*Stephanie*
Baigusi skaityti knygą nusišypsojau pamatydama miegantį Zayn. Jis buvo atsirėmęs į mano petį. Kaip aš anksčiau to nepajaučiau?
Pasiėmusi savo telefoną įsitaisiau lovoj ir nusifotografavau su miegančiu Zayn. Jis toks ramus, kai miega. Užsidėjau jo nuotrauką ant savo telefono ekrano ir atsisukau į realųjį Zayn.
"Žinai, ką dabar turėsi padaryt už tą nuotrauką?" jis nusišypsojo, tačiau buvo vis dar užsimerkęs.
"Ne, nežinau ir nesidomiu." sukikenau, tačiau pajaučiau kaip visas mano skrandžio turinys kyla į viršų.
Iššokau iš lovos ir nubėgusi į vonios kambarį atsiklaupiau prieš klozetą. Viską išvėmusi atsistojau ir nuleidusi vandenį įsipyliau į stiklinę vandens, o po to išsivaliau dantis.
"Tau viskas gerai?" Zayn paklausė pažiūrėdamas į mane susirūpinusiu žvilgsniu.
"Dabar taip." dirbtinai šyptelėjau nesupratusi tikrosios priežasties kodėl vėmiau. "Tiesiog." vėl šyptelėjau. "Tikriausiai sustreikavo skrandis." dirbtinai nusišypsojau, tačiau buvau priremta prie sienos.
"Šiandien gaminsiu aš." juodaplaukis tarė man į lūpas ir po to jas pabučiavo.
Sėdėjau ant spintelės žiūrėdama į gaminantį Zayn. Jo žvilgsnis kaip ir jis pats buvo susikaupęs.
"Šūdas." jis sumurmėjo numesdamas peilį prie salotų ir susiėmęs už piršto pradėjo plauti jį šaltu vandeniu.
"Einam." nusišypsojau nusivesdama jį į tuoletą ir uždariusi klozeto dangtį pasodinau jį. Užpyliau šiek tiek vaistų, kad nudezinfekuotų gilų įpjovimą ir apvyniojau tvarsčiu. "Vis dar skauda?" paklausiau jo po to, kai pabučiavau jo įpjovimą per tvarstį.
"Po to ką padarei ne." jis nusišypsojo ir labai greitai pasodino mane ant kriauklės. "Tu tokia graži." jis sumurmėjo komplimentą man į ausį ir labai greitai įsisiurbė man į lūpas.
"Aš pabaigsiu gaminti vakarienę." nusišypsojau po bučinio ir nulipusi nuo kriauklės ant kurios buvau pasodinta nutempiau vaikiną į virtuvę.
"Tu mane labai myli, taip?" jis paklausė manęs priversdamas mane į jį atsisukti ir pažiūrėti durnu žvilgsniu.
"Tau dar kyla abejonių?" pavarčiau akis. "Taip, aš tave tikrai labai, labai myliu." tariau ir nusisukau nuo jo toliau pjaustydama daržoves.
"Na, vadinasi tau bus nesunku šįvakar valgyti mėsą." jis nusišypsojo. "Tiksliau vištienos krūtinėlę." jis sukrizeno ir apsikabino mane iš nugaros. Paskui paėmė peilį ir pradėjo pjaustyti vištienos krūtinėlę į kubelius.
"Zayn, bet aš..." nebaigiau kalbėti, nes nežinojau kaip jam paaiškinti kodėl aš nebevalgau mėsos.
"Man nesvarbu. Jei tu myli mane, bent šįvakar turėsi pasiaukoti dėl manęs ir aš prisiekiu, jog tau patiks." jis nusišypsojo ir pakėlė savo ranką taip, kad aš galėčiau išlysti iš jo gniaužtų. Išlindusi iš kart buvau vėl pasodintą į vietą ant spintelės kurioje sėdėjau prieš tai.
"Gerai." sumurmėjau pavarčiusi akis ir jam priėjus nuplauti peilį pakštelėjau jam į skruostą ant kurio jau vėl buvo pradėjusi augti barzda.
"Gerai." jis nusišypsojo ir pakštelėjo man į lūpas. "Gersi kavos?" Zayn pažiūrėjo man į akis, o aš tik linktelėjau.
