Her zaman ki gibi babamın zorlamasıyla bir işi daha yapıp, bu davete katılmak zorundayım. Elimden gelen hiçbir şey yok! Onun bu dikta tavırlarına yapabilecek bir şeyim yok! Önümde bir çok engel var bunun en başında ise annem ve kendime olan saygım, öz saygım geliyor. Bunları düşünüp bir yandan hazırlanırken odamda, kapım çaldı. Kimin geldiğini sorduğum sırada aldığım cevap annemdendi. İçeriye gelmesini söyledim. Kapı açılır açılmaz ''Her zaman ki gibi çok güzelsin, gecenin yine en güzel kızı sen olacaksın'' dedi. Bu benim için annem tarafından söylenen klişe bir sözdü. Ona teşekkür ettim ve abarttığını söyledim. Annem odadan çıkarken son bir defa aynada kendime baktım. Doğal sarı olan saçlarımı dağınık topuz yapıp, hafif doğal bir makyaj yapmayı seçtim. Uzun straplez kırmızı elbisemi giydim ki dik ve iri göğüslerimden dolayı giymek beni bir hayli zorlamıştı. Belimin ince olmasına karşın hatlarım yuvarlak ve dolgundu. Bacağımda ise uzun bir yırtmacım vardı ayağımda ise en sevdiğim tarz olan stiletto yavru ağzı ayakkabım vardı. Böylesine iddaalı giyinmişken fazla takı takarak abartmak istemedim. Annemin 2 yıl önce doğum günüm de almış olduğu zarif taşlı pırlanta kolyemi taktım. Tam hazırdım ki aşağıdan oldukça yüksek bir ses duydum;
-''Asi seni bekliyoruz. Geç kalmak istemiyorum tüm cemiyet orada olacak ve bir çok insan beni, bizi görmek için geliyor. Hadi gel'' diyen özellikle bizi görmeye gelecekler diye vurgulayan babamdı.
-''Hazırım, Geliyorum.'' dedim sadece. Onunla tartışamazdım. Pırlanta taşlarla süslenmiş küçük yavru ağzı Chanel gece çantamı da alarak odadan çıktım. Asansör kullanmak yerine merdiven kullanmayı tercih ettim. Fiziğime ve dış görünüşüme önem veren biriyim ve spor hayatımda vazgeçilmez bir yerdedir. Yapmış olduğum spor ile vücudumun belirli hatlarını öne çıkarmış istemediğim yerleri ise kapatmıştım. Aşağıya indiğimde annem her zaman ki gibi çok şıktı. Her yer de onun güzelliği ön plandaydı ve girdiğimiz ortamda dikkatleri üzerine çekmeyi başarırdı. Benimkine benzer bir abiye giymiş bunu güzel bir topuklu ayakkabı ve gece topuzuyla süslemişti. Boynunda ise varlığını ve fiyatını ap açık belli eden büyük altın kolyesi vardı. Babam ise takım elbisesini giymişti. Yakışıklıdan öte duruşu ile hareketleri, tavırları ve kır saçları ile karizmatik bir adamdı. Boyu, omuzlarının genişliği ve yaşına rağmen sportmen vücuduyla hep dikkat çekmiştir.
Kapıdan çıkarken ''Melek gibisi fazla kalır senin yanında'' evimiz de bize yardımcı olan fakat benim manevi anne diye hitap ettiğim Zeynep Annemdi. Onu öpüp teşekkür ettikten sonra şoförümüzün açık tuttuğu kapıya doğru ilerledim ve bana gülümseyen gözlerle bakıyordu. Ben de ona gülümsedim onu çok seviyordum çok iyi bir adamdı ve ben daha doğmadan babamla çalışıyormuş. Babam her ne kadar zalim sert ve dikta bir adam olsa da iş veren olarak iyi bir insandı. Limuzinin arka koltuğuna yerleştim annem ile babam ön kısımda birbirlerine bakıyorlardı. Araç hareket etmeye başladığın da dışardan şöyle bir evimize baktım. Çok büyük çok geniş bir arazi üzerine kurulmuş, babam tarafından özel yaptırılmıştı. Çok sayıda koruma ve çalışan vardı babamın küçük sarayında. Bunu düşünürken yüzümde alaycı bir tarzda gülümseme oluşmuştu. Ne kadar da şatafata önem veren bir adamdı.
Davetin verildiği yere nihayetinde ulaştık. 'Aman Allah'ım paparazi ordusu vardı burada. Nefret ediyorum boy boy magazin dergilerinde olmaktan' diye düşünürken her zaman olduğu gibi babam beni öne sürdü. Şoförümüz diye hitap etmek istemiyordum ona, kapımı açtığı için 'Teşekkür ederim Veysel Amca' deyip gülümsedim. Arabadan adımımı attığım anda flashlar patlamaya başladı. Ne de olsa sosyetenin yeni gözdelerinden biriydim ben. Güvenoğulları'nın tek çocuğu biricik gözdeleri Holding zincirlerinin ki nefret ettiğim Holding zincirlerinin tek varisiydim.
Annem ile babam yanımda yerini aldığı zaman, her biri ayrı ayrı bir şekilde 'buraya bakın efendim' buraya bakar mısınız?' diye söylediklerinde hepsine poz vermeye çalıştık. Kırmızı halıdan davetin olduğu alana geçerken bir birinden şatafatlı kadınlar, bir biri içinde yarışan elbiseler mücevherler ön plandaydı. Bu insanların bu dünyadan başka dünyalar olduğunu, daha güzel daha histerik şeylerin olduğunu anlamlarını o kadar isterdim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASi PSiKOLOĞUM!!!
RomanceHayatımda gördüğüm en gizemli tehlikeli bir o kadar da çekici bir adamdı bu. Gözlerinden görebiliyordum sırlarının olduğunu. Sanki avına yaklaşan bir kaplan gibi yürüyordu sessiz sakin dikkatli ve bir o kadar da seksi. Ben ise onun karşısında avını...