Κεφάλαιο 12ο

110 8 4
                                    

Έφτασαν στην πόλη από την οποία ξεκίνησαν όλα. Αλλά δεν ήταν όπως τότε. Κάτι είχε γίνει εκεί που δεν είχε καλό αποτέλεσμα. Τα τείχη ήταν κατεστραμμένα και τα σπίτια σαν να τα βομβάρδισαν. Πήγαν προς το κτήριο που είχαν βρει τα βιβλία αλλά τα περισσότερα είχαν καεί. Μέσα όμως στα συντρίμμια άκουσαν κάποιον να ζητά βοήθεια. Ήταν ο Βολντ.

Τον έβγαλαν έξω και τον συνέφεραν. Όταν είδε τον Ντιμίτρι χάρηκε πολύ. Τους εξήγησε ότι αυτός ο χαμός έγινε εξαιτίας του πατέρα του. Τρεις μήνες αφότου έφυγαν ο Πουρ άρχισε να τρελαίνεται και να λέει πως θα έρχονταν άνθρωποι και θα τους σκότωναν. Ότι δεν είχαν άλλη λύση από το να καταστρέψουν τα πάντα και να φύγουν. Λίγοι όμως συμφώνησαν με αυτό. Οι περισσότεροι ήθελαν να μείνουν εκεί, να κρύψουν την πόλη και να μη εμφανιστούν μέχρι να είναι σίγουροι ότι δεν κινδύνευαν. Μεταξύ αυτών ήταν και ο Βολντ. Ο Πουρ τότε έχασε κάθε ίχνος λογικής από μέσα του και διέταξε να καταστρέψουν τα πάντα, να ετοιμάσουν διαστημόπλοια και να φύγουν με όσους Τσαρούνγκ ήθελαν να γλυτώσουν. Τους υπόλοιπους θα τους σκότωναν όταν θα έφευγαν από την γη με τα όπλα των διαστημόπλοιων.

Ο Ντιμίτρι πρότεινε στον Βολντ να πάνε να ψάξουν για επιζώντες στην πόλη που ζούσαν και όσοι ζούσαν να κρύβονταν για ένα διάστημα μαζί του και με τον Δρ. Μπεν. Ο Βολντ όμως ήξερε ότι δεν υπήρχε κανείς ζωντανός εκεί γιατί οι Τσαρούνγκ είχαν μια ικανότητα να νιώθουν αν υπάρχουν άλλοι Τσαρούνγκ σε έναν πλανήτη και ο Βολντ δεν ένιωθε τίποτα τέτοιο.

Έτσι, οι τρεις φίλοι γύρισαν στην Αμερική και έμαθαν αρκετά ο ένας από τον άλλον. Ο Βολντ υποτίθεται ήταν ένας μακρινός συγγενής του Ντιμίτρι που είχε κάποια σωματικά προβλήματα από ένα ατύχημα στο εργαστήριό του, και έτσι μπορούσαν να ζήσουν ήρεμοι χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς μέχρι που ο Δρ. Μπεν και ο Ντιμίτρι πέθαναν από γεράματα. Ο Βολντ τους έθαψε και αφού έφτιαξε ένα διαστημόπλοιο πήγε να εξερευνήσει το διάστημα.

Περιπέτεια στον Βόρειο ΠόλοWhere stories live. Discover now