10

166 14 4
                                    

Sabah belimi sarmalayan kollarla uyandım.Kafamı çevirdiğimde Fiko başını benim boynuma gömmüş mışıl mışıl uyuyordu.Uyanmasın diye hareket etmedim.Şuan o kadar tatlıydı ki.Ellerimi saçlarına götürüp hafifçe okşadım.Dün gece hayatımın en güzel,en huzurlu uykusunu uyumuştum.Fiko biraz mırıldanarak kıpırdandı.Saatin kaç olduğunu bilmiyordum.Ama kalkmamız gerekti.Çünkü babam evdeydi ve biz evet bunu göze alarak yürek yemiştik!

"Fiko kalk hadi"

Daha çok sarıldı bana.Anlaşıldı bunun kalkmaya niyeti yok.Gerçi hoş ben de kalkmak istemiyorum ama babam bizi böyle bir görürse ikimizi de öldürür.Kollarının arasında biraz kıpırdandım.

"Fiko kalkmamız gerek...babam şimdi uyanır"

Tek gözünü aralayıp baktığında oflayıp yatakta doğruldu.Gözlerini ovuşturarak kendine gelmeye çalışıyordu.

F:"Saat kaç?"

Yatağın kenarındaki komidinin üstündeki telefonu elime alarak saate baktığımda saat 8:30 tu.

"8:30"

F:"Bi rahat yok be gülüm"

"Öyle ama napalım y..."

"Sibell"

Lafımı bölen ses babamın sesiydi.İkimiz de korkudan kocaman açılmış gözlerle birbirimize bakıyorduk.

"Aç şu kapıyı"

Babam şuan kapının önündeydi.Kapı kilitli olduğundan kulbu zorlayıp duruyordu.Panikle ağaya kalktım.Fikoya baktığımda ne yapacağımı düşünüyodum.Telaşla onu kolundan tuttuğum gibi gardrobun önüne getirdim.

"Sakın ses çıkarma babam ikimizi de öldürür yoksa"

Bişey demesine kalmadan gardrobun kapağını açtığım gibi Fikoyu içeri tıktım.Kapağını kapattıktan sonra dua ede ede kapıya doğru ilerledim.Hemen anahtarı çevirip kapıyı açtığımda babamın o sert bakışlarıyla karşılaştım.

"Nerdesin sen?İki saattir bağırıyorum duymuyomusun?

"U-Uyuyodum ondan d-duymadım"

İnanmasını umuyordum.Allahım lütfen kazasız belasız.

"Git kahvaltı hazırla bana"

"Tamam"

Dedikten sonra odadan çıkmasını bekledim.Odadan çıktıktan sonra odanın kapısını kapatıp hemen Fiko'nun yanına gittim.Gardrobun kapağını açıp Fiko'ya:

"Ben şimdi kahvaltı hazırlayacağım ben gelene kadar sakın burdan çıkma.Gelince çıkarıcam seni burdan"

F:"Sibel"

"Hı"

Elimden tutup kendine çekti ve dudağıma kısa bir öpücük kondurdu.

"Kime diyom ben"

İçeriden babamın sesini duyduğumuzda hemen uzaklaştım Fiko'dan.

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin