Po labai džiugios vakarienės aš nuėjau į Zayn kambarį, nes Zayn išėjo pasikalbėti su savo tėčiu.
"Apie ką kalbėjot?" Waliyha sukikeno įeidama į kambarį ir atsisėdo ant lovos.
"Apie mane ir apie Zayn." nusišypsojau prisimindama tą momentą, kai Zayn mama apsiverkė mano glėbyje, o paskui pasakė, kad Zayn geresnio varianto negu aš negalėjo būti.
"O kas apie jus?" ji paklausė pažiūrėdama man į akis ir nusišypsojo.
"Apie, tai, kad aš laukiuosi." sukikenau ir dar kartą atsidūriau Waliyha glėbyje.
"Šita šeima ją pripratins prie apsikabinimų." Zayn įėjo į kambarį ir pavartė akis.
"Sveikinu ir tave. Pagaliau susitūpėjai. Žodžiu, Stephanie, pasikalbėsim rytoj." Wali sukikeno ir atsistojusi dingo iš kambario.
"Aš jai pasakiau." pradėjau juoktis ir Zayn užrakinęs duris užgulė mane. "Zayn, mes esam tavo tėvų namuose, nemanau, kad..." nespėjau pabaigti, nes Zayn įsisiurbė į mano lūpas.
"Nagi, būk tyli ir viskas bus gerai." jis nusišypsojo ir užkišęs ranką už mano timpų pamasažavo mano klitorių dėl ko aš numykiau teigiamą atsakymą, nes po velnių, tai buvo iš tiesų nepakartojamas jausmas.
Zayn pasodino mane ant lovos ir nuvilko mano megztinį, o aš nuvilkau jo maikę. Po to jis vėl sujungė mūsų lūpas. Bučinio metu jis atsikratė mano liemenėlės. Vėliau jis atsikratė mano kelnių, o kadangi man nesisekė nuvilkti jo kelnių jis jas nusivilko ir taip pat pašalino savo apatinius.
Jis šlapiais bučiniais keliavo mano kaklu žemyn. Jo rankos minkė mano krūtis ir su jomis žaidė. Nuo kiekvieno jo judesio išleisdavau labai tylią dėjonę, nes nenorėjau, jog kažkas mus išgirstų ar užkluptų antrą kartą nors durys ir užrakintos.
Po kelių akimirkų Zayn įsmuko į mane ir tuo pačiu metu sulietė mūsų lūpas. Atsitraukęs prispaudė savo ranką man prie burnos ir pradėjo greitai judėti manyje. Savo nagais įsitvėriau į jo nugarą, kai jau beveik buvau prie pabaigos. Dar keli gilūs jo judesiai ir jis baigė manyje.
"Keli geri dalykai yra tame, jog kadangi tu laukiesi mums nereikia naudoti apsaugų, nes tu nepastosi antrą kartą." Zayn pradėjo juoktis, kai abu jau buvom apsivilkę pižamas ir gulėmės į lovą. Netrukus kažkas bandė atidaryti duris, tačiau, kai nepavyko pradėjo į jas belstis.
Nuėjau atidaryti durų ir žiūrėjau į išsigandusį Safaa veidą. Ji pažiūrėjo į mane ir į Zayn, o tuomet pro langą pamačiusi dar vieną žaibo šviesą nuvilnyjančią danguje susiraukė ir sustingo vietoje.
"Aš susapnavau košmarą ir labai bijau audrų. Ar galiu miegoti čia? Mamai ir tėčiui rytoj reikia anksti keltis, o Doniya ir Waliyha manęs nepriima." Safaa suraukė savo nosytę ir aš linktelėjusi ją įleidau.
"Aš galiu eiti į tavo kambarį, o tu galėsi miegoti su broliu." nusišypsojau, tačiau Zayn pažiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.
"Arba mano brolis gali eiti į mano kambarį, o aš galiu miegoti čia. Su tavim." ji nusišypsojo, o aš pradėjau juoktis. Zayn juokdamasis paliko kambarį ir Safaa įsitaisė jo vietoj.
Ryte buvau pažadinta Zayn ir turėjau greit susiruošti, nes Zayn mama paruošė pusryčius ir nenorėjo, jog mes vėluotume.
"Tu eik, o aš tuoj susiruošiu ir ateisiu." nusišypsojau jam ir jis linktelėjęs išėjo iš kambario.
Išsiropštusi iš lovos apsivilkau juodus per kelius plėšytus džinsus ir tamsiai raudoną megztinį. Paklojau lovą ir susirišusi plaukus išėjau į koridorių.
"O jergau, Waliyha, ar tu durna? Kaip tu nesupranti, jog jai iš Zayn reikia tik pinigų. Nenustebčiau jei tas vaikas būtų net ne Zayn ir dar, tai, jog visi bando jai įtikti ir aš turiu prie viso, to, prisidėti. Man tai nepatinka. Man nepatinka ir ji. Mūsų brolis vertas geresnės, supranti?" sustojau klausydamasi ką Doniya sako apie mane. Ji manęs nemėgsta.
