Po tokios naujienos Zayn visą laiką, na, tiksliau visą vakarą pralaikė mane apsikabinęs. Po kelių akimirkų, kai atsitokėjo nuo mano žodžių, jis paskambino savo tėvams ir Doniya, o aš paskambinau Waliyha.
"Ah, Zayn, taip pat noriu dėl dar vieno dalyko pakalbėti su tavim." tariau pakeldama akis į jį.
"Gerai, kas atsitiko?" juodaplaukis pažiūrėjo į mano veidą ir pakštelėjo į nosies galiuką.
"Aš, manau, jog mes galėtume kraustytis į Niujorką." tariau ir Zayn nusišypsojo. "Čia nėra normalių darželių ir mokyklų. Plius, kai gims vaikai mes nebegalėsim gyventi šiame bute." truktelėjau pečiais ir jis dsr kartą nusišypsojo.
"Gerai. Mes pradėsim ieškoti namo Niujorke." jis sukikeno ir įsisiurbė į mano lūpas.
*Po kelių dienų*
*Waliyha*
Grįžusi iš universiteto patačiau savo automobilį netoli Mike automobilio ir viską susirinkusi patraukiau į mūsų butą. Atidariusi duris nusivilkau paltą ir batus kurie buvo su sniegu.
"Kaip sekėsi?" Mike paklausė įdėdamas kažką į orkaitę ir galiausiai atsisuko į mane.
"Aš vis dar manau, jog tas asilas dėstytojas nori mane sukirsti, nes aš su juo nepermiegu." pavarčiau akis. "Mike, prašau." tariau pažiūrėdama į jo akis šuniuko žvilgsniu.
"Aš negaliu, supranti? Tavo brolis ir Steph mane nužudys, kai sužinos, jog mes didžiąją laiko dalį kurią turime būti drauge - mylimės." Mike atsiduso, tačiau aš nenorėjau nusileisti.
"Na, jie nieko nesužinos jei tu nepasakysi." tariau ir priėjusi prie jo paėmiau jį už marškinėlių apykaklės ir prisitraukiau, tačiau nesuliečiau mūsų lūpų. "Nes aš jiems nieko nesakysiu." tyliai tariau jam į lūpas.
"Ai, velniop." jis sumurmėjo ir įjungęs orkaitėje laikmatį išnešė mane nuotakos stiliumi į miegamąjį.
Jis nuvilko mano maikę ir savo rankomis lietė mano kūną, minkė krūtis, o nuvilkęs liemenėlę mano spenelį įsidėjo sau į burną ir jį švelniai sukando. Iš malonumo atlošiau galvą ir išleidau gilią dejonę.
Kai likom visiškai nuogi jis užsidėjo apsaugą ir įėjo į mane. Mike lėtai judėjo mano viduje lyg per pirmą kartą, kai mes mylėjomės, o, tai, buvo per Leyre ir Steve vestuves po jo nerealiosios kalbos.
Jam pradėjus greičiau judėti rankomis įsikabinau į lovos paklodę ir ją stipria spaudžiau savo gniaužtuose. Netrukus Mike sustojo ir pasilenkė prie mano veido.
"Aš tave tikrai labai myliu. Supranti, tai?" jis paklausė pažiūrėdamas man į akis.
"Taip." tariau ir netrukus jis pradėjo judėti labai greitai.
Mums pasiekus, tai, ko norėjom galiausiai Mike kūnas sukrito ant manojo. Savo pirštus įvėliau į jo plaukus, kol jis gulėjo ant manęs ir juos pešiojau.
"Aš noriu padaryti tikriausiai tau labai kvailą dalyką." jis tarė pakeldamas savo galvą ir žiūrėjo į mano akis.
"Kokį?" paklausiau suraukdama antakius ir žiūrėjau į jį. Netrukus jis sušvelnino savo žvilgsnį ir tiesiog ramiai nusišypsojo.
"Tekėk už manęs." jis tarė nusišypsodamas dar kartą.
"O Jergau! Tu nerimtai!" sucypiau, o jis tik dar kartą parodė savo baltus dantis.
"Aš visiškai rimtai. Turiu žiedą savo džinsų kišenėje, tačiau neklūpiu prieš tave." jis sukikeno vis dar būdamas ant manęs. "Tai ką manai?" ji paklausė ir aš nusišypsojau ir apsikabinusi jį per kaklą prisitraukiau bučiniui.
"Tai reiškia, tai, mielasis, jog aš sutinku." sukikenau ir dar kartą jį pabučiavau.
<...>
Žiūrėjau į žiedą esantį ant savo piršto. Taip pat, laukiau kol grįš Mike, nes sakė, jog turi man kažkokią staigmeną. Netrukus išgirdau kaip atsidaro laukinės durys ir pradedu girdėti kelis balsus.
"Mieloji!" Mike sušuko įeidamas į svetainę ir paskui save jis atsivedė Zayn, bei Stephanie kurios pilvas buvo tiesiogine to žodžio prasme buvo milžiniškas.
"O Dieve!" sucypiau šokdama broliui į glėbį, o paskui apsikabinau ir Stephanie. "Tiesiog bijau tave užkabinti, kad nepakenktų vaikams." sukikenau ir nusišypsojusi dar kartą ją apkabinau.
"Nesijaudink. Viskas gerai." Stephanie nusišypsojo ir supynė savo ir Zayn pirštus.
"Mes turim pasikalbėt." nusišypsojau rankomis parodydama Steve, kad reikia jiems pasakyti. "Mes susižadėjom!" sucypiau iškeldama ranką ant kurios buvo žiedas į viršų ir jį parodžiau.
Mačiau kaip Stephanie irgi sucypia, taip pat mačiau, jog mano broliui nepatiko ši mintis, tačiau netrukus Steph jam nestipriai trenkė iš kumščio į petį ir šis nusišypsojo.
"Džiaugiuosi už jus!" Stephanie sucypė ir apsikabino mane dar kartą.
Iš tiesų, tikiuosi, jog mano ir Mike santuoka privers visus atsimerkti, nes amžius meilėje nėra svarbus. Svarbiausia yra pati meilė.
*******
BE IŠSAMIŲ NUOMONIŲ NEBUS NAUJOS DALIES!! (((: ♥
YOU ARE READING
Daddy ; kink BAIGTA
Fanfiction* Visi manė, jog aš miriau, tačiau, tai, buvo netiesa. Aš pabėgau. Pabėgau tam, kad būčiau su juo. * "O ar taip gerai, tėveli?" * *** Antras sezonas (((: "Kartais, tiesiog kartais, tu gali įsimylėti kažką kas tavęs nemylės arba kažkas gali įsimylėt...