Κεφάλαιο 7ο

92 11 0
                                    

Πέρασαν όλη την μέρα μιλώντας για τον λαό του Πουρ μιας και απ’ ότι φαινόταν οι Τσαρούνγκ ήξεραν τα πάντα για τους λαούς του πλανήτη. Μάθαιναν πάντα τι γινόταν πέρα από τους πάγους χωρίς να φαίνονται όμως. Τώρα πλησίαζε άλλο ένα λιώσιμο των πάγων και σύμφωνα με την προφητεία θα ήταν χειρότερο από τα προηγούμενα. Και γι’ αυτό χρειάζονταν την βοήθειά τους για να σωθούν όλοι και να αρχίσουν πάλι από την αρχή. Να μπορέσουν να επιβιώσουν και να συνυπάρξουν αρμονικά. Ο Μπεν και οι φοιτητές δεν ήξεραν τι να πιστέψουν. Είδαν τόσα που πλέον ότι και να άκουγαν θα το πίστευαν. Έτσι, ο Πουρ τους είπε πως αν θέλουν μπορούν να κάτσουν μερικές μέρες μαζί τους και να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Τους έδωσε δωμάτια να ξεκουραστούν και να σκεφτούν τι θα έκαναν για τις επόμενες τέσσερις μέρες.

Και οι έξι ήταν τόσο ξεθεωμένοι που αποφάσισαν να κοιμηθούν λίγο και μετά ξεκούραστοι και φρέσκοι θα το σκεφτόντουσαν, κάτι που βρήκε πολύ σοφό και ο Πουρ. Μπήκαν στα δωμάτιά τους και κοιμήθηκαν αμέσως.

Το πρωί ο Πουρ τους περίμενε με τον Βολντ, τον γιό του, για να πάνε μια βόλτα στην πόλη. Όλα ήταν όμορφα όταν ο ήλιος έπεφτε πάνω στον πάγο και άφηνε τα χρώματα να εμφανιστούν. Τα ψάρια φαίνονταν ξεκάθαρα καθώς περπατούσαν στον δρόμο λες και ήταν πάνω σε ενυδρείο όλη η πόλη. Ξαφνικά πέρασε ένα μεγάλο πουλί από πάνω τους και ο Πουρ τους είπε πως ήταν ιπτάμενος δεινόσαυρος που τον είχαν βρει μέσα στον πάγο. Ξεπάγωσαν όλη την φωλιά του και έτσι κυκλοφορούσαν πολλά τέτοια πλάσματα εκεί πλέον.

Αλλά δεν ήταν μόνο οι δεινόσαυροι. Ο Βολντ τους εξήγησε πως κατά διαστήματα έφερναν ζευγάρια από ζώα που ήταν υπό εξαφάνιση και τα προστάτευαν σε ειδικούς χώρους για να μπορέσουν να πολλαπλασιαστούν. Μερικές φορές κιόλας άφηναν κάποια ελεύθερα δημιουργώντας έτσι νέα είδη ζώων και φυτών.

Πήγαν να δουν τον ναό. Οι Τσαρούνγκ είχαν δικιά τους θρησκεία που έμοιαζε περισσότερο με μήξη όλων των θρησκειών του κόσμου. Σαν να είχαν πάρει λίγα χαρακτηριστικά από κάθε θρησκεία και τα ένωσαν σε μία. Ακόμα και ο θεός τους ήταν μία μίξη.

Ο ναός ήταν χάρμα οφθαλμών. Το πάτωμα ήταν πάγος ,ε ζωγραφιές από όλες τις θρησκείες. Παρουσίαζε τον κατακλυσμό όπως τον έβλεπαν όλοι οι λαοί, για να θυμίζει στους Τσαρούνγκ πόσο επηρέασαν το ανθρώπινο είδος έστω και διακριτικά.

Περιπέτεια στον Βόρειο ΠόλοWhere stories live. Discover now