1

541 35 10
                                    

Sabah yine erkenciydim.Saate baktığımda saat 6:30 tu.Gece yine uyuyamamıştım.Elimi yüzümü yıkamak için aynanın karşısına geçtiğimde gözlerimin ağlamaktan kıpkırmızı ve şişmiş olduğunu gördüm.Umurumda değildi.Alışmıştım artık.Bileklerim ve kollarımdaki morluklar da cabası.

Üzerimi de giyindikten sonra hemen kahvaltıyı hazırladım.Korka korka babamın odasına gittim

"Şey...baba kahvaltı hazır"

"Lann...defol git sabahın köründe bunun için mi uyandırdın beni"

Bu adam cidden manyaktı.Hemen uzaklaştım ordan.Allahtan sabah uyku sersemliği üstünde oluyordu yoksa yine dayak yerdim.Kahvaltımı ettikten sonra evden çıktığımda kapıda Mercan'ı gördüm.

"Günaydın"

"Günaydın...Sen yine mi ağladın Sibel"

"Sorma bişey Mercan.Hadi gidelim okula"

Mercan biliyodu babamın bana yaptıklarını.Sırdaşımdı o benim.Herşeyimizi anlatırdık birbirimize.

Okula giderken yolda Ali ve Fikoyu gördük.Yanımıza gelip selam verdiler sonra Hakan ve Sadoyu bekledik.Onlar da gelince Efsane tamamlanmış oldu.

Yol boyunca gözümü Fikodan alamadım.Onu çok seviyordum.Ama o bana sadece arkadaş gibi yaklaşıyordu.Ben kendimi bildim bileli ona vurgunum.Ama o bunu anlamıyor.Ona karşı olan hislerimi Mercan ve Ali biliyor.Onlar da birbirlerini seviyor şuan sevgililer.

Okulun bitmesine 1 ders kalmıştı.Şuan tenefüs ardasındaydık.Bahçede tek başıma otururken yanıma Fiko geldi.Hemen hırkamın kollarını çekebildiğim kadar aşağıya çektim.Görmesini istemiyordum.

"Napıyon kız burda tek başına?"

"Hiç...oturuyorum öyle"

"Sen iyi misin Sibel?Solgun görünüyorsun"

Bişey olduğunu anlamasın diye hemen geçiştirmek istedim.

"İyiyim yok bişeyim.Gece uyku tutmadı da"

"Neyse hadi gel derse gidelim"

Dedikten sonra sınıfa doğru yürüdük.

Okul sonunda bitmişti.Hep beraber eve doğru dönüyoduk.Ali:

"Akşam toplanıyoz mu mekanda?"

Hakan:"Olur"

Ali:"Mercan'ım geliyonuz dimi?"

Mercan bana baktı.Akşam bi yolunu bulup gitmeliydim.Fiko da olucaktı sonuçta.

"Geliriz aşkım" 

Akşam olmuştu babam eve gelmedi.Zaten gelmez bu saatten sonra.Bi yerde sızıp kalmıştır.Hemen Mercan'a geliyorum diye mesaj attım.Onlar zaten gitmişti.Ben babamdan dolayı işim olduğunu biraz geç geleceğimi söylemiştim.Hemen mekana gitmek için evden çıktım.Hava biraz soğuk gibiydi.Üstümdeki hırkaya biraz daha sıkı sarıldım.

Mekana geldiğimde herkes oturmuş film izliyordu.Fiko:

"Sonunda be Sibel"

"Geldim işte işim vardı"

Fikonun yanı boştu.Onun yanına gittim oturdum.Film bilim-kurgu filmiydı.Yanımda Fiko varken nasıl izleyeyim ben filmi.Onun nefes alışverişlerini duyabiliyordum.Bu mükemmel birşeydi.Hem bu kadar yakınımda ama bi o kadar da uzağımda.Garip bi imkansızlığın içindeydim.Keşke o da beni görebilse.

Film bitmişti.Ama ben Fikoyu izlemektem filmi hiç izlemedim.Mercan:

"Ben eve gideyim geç oldu"

"Ben seni bırakırım yavrum"

"Sibel geliyomusun sende?"

Aslında hiç gitmek istemiyodum ama babamın sağı solu belli olmaz.Mecbur kafa salladım.

"İyi geceler hepinize."

Dedikten sonra tam kalkarken,Fiko:

"Aga bende gidiyom annemin başı ağrıyodu gidim bakim bi"

Fiko da geliyodu.Yolda giderken Mercan:

"Aaa...Ali benim telefonum mekanda kaldı hadi gidip alalım."

Ali ve Mercan yanımızdan gittiler.Mercan'ın bunu bilerek yaptığını anlamıştım .Fiko ve beni yalnız bırakmak için yapmıştı.Bizim evin oraya geldiğimizde babamı kapıda gördüm.Yanımda Fiko vardı.Yanlış anlayacağını biliyordum.İşte şimdi bitmiştim.

Evet ilk bölümü hemen yazayım dedim.Siz hikayede neler olmasını istersiniz?

Fiko ve Sibel arasında nasıl bişeyler yaşanmalı?

Fikirlerinizi ve görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.Vote vermeyi unutmayın...😊

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin