2 ժҽѵվղíօӀíkɑ

762 38 0
                                    

"Stephanie, kelkis" Safaa pajudino mane, tačiau aš nesikėliau. "Stephanie, Steph, kelkis" ji suzyzė ir užšoko ant manęs, na, tikliau ant mano kojų.

O, velnias. Tik ne iš ryto. Aš noriu miego.

"Atsikėliau, atsikėliau." tariau atsisėsdama lovoj.

"Gerai. Zayn prašė, kad pažadinčiau tave, nes jūs rytoj ryte išvažiuojat, o dabar turi eiti pusryčiauti." Safaa nusišypsojo ir aš išlipusi iš lovos greit apsirengiau.

Apsivilkau mėlynus, plėšytus džinsus ir juodą maikę. Plaukus surišau į netvarkingą kuodą ir pasidažiau blakstienas. Nusileidau laiptais į apačią ir pirmasis kvapas buvo kavos.

Jaučiau kaip viskas organizme sukyla į viršų. Greit nubėgau į tuoletą ir atsiklaupusi viską išvėmiau. O jau kelias dienas to nebuvo.

"Tau viskas gerai?" Zayn tėtis paklausė manęs man grįžus prie stalo.

"Taip, žinoma." sukikenau, o paskui nusišypsojau. Doniya pažiūrėjo į mano rankas ant kurių vis dar matėsi randai.

*

Per ašaras neįmačiau kokias tabletes dėjau sau į delną, tačiau žinojau vieną. Aš turiu mirti. Pasauliui ir visiems kitiems bus geriau be manęs. Aš esu beviltiška.

Galiausiai stovėjau prieš veidrodį vienoje rankoje gniauždama tabletes, o kitoje - butelį su alkoholiu. Niekuomet nemaniau, kad norėsiu mirti. Ypač nemaniau, kad norėsiu mirti dėl socialiniuose tinkluose esančių patyčių kurios visos yra susijusios su manimi.

Į burną mečiau po kelias tabletes ir jas užgėriau alkoholiu, o likus kelioms paskutinėms tabletėms giliai įkvėpiau ir susigrūdusi tabletes užgėriau jas alkoholiu.

Pabudau ligoninėje, o prie manęs sėdėjo buto tvarkytoja. Rose buvo labai sunerimusi ir apsiverkusi. Jos apatinė lūpa drebėjo taip pat stipriai kaip ir rankos.

Ką aš padariau?

*

Po pusryčių Zayn kažkur išvažiavo su savo tėčiu, mama ir Safaa palikdamas mane su Doniya ir Waliyha.

"Aš žinau, kad prisiminei kažką sunkaus iš anksčiau. Gali to nuo manęs neslėpti. Aš mačiau ir tavo randus šįryt prie pusryčių stalo. Aš labai apgailestauju dėl visko kas tau buvo nutikę anksčiau." Doniya atsisėdo prie manęs ištiesdama 'Oreo' sausainių pakuotę.

"Aš taip pat suprantu tave. Irgi apie, tai, galvojau, tačiau niekuomet neišdrįsau." Waliyha atsisėdo prie manęs tik iš kitos pusės ir pasiėmusi vieną sausainį įmerkė jį į 'Nutella'.

"Taip, tai yra neapsakomai durna mintis norėti įtikti visiems. Hah, iš manęs tyčiojosi internete, o aš ieškojau lengviausio sprendimo. Prisigėriau vaistų su alkoholiu ir mano buto tvarkytoja mane rado. Ji rado mane visą išbalusią su vos užčiuopiamu pulsu ir iškvietė greitąją." tariau nusivalydama ašaras ir sušniurpšdama nosimi. Netrukus atsidūriau dvejų merginų glėbyje.

"O Dieve!" Wali tarė taip pat sušniurpšdama nosimi.

"Gal pasirodysiu kaip kvailė, tačiau Zayn kątik parašė, jog grįš tik vėlai naktį, todėl prašau tavęs padainuok mums." Doniya suzyzė ir Wali jai pritarė.

"Gerai, tačiau iš kart atsiprašau už, tai, jog jūsų ausys kraujuos." sukikenau. "Ir jei jūs nieko prieš, dainuosiu ispanišką jums tikriausiai labai gerai žinomos dainos versiją." nusišypsojau.

Apaga la luz

Cierra la puerta

No quiero que te vayas

Daddy ; kink  BAIGTAWhere stories live. Discover now