ՏҽԹԵվղíօӀíkɑ

1.4K 65 13
                                    


AČIŪ UŽ #5 IN ROMANCE!!

Po kelių akimirkų Zayn atsitraukė nuo manęs. Nesupratau tokio jo gesto ir tas privertė mane šiek tiek sunerimti.

"Žinai ką? Padarom greituką ir aš nykstu iš čia." jis nusišypojo pašaipia šypsena priversdamas mane labai stiprai supykti. Trenkiau jam labai stiprų antausį ir išmečiau jį pro duris.

"Jei tau, reikia iš manęs tik, to, tai - aš nenoriu tavęs matyti." 'spjoviau' žodžius jam į veidą ir stipriai trenkiau durimis.

Kaip aš anksčiau to nepastebėjau? Jis toks šiknius kuris viską griauna.

Susitvarkiusi namus persirengiau ir išėjau į miestą. Avėjau baltus kedus, juodus džinsus ir tamsiai raudonos spalvos megztinį su užrašu 'Free Yourself'. Mano plaukai buvo nestipriai supinti į kasą ir galiu pripažinti, jog atrodžiau gražiai.

Tikėjausi nesutikti nė vieno iš pažįstamų, nes nenorėjau, kad kas nors paklaustų kur Zayn ar kažkas panašaus.

"Labas!" Lucy sucypė man prie ausies priversdama šiek tiek sustingti ir išsigąsti.

"O, labas." dirbtinai šyptelėjau ir ji mane apsikabino.

"Amy sakė kas nutiko su Zayn." ji sumurmėjo man į plaukus.

"Žinoma." vėl dirbtinai šyptelėjau merginai ir po kelių minučių ji išėjo su kažkokiu vaikinu kurį pristatė kaip savo pusbrolį.

Nuėjau į alkoholio skyrių ir prikrovusi alkoholinių gėrimų važiavau link kasos aparato. Man šešiolika, tačiau atrodau kaip dvidešimt vienerių ir, tai, yra tokiais atvejais kaip šis - puiku. Nusipirkau dar vieną cigarečių pakelį ir išėjusi į lauką sėdau į taksi kuris turėjo mane parvežti namo.

Grįžusi sudėjau viską į vietas ir paskambinau Amy. Papasakojau jai viską kas nutiko su Taylor ir Zayn.

"Mes gyvenam dvidešimt pirmame amžiuje, tačiau niekada nebuvo ir nebus tos lygybės tarp vyro ir moters, nes jei vyras išeina, tai moteris negali nieko pasakyti, tačiau jei išeina moteris, tai ji būna kalčiausia visame pasaulyje. Štai, tai, yra labai blogas žmonių įprotis." ji sumurmėjo viską į telefoną. "Žodžiu, atvažiuoju." išgirdau kaip ji sukrizena ir baigia skambutį.

Po maždaug pusės valandos Amy įėjo į mano namus. Ir nusiavusi batus atėjo į virtuvę.

"Labas." nusišypsojau pasodindama ją prie stalo ir įdėdama jai makaronų su sūriu.

"Ačiū." ji šyptelėjo valgydama. "Tai gi, varysim prisigersim ir tada eisim miegot." ji sukrizeno pakilnodama antakius.

*

Su Amy jau buvom pakankamai girtos, kad kažką suprastume ir, tai, buvo tikriausiai gerai arba blogai. Aš, to, nesupratau tuo metu.

"Paskambink Zayn ir pasakyk, kad jis debilas." Amy tarė pakeldama dar vieną taurelę alkoholio. "Arba tiek to, aš paskambinsiu." ji sumurmėjo išsitraukdama savo telefoną kol aš tik juokiausi. "Labas, Zayn, su tavim nori kai kas pakalbėti." ji nutęsė paskutinį žodį ir ištiesė man telefoną kurį aš paėmiau. Amy vos apvertė liežuvį kalbėdama su juo.

"Labas, Zayn." pradėjau juoktis, kai Amy bandė ranka atidaryti vyną kurį reikia atidaryti kamščiatraukiu.

"Labas, jūs girtos?" vaikinas rūpestingsi paklausė priversdamas mane šiek tiek išsiblaivyti, tačiau netrukus aš išgėriau dar porą taurelių Jack Daniels.

"Nejuokauk, mes negeriam." pradėjau juoktis iš, to, kaip jai nepavykus atidaryti dar vieno vyno butelio ji tiesiog jį padėjo į vietą ir paėmė kažkokį tekilos butelį.

"Aš būsiu po kelių minučių." Zayn sumurmėjo ir baigęs pokalbį privertė mane atiduoti Amy jos telefoną.

Suskambus durų skambučiui Amy nubėgo jų atidaryti, kol aš bandžiau paslėpti kelis tuščius butelius.

"Amy, tavęs mašinoj laukia tavo vaikinas, o aš pasiliksiu čia." jaučiau kaip jis nusišypsojo, o Amy surikusi kažką panašaus į 'Iki' užtrenkė duris. "Labas, Stephanie." juodaplaukis nusišypsojo įėjęs į svetainę kurią aš beveik prasiblaiviusi tvarkiau.
"Hah, labas, ko atėjai? Vėl mane išvadint kale?" paklausiau jo pakėlusi akis į jį.

"Ne, atvažiavau padėt tau susitvarkyt, nuvesti tave miegoti ir rytoj ryte pagaminti tau kažką labai skanaus, bet svarbiausia atvažiavau čia tavęs atsiprašyti." jis šyptelėjo ištiesęs rankas apsikabinimui. Greit nubėgusi prie jo, jį apsikabinau ir pabučiavau jo kaklą.

"Nebepyksti ant manęs?" paklausiau jo sumurmėdama klausimą į jo krūtinę, o išgirdusi atsakymą 'Ne' pabučiavau jį į lūpas kurių buvau labai stipriai pasiilgusi.

Mūsų lūpos ritmingai judėjo ir netrukus aš gulėjau po juo. Kai mes abu jau buvome vienas prieš kitą nuogi, jis pradėjo bučiuoti mano kaklą ir leistis žemyn juo pasiekdamas mano vietelę. Po kelių akimirkų jis savo liežuviu perbraukė per mano centrą priversdamas mane išleisti malonumo dejonę. Jis, tai, kartojo daug kartų iki tol, kol aš pasiekiau orgazmą ir po to, jis įėjo į mane.

Pirmiausia jis judėjo labai lėtai, o paskui pradėjo greitėti priversdamas keiksmus ir dejones eiti iš mano burnos taip pat greitai. Jo paskutiniai postūmiai buvo lėti, labai lėti, tačiau labai gilūs kas buvo nerealu. Jam užbaigus jis atsigulė šalia manęs.

"Aš tikrai atsiprašau." jis nusišypsojo atsisukdamas į mane ir pakštelėdamas į lūpas.

"Tu tikras šiknius." sumurmėjau ir užguliau jį, dar kartą pabučiuodama jį ir tikėdamasi dar vienos malonumo bangos.

*******

Sutaikiau xd žodžiu, laaabai noriu padėkoti už #5 in ROMANCE!! Esu belekaip happy dėl to ir parašiau dalį ją įkeldama xd Myliu jumis belekaipp! ♥
BE NUOMONIŲ NEBUS NAUJOS DALIESSS!!!!

Daddy ; kink  BAIGTAWhere stories live. Discover now