8

269 20 8
                                    

Fikoyla barışmamızın üstünden 2 gün geçmişti.Babam da eve dönmüştü tabi.O evdeyken dışarı çıkamıyordum.Anca okula gidiyordum işte.Fiko ile de o zaman görüşüyorduk.

Sabah evden çıktığımda Fiko köşede beni bekliyordu.Etrafıma bakınıp hemen onun yanına gittim.

"Fiko yaa napıyosun ben sana demiyomuyun evimin önünde bekleme diye ya babam görseydi?"

F:"Gülüm bi sakin ol.Tamam özür dilerim"

Aceleyle yola koyulduk.Yolda bizimkiler ile buluşup okula gittik.

Öğle arasında Fiko ile sınıfta otururken birden telefonum çaldı.Bu Kıvanç'ın numarasıydı.Kaydetmemiştim ama numaranın sonu aklımda kalmıştı.

F:"Kim o?"

"Hiçç...kiç kimse...boşver"

Deyip reddettim hemen.Benim bu panik halim karşısında Fiko'nun kaşları çatılmıştı.

Bu Kıvanç başıma bela olucaktı da Fiko ile aramı bozucaktı.Ben bunları düşünürken telefonum birdaha çaldı.Yine o arıyordu.

F:"Sibel açsana şu telefonu ya kim bu ikidir arıyo?"

Telefonu elimden çekip açtı.İşte şimdi bitmiştim.

F:"Alo"

Karşısındakinin konuşmasını bekledi.O birşeyler söylerken Fiko'nun bakışları beni buldu.Sinirlendiğini kasılan çenesinden anlamıştım.Telefonu hızla kapatıp bana döndü.

F:"Bu herif niye seni arıyo Sibel!"
"Nerden bulmuş senin numaranı"
"Hani tanımıyodun sen bunu"
"Bişey de Sibel!"

"Bilmiyorum Fiko...Ama bak dedim ben ona bırak peşimi dedim...Sana da söyleyemedim korktum."

F:"Ben bu herifi varya geberticem"

Yanımdan ayrılıp hızlı adımlarla gitti.Kıvancın yanına gidicekti.Ben tüm bunları idrak etmeye çalışırken o çoktan okuldan çıkmıştı bile.Koştum fakat yetişemedim.

Birşey yapmam gerekti.Yoksa Fiko başına bela alıcaktı.Hemen bizim çocukları buldum.Onlara anlattım.

A:"Kıvanç bu saatte nerde olcak okuldadır oraya gitti kesin Fiko"

H:"Oğlum o zaman ne duruyoz yürüyün"

"Bende geliyorum"

Ali,Hakan,Sadık ve ben hemen bir taksiye atlayıp Özel Ertüm Kolejine gittik.Koşarak oraya geldiğimizde okulun bahçesinde bir kalabalık vardı.Yaklaştığımızda Fiko Kıvanç'ın yakalarından tutmuş bağırıyordu.

Koşar adımlarla yanlarına gittim.Fiko'nun kollarından tutup çekmeye çalıştım.

"Fiko yapma bırak şunu...bırak gidelim hadi"

F:"Sen karışma Sibel!Geberticem oğlum seni"

K:"Sen kime bulaştığını bilmiyon"

Fiko tam ona yumruk vuracakken Hakan araya girdi.Fiko'yu zar zor tutup çektiler.

F:"Aga bırak şunun ağzını burnunu kırayım."

K:"Seni bu yaptığına pişman edicem oğlum"

H:"Sen sus lan!Yürüyün"

Fikoyu zor zaptedip okuldan uzaklaştırdık.Çok sinirliydi.Arada bir Kıvanca küfür ediyodu.

"Fiko sakin ol boşver"

F:"Sibel nasıl sakin olayım.Bu burda kalmadı ama göstercem ben ona"

                              🌹
Bölüm baya geç geldiği için özür dilerim.Biraz kısa oldu ama kusura bakmazsınız artık😄

Eğer hikayeyle ilgili aklınızda sahne varsa söyleyin lütfen😊

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin