Κεφάλαιο 8ο

67 10 0
                                    

Το βράδυ ο Βολντ κάλεσε τον Δρ. Μπεν για φαγητό στο δωμάτιό του και να του εξηγήσει τι γινόταν μιας και ήταν ο μεγαλύτερος και ο σοφότερος της ομάδας του. Του έδειξε την προφητεία και του είπε πως τους χρειάζονταν.

Ο Μπεν δεν μπορούσε να αρνηθεί πως κατά ένα μεγάλο ποσοστό η προφητεία ίσχυε. Πράγματι οι πάγοι έλιωναν και η περιγραφή των ανθρώπων που θα τους βοηθούσαν ταίριαζε με αυτούς. Αλλά δεν ήξερε γιατί δεν πίστευε ότι έβλεπε. Ρώτησε τον Βολντ γιατί άλλαξε η συμπεριφορά του και πήρε ένα νεύμα για απάντηση.

Πήγαν σε ένα κτήριο στην άκρη της πόλης. Ήταν ο οικογενειακός τάφος της οικογένειάς του. Η μητέρα του ήταν θαμμένη εκεί. Είχε πεθάνει σε μια προσπάθεια να σώσει ένα μωράκι στην Βόρεια Ρωσία πριν από τριάντα χρόνια. Το είχαν αφήσει εκεί οι γονείς του και η μητέρα του Βολντ πήγε να το σώσει. Όμως δεν πρόσεξε ότι ήταν παγίδα. Οι γονείς του μωρού την σκότωσαν γιατί νόμιζαν ότι ήταν τέρας του νερού. Το μωρό ήταν ο Ντιμίτρι. Γι’ αυτό και η συμπεριφορά του είχε ενοχλήσει τόσο τον Βολντ.

Ο Δρ. Μπεν πρότεινε να πάει να μιλήσει στον Ντιμίτρι γιατί θα του φαινόταν χρήσιμος αν ήθελε να σωθεί η γη. Είχε αρκετές γνωριμίες για να μπορέσει να βρει ότι χρειαζόταν η γη για να σωθεί.

Όπως και έγινε. Ο Βολντ εξήγησε στον Ντιμίτρι τι έγινε και πριν καλά-καλά καταλάβει τι γινόταν ο Ντιμίτρι του χαμογέλασε και τον αγκάλιασε. Αποφάσισαν να ξεκινήσουν την γνωριμία τους από την αρχή και θα σκεφτόταν τώρα πιο ήρεμος την ιστορία χωρίς καχυποψία.

Περιπέτεια στον Βόρειο ΠόλοWhere stories live. Discover now