Man iš tiesų reikėjo kavos, nes jaučiausi labai mieguista ir pavargusi, o kava man visuomet padeda neužmigti. Zayn užpylė kavą vandeniu ir po visą virtuvę pasklido kavos kvapas nuo kurio mane eilinį kartą suvimdė.
Nušokusi nuo spintelės nubėgau į tuoletą ir vėl išsivėmusi išsivaliau dantis, bei praskalavau burną. Pasiėmusi savo telefoną įsijungiau kalendorių ir žiūrėjau į, tai, jog mano ciklas vėluoja jau savaitę ir tris dienas.
Grįžusi į svetainę nieko nesakiau Zayn apie visa, tai. Tiesiog nenorėjau jo jaudinti, o kodėl tai greit išskubėjau sumelavau, jog prisipyrė gamtos reikalas.
"Taip. Gerai. Žinoma. Tuoj atvažiuosiu." Zayn sumurmėjo į telefoną ir padėjęs ragelį baigė gaminimą. "Aš važiuoju iki Jake. Nori kartu?" jis paklausė šyptelėdamas.
"Iki Jake važiuoti nenoriu. Mane geriau paleisk prie parduotuvės. Noriu saldumynų." sukikenau ir apsivilkusi megztinį išsekiau Zayn.
"Man tris nėštumo testus." nusišypsojau pardavėjai kuri nužvelgė mane keistu žvilgsniu.
"Tai gi tu Stephanie!" ji sucypė, tačiau aš jai parodžiau, jog ji kalbėtų šiek tiek tyliau.
"Jų reikia mano draugei." sumelavau blondinei kuri padavė man nėštumo testus ir paprašė, jog duočiau jai autografą. Po to nuėjau į parduotuvę ir nusipirkusi visokių nesąmonių palaukiau kol manęs atvažiuos paimti Zayn.
Grįžę namo pavalgėm ir po to Zayn įjungė filmą.
"Aš einu į dušą. Greit grįšiu." nusišypsojau ir pabučiavau Zayn skruostą pradėjau eiti į mūsų kambarį.
Atlikusi viską ką reikia įlipau į dušą norėdama nusimaudyti ir pasvajoti apie, tai, jog testas neigiamas. Išsimuilinau visą kūną karameline dušo želė, o į galvą įtryniau vanilinio kvapo šampūno. Nusiskalavusi išlindau iš dušo ir užsimerkusi giliai įkvėpiau supratusi, jog jau laikas.
Laikas, kai turiu pažiūrėti į tuos tris nėštumo testus ir sužinoti ar manyje yra maža gyvybė. Laikas - kai turiu pažiūrėti kaip kardinaliai pasikeis mano gyvenimas.
Paėmiau pirmąjį testą ir nuryjau giliai gerklėje susikaupusi gunulą. Teigiamas. Paėmusi antrą žiūrėjau į dvi raudonas lazdeles. Teigiamas. Trečias buvo teigiamas taip pat. Staiga suvokimas smogė man. Aš laukiuosi.
"Ką tu..?" Zayn įėjo į vonios kambarį ir pamatė nėštumo testus. Nuo jų jis pakėlė savo akis į mane. Jo akys buvo pilnos ašarų. Laimės ašarų, nes jis šypsojosi. "Ar, tai, tiesa?" jis paklausė paimdamas nėštumo testus į savo rankas ir visus juos peržiūrėjo.
Negalėdama ištarti nė vieno žodžio linktelėjau ir netrukus buvau juodaplaukio glėbyje. Buvau laiminga ne vien dėl savęs, dėl Zayn, bet ir dėl mažos gyvybės esančios manyje.
******
Parašiau dalį ir šitoj dalį tikiuosi sulaukti nuomonių! Ačiū, kad skaitot!
Be nuomonių nebus naujos dalies!! ((((: ♥
ESTÁS LEYENDO
Daddy ; kink BAIGTA
Fanfic* Visi manė, jog aš miriau, tačiau, tai, buvo netiesa. Aš pabėgau. Pabėgau tam, kad būčiau su juo. * "O ar taip gerai, tėveli?" * *** Antras sezonas (((: "Kartais, tiesiog kartais, tu gali įsimylėti kažką kas tavęs nemylės arba kažkas gali įsimylėt...