2 trisdešimt aštuoni

568 36 2
                                    

Sėdėjau apsikabinusi Zayn, kai staiga vėl užsinorėjau miego. Jaučiuosi pavargusi ir taip jau visą savaitę, kai vos atsikeliu po valandos, ar net mažiau vėl noriu miego. Tikiuosi nepriprasiu prie dažno miego ir gimus mažyliams nemiegosiu visą laiką. Sulaukusi Zayn bučinio man į kaktą nusišypsojau ir prisitraukusi jį prie savęs už jo maikės apykaklės pabučiavau.

"Ugh, aš manau, jog tu neįsivaizduoji kaip aš noriu tave išdulkinti" juodaplaukis sumurmėjo man į kaklą ir į jį įkando priversdamas mane aiktelėti.

"Jau pasiilgau tavęs" tariau jam į lūpas ir labai greitai vaikinas įsisiurbė man į lūpas. "Myliu tave" tariau pakštelėdama jam į lūpas.

"Aš irgi tave myliu" Zayn sukikeno ir apsikabino mane.

***

Po maždaug valandos Zayn išvažiavo ir vėl palikdamas mane vieną namuose. Jis pastaruoju metu tai daro labai dažnai sakydamas, jog saugo mane, nes bijo, jei netyčia padarytų kokią avariją ar dar kažkokią nesąmonę bijo prarasti mane, ar vaikus. Nors aš tuo nelabai tikiu. Manau, jog jis turi kitą kuri yra liekna, graži ir labiau tinkama jam negu aš.

Nubraukiau ašarą nuo skruosto nusipurtydama ir bandydama išvalyti netinkamas mintis iš galvos. Tai netiesa. Jis myli mane, aš myliu jį ir mes esam laimingi.

"Labas" nusišypsojau išgirdusi Leyre balsą kitame telefono gale.

"Labas" atsakiau jai dar kartą nusišypsodama.

"Nesenai buvom visi susirinkę, tačiau norėčiau vėl visus jus pamatyti pas save namuose penktadienį vakare" jaučiau kaip Leyre nusišypso.

"Oh, nemanau, kad galėsim su Zayn atvykti" tariau ir išgirdau kaip kitame laido gale mergina atsidūsta.

"Kodėl?" ji paklausė priversdama mane taip pat atsidusti.

"Tiesiog, Zayn labai bijo dėl manęs kas yra miela, bet labai užknisa, nes aš niekur negaliu vykti ir turiu būti vien tik namuose" pavarčiau akis nors ji to ir nematė.

"Uh, viskas gerai. Tada palikim tai kitam kartui" ji sukikeno ir atsisveikinusi padėjo ragelį. Šaunu.

Zayn grįžo lauke pradėjus temti, kas vertė mane nervintis ir širsti ant juodaplaukio. Sunėriau rankas po krūtine vos jam įėjus į namus. Žudiko žvilgsniu žiūrėjau į jį sulaukdama iš jo pašaipios šypsenos.

"Kas?" jis paklausė eidamas link manęs, tačiau aš ėjau atbulyn kuo toliau nuo jo. Aś buvau supykusi ir viskas ko dabar norėjau tai buvo stipriai jam trenkti ir šokoladuko. Gal dvejų.

"Kur buvai?" paklausiau toliau laikydama savo rūsčią veido miną ir stebėdama kiekvieną Zayn veiksmą.

"Išvažiavęs su reikalais?" juodaplaukis sumurmėjo, tačiau manau tai skambėjo labiau kaip klausimas.

"Nemeluok man" ramiai ištariau, kai viduje norėjau rėkti ir trenkti jam. "Aš žinau, jog tu turi kitą" tariau atsisėsdama ant grindų ir delnuose paslėpdama savo veidą.

Kad ir kokia pikta, įniršusi buvau vis vien apsiverkiau, nes mano prakeikti hormonai neleido man pasielgti blogai. Netrukus dvi stiprios rankos apsivijo mane pabučiavo mano plaukus.

"Iš kur ištraukei tokią nesąmonę?" Zayn sukikeno man į plaukus ir paskui nustatė rimtą veido miną. "Pati žinai, kad man nereikia nieko kito tik tavęs" jis tarė paimdamas mane už skruostų ir žiūrėdamas man į akis.

"Tai kur buvai? Kodėl manęs niekur nesiveži? Tau gėda dėl manęs, nes aš stora, taip?" paklausiau dar labiau apsiverkdama ir jaučiau kaip juodaplaukio krūtinė vėl suvibravo dėl juoko.

"Buvau su draugais. Su Harry, Mike, Steve ir dar keliais vaikinais, o tavęs nesivežu niekur dabar, nes pati supranti, kad dažniausiai aš važiuoju vakarais, kai gatvėse nesaugu. Nenoriu pakenkti tau ar mažyliams" jis tarė atsidusdamas ir nuvalydamas mano ašaras. "Labai tave myliu ir noriu tave nuo visko saugoti, mažute" Zayn nusišypsojo priversdamas mano lūpų kampučius pakilti ir suliesti mūsų lūpas.

***

Ačiū toms kurios skaitot! Yo, iš tiesų labai noriu, kad paliktumėt nuomonių, nes vis vien, čia yra jau paskutinės dalys ir jūsų nuomonės man be galo, be krašto svarbios.

Taip pat, galit man visada rašyti į pm ( aš nesikandžioju ).

Dar kartą ačiū, kad skaitot!💕💕

Daddy ; kink  BAIGTAWhere stories live. Discover now