2 ժҽšíʍԵ

894 43 9
                                    

Vakare visi įlipam į automobilius su kuriais atvažiavom ir važiuojam pas Jake.

"Kodėl grįžai toks piktas prie stalelio?" paklausiau Zayn, tačia jis man nieko neatsakė.

"Nesvarbu. Galim apie, tai, dabar nekalbėti? Tiesiog, pakalbėkim apie, tai, vėliau." jis sumurmėjo priversdamas mane šiek tiek supykti ir giliai atsidusti.

"Sustok čia." tariau parodydama į šalikelę kurioje netrukus Zayn sustoja. Greit parašau Lucy žinutę, jog mes atvažiuosim kiek vėliau. "Duok raktelius." sumurmėjau ir jam padavus man raktelius šypteliu. "O dabar mes gražiai, ramiai ir nieko netrukdomi pasikalbėsim." šypteliu sulaukdama vaikino nesuprantamo žvilgsnio.

"Ką?" jis paklausia pakeldamas vieną antakį. "Apie ką tu nori su manim kalbėti?" jis paklausė manęs persibraukdamas ranka per plaukus.

"Kas tau skambino?" paklausiu labai ramiai vaikino tikėdamasi neišgirsti Lexi vardo.

"Mūsų grupės vadovas." jis tarė ir aš atsipūčiau. Lyg akmuo nuo širdies nusirito.

"Ko jis norėjo?" paklausiau supindama mūsų rankų pirštus. Tai, yra juokinga. Aš jo klausiu, klausimų lyg žaidime 'Klausk ir atsakyk'.

"Aš radau išeitį kaip mums būti kartu neišsiskiriant." jis tarė pažiūrėdamas man į akis. "Tik man reikia kai ką padaryti dėl ko turiu susitikti su vaikinais." jis sumurmėjo ir vėl persibraukė sau per plaukus.

"Kokią dar išeitį?" pykteliu ant jo, jog jis nepalieka visko taip, kaip yra.

"Aš paliksiu grupę tam, kad būčiau su tavimi. Tu - man svarbesnė negu mano grupė. Tu - man esi labiau reikalinga nei mano grupė." jis tarė priversdamas mane aiktelėti.

"Ne, ne, ne. Tu negali taip padaryti." tariau delnais paslėpdama veidą, nes jaučiau, kad tuoj apsiverksiu.

"Aš jau beveik baigiau, tai, padaryti. Aš vietoj dainavimo atidarysiu įmonę." jis sukikeno nuo savo minties priversdamas mane nusišypsoti.

"Aš nenoriu tau leisti taip pasielgti. Niall, Harry, Liam ir Louis yra tau lyg šeima." tariau ir netrukus pajaučiau jo delnus ant savo skruostų.

"Lyg, mažute, lyg, o tu man esi šeima. Ir man nereikia jokių lyg, galbūt ar tikriausiai." jis tarė ir pabučiavo mane. "Todėl aš palieku grupę. Mes išskrendam į Japoniją tu atlieki savo koncertą ir mes skrendam į Londoną. Tuomet pasirodome kartu viešai ir taip pat, aš, viešai palieku grupę." jis tarė ir netrukus aš jį pabučiavau.

"Aš tave myliu." tariau jam į lūpas prieš vėl suliesdama mūsų lūpas.

"Aš irgi tave myliu." jis tarė ir mane pabučiavo iš naujo. Vėl ir vėl.

Zayn pastatė mašiną prie Jake namo, nes Jake kieme tiesiog nebeliko vietos Zayn Maseratti automobiliui. Įėjom į Jake ir Lucy namo vidų išvysdami ne, tai, kaip jie žiūri filmą ar kažką panašaus, o jie garsiai klausosi muzikos, visi geria išskyrus Leyre ir Steve kurie sėdi apsikabinę ir tikriausiai kalba apie, tai, kokį vardą duos savo mažyliui arba mažylei.

Tęsiant sąrašą ką jie daro toliau, tai yra, tai, jog jie šoka, na tiksliau trinasi vienas į kitą versdami mane ir Zayn juoktis. Jie geria alkoholį, lyg vandenį ir judėdami netyčiomis pila jį po truputį lauk. Tiksliau ant grindų.

Zayn pradeda dar garsiau juoktis, kai pamato Jake su pikachu onesie. Kombinezonas jam iš tiesų tinka, tačiau jis atrodo tikrai labai juokingai. Jis yra raumeningas ir aukštas, o apsivilkęs tą onesie atrodo, kaip Zayn apsivilkęs sijoną.

"Aš manau, kad mes geriau važiuokim iš čia nebent tu nori prisidėti prie jų." Zayn sukikeno vėl pažiūrėdamas į juos.

"Važiuokim." sukrizenau ir tiesiog nuėjusi atsisveikinau su visais. Jie yra keistuoliai.

Kai su Zayn grįžom į jo namus iš kart atsigulėm į lovą. Aš vilkėjau tik jo maikę, o jis buvo vien po apatinių ir mes tiesiog gulėjom apsikabinę vienas kitą ir kikenom prisimindami senus laikus, kai man buvo šešiolika, o jam dvidešimt dveji.

"Aš džiaugiuosi, kad pagaliau galėsiu būti su tavim ir tavęs nepaleisti. Džiaugiuosi, kad pagaliau galėsiu tave mylėti, gerbti, saugoti, džiaugtis tavimi, džiaugtis mūsų buvimu kartu ir noro būti kartu. Myliu tave, mieloji." jis tarė užguldamas mane ir pabučiuodamas.

Jam reikėjo tik nuvilkti mano, na, tiksliau jo maikę, o man reikėjo nuvilkti jo apatinius. Žodžiu, kai buvom visiškai nuogi jis įėjo į mane. Zayn judėjo manyje versdamas mane džiaugtis tuo, kad mes esam kartu, nes atskirai mes esame niekas, o kartu, mes esame didelė dalis visko kas gali būti nuostabu, gražu ir nepaprasta.

Prieš pabaigą jo judesiai tampa lėtesni, bet gilesni nuo ko aš nepykstu. Netrukus sujungiu mūsų lūpas ir, kai pasiekiam viršūnes aš garsiai sudejuoju jam į lūpas ir po to jį pabučiuoju. Po to mus apverčiu ir mes taip užmiegam. Nuogi, niekuo nesidomintys tik vienas kitu ir su jo draugužiu manyje.

* * * * * * *

Ačiū jums, kad skaitot!!!
Be nuomonių nebus naujos dalies! (((: ♥⁴

Daddy ; kink  BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora