2 ժѵíժҽšíʍԵ - Թҽղkí

656 38 10
                                    

Atrakinusi duris pirmiausia įleidau Zayn seseris, o paskui įėjau ir pati. Užrakinau duris iš vidaus ir jau norėjau judėti į svetainę, kai išgirdau, jog kažkas tyliai ir atsargiai lipa laiptais.

"Aš turiu beisbolo lazdą. Įspėju." Mike balsas pasiekė mano ausis ir privertė mane pradėti juoktis.

"Mike, durniau tu. Leiskis laiptais ir padėk mano tėčio lazdą." tariau nusišypsodama, o Waliyha ir Doniya pradėjo juoktis.

"O, labas, merginos." Mike nusišypsojo pamatęs mus ir žiūrėjo į Waliyha kuri nenuleido nuo jo akių.

"Aš nežinau kaip jūs, bet aš tiesiog mirštu kaip noriu miego." Doniya nusižiovavo atkreipdama mūsų visų dėmesį.

"Viršuj trečias kambarys po kaire. Pasižadink tą vaikiną ir jis tau parodys." Mike nusišypsojo ir pamojavo merginai lipančiai laiptais į viršų. "Kas atsitiko, Steph?" Mike paklausė manęs apsikabindamas mane.

"Susipykau su Zayn." šyptelėjau nors iš tiesų man buvo be galo skaudu. Aš jį myliu ir tikiu tuo, jog jis myli mane taip pat, tačiau aš tiesiog nežinau. "Aš tikiuosi, jog mano kambarys neužimtas." tariau ir Mike tik papurtė galva į šonus sakydamas - ne.

"Neužimtas, tačiau yra problema." jis sukikeno. "Mes iš vis dabar jau esam šeši, o lovos yra keturios." Mike nusišypsojo priversdamas mane įdėmiai pagalvoti.

"Kokie du vaikinai čia yra dar?" paklausiau jo ir jis tik nusišypsojo.

"Mano geras draugas Tony ir mano pusbrolis kuris yra gėjus, moterys, Greg." Mike sukikeno ir netrukus laiptais nusileido trys žmonės.

Tony. Greg. Ir Doniya. Vaikinai žiūrėjo į mane ir į Waliyha, o po to į Doniya. Ir galiausiai nusišypsojo.

"Kokie gražūs tavo plaukai!" rudaplaukis sucypė. "Aš Greg." jis šyptelėjo. "O čia Tony." Greg parodė į vaikiną kuris neatrodė vyresnis nei dvideišmt keturių.

"Aš Stephanie." prisistačiau. "Tarp jūsų stovi Doniya, o čia - Waliyha." nusišypsojau ir netrukus mes atsidūrėm svetainėje kurioje nebuvau ilgą laiką.

"Na, aš miegu dvivietėj lovoj, tai galiu kažką priimti. Tik ne tave Steph. Tu nėščia ir dar labai spardaisi." jis nusijuokė priversdamas mane nusišypsoti.

"Vadinasi mudu miegam vieni." Greg atkišo man kumštį ir mes jais sumušėm. "O jūs miegat kartu. Porose." Greg nusišypsojo.

"Taip. Ir naudokit apsaugas." sukikenau nuo Greg žodžių ir žiūrėjau kaip jis pasakęs 'labanakt' išeina miegoti.

"Na, tai ką. Dabar rimtai einam miegoti." nusišypsojau atsistojusi.

"Taip, bet... Stephanie, kas buvo ta mergina su kuria kalbėjau, kai tu buvai Londone?" Mike paklausė pažiūrėdamas į mane.

"Waliyha." tariau parodydama į merginą kuri sėdėjo prie jo.

"Aš tiesiog išreiškiau savo nuomonę kuri iš tiesų, manau, buvo teisinga ir protinga, nes po velnių, tavo buvusi žmona tikrai buka, jei mano, jog kada panorėjusi galės išsiskirti, o kada panorėjusi sugrįžti. Čia taip pat mano nuomonė, nes manau joks protingas ir normalus vyras nenorėtų, jog jo žmona jį paliktų, o vėliau grįžtų. Taip nesidaro." ji sukikeno ir atsistojo kartu su manim. "O dabar visi einam miegot." Waliyha parodė pirštais ėjimo manevrą ir nusijuokusi nuėjo link laiptų.

Žiūrėjau į Mike kuris tiesiog negalėjo patraukti akių nuo Waliyha ir supratęs, jog į jį spoksau jo skruostai nusidažė rausva spalva. O dar sako, jog vaikinai nerausta iš gėdos.

Atsiguliau į lovą ir patikrinau savo telefoną kuris buvo sudaužytas nuo 'susilietimo' su siena. Buvo kelios Zayn žinutės kuriose jis atsiprašo ir kitos, kelios kuriose jis prašo, jog grįžčiau pas jį, nes jis nori pasikalbėti.

Ar aš noriu grįžti pas savo tikrąjį Zayn? Taip. Ar noriu su juo pasikalbėti ir viską išsiaiškinti? Taip. Tačiau dabar jam teks pasistengti šiek tiek labiau nei praeitą kartą, kai jis man pasakė tiesiog 'labas'.

Aš norėčiau, jog jis pagaliau įrodytų man, jog mane myli, o ne, tai, jog rodytų, kad jis su manimi vien todėl, nes aš laukiuosi.

*******


BE IŠSAMIŲ NUOMONIŲ NEBUS NAUJOS DALIES!!! (((:

Daddy ; kink  BAIGTAWhere stories live. Discover now