε άρχισαν να κρύβονται και να μην αφήνουν κανέναν να πλησιάζει την πόλη τους. Πολλές ομάδες ανθρώπων είχαν χαθεί εκεί, μέσα στο χιόνι, γιατί πλέον δεν εμπιστεύονταν το ανθρώπινο είδος. Δεν σκόπευαν να αφήσουν κανέναν ζωντανό.
Δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι υπήρχε ένας λαός τόσα χρόνια στον πλανήτη που δεν ήταν από εδώ. Είχαν κάνει μια τρομερή ανακάλυψη αλλά για να την διαδώσουν έπρεπε να επιβιώσουν μέχρι να γυρίσουν πίσω οι υπόλοιποι και να τους πάρουν.
Μαζεύτηκαν γύρω από την φωτιά και άρχισαν να συζητούν τι θα έκαναν όταν θα γύριζαν πίσω στην χώρα τους. Ήθελαν τόσο να συνεχίσουν την έρευνα αν επιβίωναν που δεν πρόσεξαν ότι οι «ντόπιοι» τους πλησίαζαν περικυκλώνοντάς τους.
Όταν τους αντιλήφτηκε ο Ντιμίτρι ήταν αργά. Τους έπιασαν και τους πήγαν προς την πόλη περιμένοντας να έρθει μια άλλη ομάδα για να τους παραλάβει. Για κάποιο λόγο δεν τους σκότωσαν ενώ θα μπορούσαν, όπως και έκαναν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας που είχαν μείνει στην βάση.
Μετά από λίγη ώρα ήρθε η ομάδα που περίμεναν και τους πήγε σε μια πόλη κρυμμένη μέσα στα παγόβουνα.
YOU ARE READING
Περιπέτεια στον Βόρειο Πόλο
AdventureΜια ομάδα ερευνητών ερευνούν μια πόλη στον Βόρειο Πόλο. Εκεί βρίσκουν όμως πρόσφατα σημάδια ζωής, αρκετά πρόσφατα για να φοβούνται για την ζωή τους. Τι κρύβει η πόλη που βρήκαν μέσα στους πάγους;