"Ne, ji yra tokia kokios reikia mūsų broliui. Turiu omenyje, jog ji nepatinka vien tik tau. Plius, kam jai Zayn pinigai jei ji taip pat turi savo karjerą?" Waliyha apsižvalgė ir netrukus jos akys apsistojo ties manimi.
Ji žiūrėjo į mane ir netrukus į mane atsisuko dar vienerios akys. Doniya akys. Mano akys buvo pilnos ašarų. Jaučiausi klaikiai. Tai, buvo klaiku.
"Jei tau nepatinku, kodėl nepasakei man, to, į akis?" paklausiau merginos nubraukdama ašarą nuo skruosto ir nuėjau atgal į kambarį.
Nusiploviau veidą šaltu vandeniu ir patryniau akis, jog nesimatytų, kad verkiau. Dar kartą perbraukiau šepečiu per plaukus ir nusileidau į apačią kur jau sėdėjo visa Zayn šeima.
Kaip pavalgėm Zayn išėjo į dušą, o aš pasilikau virtuvėje su Zayn mama. Nežinojau ką sakyti, ko klausti. Iš tiesų, nežinojau nieko ir, tai, tiesiogine to žodžio prasme kniso.
"Nuo kada tu ir Zayn esat kartu?" juodaplaukio mama nusišypsojo pažiūrėdama man į akis.
"Mes tapom pora tuomet, kai man buvo penkiolika. Tuomet jam buvo dvidešimt vieneri." sukikenau. "Po to, mes išsiskyrėm ir aš išvažiavau į Niujorką, nes mane pakvietė įrašų studija pas save, o prieš keturiolika dienų grįžau į Floridą ir vėl susitikau su juo ir štai. Aš laukiuosi." sukikenau, tačiau prisiminusi Doniya ir Waliyha pokalbį surimtėjau.
"Kaip žavu!" jo mama aiktelėjo ir ištiesė man puodelį arbatos. "O ar tave pykina?" ji paklausė manęs priversdama pakelti galvą.
"Taip. Nuo kiaušinių kvapo, kavos ir kaikurių kvepalų." šyptelėjau pagalvodama apie mažą būtybę esančią manyje.
"Man buvo taip pat, kai laukiausi Zayn. Jis labai dažnai spardydavosi." ji sukikeno priversdama mane nusišypsoti.
"Na, jei kas dabar žinosiu, kad vaikas atsigimė į Zayn." tariau ir ji pradėjo juoktis. "Ar galiu šiandien pagaminti vakarienę?" paklausiau šyptelėdama. Tikrai noriu kažką pagaminti. Tai, padeda nusiraminti iš ties.
"Oh, žinoma, norėjau to paprašyti Zayn, nes mes po trejų valandų išvažiuojam, tačiau pasisiūlei tu. Ačiū tau." ji nusišypsojo ir apsikabino mane.
Kai mes papietavom išvažiavo Zayn tėvai į kažkokio šeimos draugo gimtadienį. Nuėjusi į kambarį pradėjau ruoštis interviu. Apsivilkau juodus dižnsus ir sau keliais dydžiais per didelį megztinį. Plaukus susirišau į kuodą ir šiek tiek pasidažiau.
"Noriu, jog jūs niekur neišeitumėt iki tol, kol mes grįšim, o mes grįšim negreit tikriausiai. Steph pagamins vakarienę ir tiesiog prižiūrėkit Safaa." Zayn įsakmiai aiškino Doniya ir Waliyha ką reikės daryti ir ko ne.
"Zayn, eik renktis." tariau prieidama prie jo ir jis pakštelėjęs man į lūpas pasišalino. Iš kart po jo išėjo ir Doniya.
"Atleisk už Doniya žodžius. Ji tiesiog nesupranta, jog tu esi geriausias variantas Zayn." Waliyha nusišypsojo, o aš tiesiog linktelėjau.
Supratau ką Waliyha turėjo omenyje, tačiau man, tai, nelabai rūpėjo. Aš nesiruošiau žemintis pries Doniya, kad tik jai patikčiau, o man jau tuomet buvo aišku ko aš noriu. Noriu, kad tik greičiau praeitų tos dvi dienos ir mes greičiau važiuotume namo.
******
3 dalys per šiandien ir ši yra ilgiausia. Iš tiesų laaabai noriu padėkoti vienam žmogui, be kurio manau nebūtų nuotaikos rašyti dalių. Tai būtų Malik_Baeee ačiū tau!
Ir taip pat, be nuomonių nebus naujos dalies!! (((: ♥
YOU ARE READING
Daddy ; kink BAIGTA
Fanfiction* Visi manė, jog aš miriau, tačiau, tai, buvo netiesa. Aš pabėgau. Pabėgau tam, kad būčiau su juo. * "O ar taip gerai, tėveli?" * *** Antras sezonas (((: "Kartais, tiesiog kartais, tu gali įsimylėti kažką kas tavęs nemylės arba kažkas gali įsimylėt...