Netrukus buvau padėta į lovą ir užgulta juodaplaukio. Zayn nuvilko mano džinsus ir greit nusivilko savuosius. Jo rankos klaidžiojo mano liemeniu ir netrukus atsirado ant mano nugaros. Atradęs liemenėlės segtuką jis atsegė ją ir numetė į kambario kampą. Zayn nuvilko mano apatinius ir man nuvilkus jo bokserius jis įsitaisė ant manęs.Zayn įsisiurbė į mano lūpas ir jas bučiavo lėtai, tačiau su labai didele aistra. Jis viską darė neskubėdamas, kas mane iš proto varė labiau, nes kiekvienas jo prisilietimas ar bučinys sukėlė mano viduje tikrą audrą. Tuo metu ir apskritai visada jis buvo vienintelis kurio man reikėjo, reikia ir reikės. Nusileidęs šiek tiek į apačią jis patrynė mano klitorių ir netrukus perbraukė per jį savo liežuviu ( aš manau, kad jūs neįsivaizduojat kaip šlykštu tai rašyti:D ) priversdamas mane išleisti tylų atodūsį kas labiau priminė tylią nesusivaldymo dejonę.
Po kelių akimirkų jis įkišo į mane du savo pirštus ir jais dulkino mane labai greitai, bei stipriai. Kiekvieną kartą man sudejuojant jis nusišypsodavo, kas buvo tobula. Man pasiekus orgazmą jis užsidėjo prezervatyvą ir įėjo į mane.
"Za-ayn" sudejavau juodaplaukio vardą per visą kambarį ir jis mane pabučiavo, o po to atsitraukęs pradėjo judėti dar greičiau. Savo pirštus pridėjau prie savo klitoriaus ir pradėjau jį masažuoti suteikdama sau didesnį malonumą. Pajautęs, kad mes jau arti jis sulėtino savo judesius, tačiau grūdo į mane savo drauguži kaip galėdamas giliau dėl ko iš mano lūpų veržėsi klyksmai.
Mums pasiekus viršūnes jis nusirideno nuo manęs ir išmetęs apsaugą grįžo į lovą ir apsikabinęs mane vėl pabučiavo.
"Norėčiau pakartot" jis sukikeno man į lūpas. Realiai, aš to buvau taip pasiilgusi, kad net gi aš nesijaučiau dėl to pavargusi. Šiek tiek savo užpakaliuku pasitryniau į jo draugužį ir ji labai greit vėl buvo pasiruošęs. "O, mažute" jis sudainavo man į ausį ir pasikėlė taip, jog būtų ant kelėnų.
"Bet susitarkim taip, jog šitas būtų labai greitas, gerai?" paklausiau ir sulaukusi jo linktelėjimo atstačiau savo užpakaliuką ir labai greitai jis vėl buvo mano viduje. Manyje jis judėjo labai greitai sukeldamas mano viduje labai didelę jausmų audrą.
Viena savo ranka jis minkė man krūtis, o kita masažavo mano klitorių. Jo lūpos retkarčiais bučiavo mano kaklą ir visi tie jo judesiai vertė mane klykti. Mums pasiekus dar vieną orgazmą jis vėl atsigulė šalia manęs.
"O dabar miegok" nusišypsojau sulaukdama bučinio sau į petį.
*
Kitos dienos rytą vaikai jau buvo pavalgydinti ir Zayn gamino pusryčius. Manau, jog su Zayn po šios nakties mes tapom labiau artimesni, bei priklausomi nuo vienas kito. Dabar pažiūrėjęs į mane jis dažniau ir daugiau šypsosi, kas yra tobula.
"Aš atidarysiu" jis nusišypsojo ir pakštelėjęs man į lūpas nuėjo prie laukinių durų. "Sveikučiai!" Zayn sucypė it mergaitė ir netrukus visi mūsų namai prisipildė žmonių. Tai buvo Trisha, Yaser, Safaa, Waliyha, Mike, Doniya, Doniya vaikinas Joe, bei mano tėvai.
Mano kaip ir Zayn veidus puošė šypsenos, jie visi metė savo atneštas dovanas ir mus apsikabino. Zayn mama ir mano mama verkė priversdamos mus juoktis, nes po velnių, tai buvo miela ir labai juokinga.
"Kur mūsų anūkai?" Yaser priėjęs prie Zayn paklausė, o Zayn tik iškišo liežuvį ir pasislėpė už manęs.
"Nedaryk gėdos, Zayn" sukikenau priversdama visus nusijuokti. "Einam, Wali" sukikenau palikdama Zayn vieną tarp visų žmonių ir išsitempiau Zayn seserį į viršų.
"Kokie mieli!" Wali sucypė paimdama mergaitę ant rankų ir priglausdama prie savęs.
"Kaip su Mike?" paklausiau pažiūrėdama jai į akis ir ji tik atsisukusi nusišypsojo.
"Viskas idealu" ji sukikeno ir savo lūpomis palietė mergaitės galvytę.
Nusileidusios laiptais į apačią labai greit vaikų netekom, nes mano ir jos mama juos abu pasiėmė. Visi palaikė juos savo glėbiuose priversdami mane ir Zayn juoktis. Jie atrodė taip juokingai. Atgavę su Zayn vaikus nusišypsojom vienas kitam.
"Sugalvojot jau vardus?" Zayn mama paklausė pažiūrėdama į mus.
"Berniuko vardas Jeremy, o mergaitės - Amber" juodaplaukis nusišypsojo ir prieš visų akis pakštelėjo man į lūpas.
Aš tikiuosi, jog viskas bus gerai ir tikiuosi, jog mes būsim visi laimingi.
******
Vakar įkėliau 3 dalis, o šiandien, ši dalis yra priešpaskutinė. Tikiuosi sulaukti nuomonių! Šiandien arba rytoj visiškai užbaigsiu šią istoriją, nes viskas visada turi pabaigą.Myliuu!💕
YOU ARE READING
Daddy ; kink BAIGTA
Fanfiction* Visi manė, jog aš miriau, tačiau, tai, buvo netiesa. Aš pabėgau. Pabėgau tam, kad būčiau su juo. * "O ar taip gerai, tėveli?" * *** Antras sezonas (((: "Kartais, tiesiog kartais, tu gali įsimylėti kažką kas tavęs nemylės arba kažkas gali įsimylėt...