4

394 35 22
                                    

Fiko'nun bana aşkını ilan ettiği günün ardından bir gün geçmişti.O gece sabaha kadar oturduk el ele.Rüya gibiydi.Uyanmak istemiyordum.

Sabah kalkıp okula gitmek hazırlandım.Evden dışarı çıktığımda kapıya beni bekleyen Fiko'yu gördüm.Allahtan babam yoktu.Olsa çoktan kıyameti koparmıştı.Zaten Fiko'ya babamın olmadığını söylemiştim.O yüzden gelmişti.Yoksa babam bana birşey yapar diye gelmezdi.

"Günaydın gülüm"

"Günaydın"

Mahallede kimse olmadığından elimi tuttu.Okula kadar el ele yürüdük.Okula gelince bizimkilerin yanına gittik.Ders saati başlayınca da derse girdik.Tenefüste Mercana o geceyi anlatıyordum.Tabi Mercan tüm bunları biliyomuş.Ama Fiko bana süpriz yapacağından bana söylememiş.Ona biraz kızdım ama ne yaptı etti affettirdi kendini.Fazla küs kalkamıyordum kimseyle.

Öğle arasında yemeğimizi yedikten sonra kantinde oturuyorduk.Mercan:

"Okul çıkışı bişeyler yapsakya"

Ali:"Olur.Mekana gideriz"

Mercan:"Ne mekanı yaa.Ben değişik biyerlerden bahsediyorum"

Ali:"Tamam aşkım atarlanma hemen gideriz sahile"

Bunların böyle tatlı atışmalarına hastaydım.Çok tatlılardı.Gözüm hemen Fikoya kaydığında göz göze geldik.O da bana bakıyordu.Gülümsememe o güzel gülüşüyle karşılık verdi.

Okul bitmişti.Hep birlikte sahile gidecektik.Okuldan çıktığımızda dışarda çok lüks bir spor araba vardı.Böyle bi arabanın burda ne işi vardı.Hepimiz merakla bakarken içinden geçenki kolejli çocuklar çıktı.Havalı bir şekilde yanımıza geldiler.Biraz tedirgin olmuştum.Her an kavga çıkabilirdi.Hakan:

"Ne lan bizi mi özlediniz"

"Evet çomarcığım geçen bi kapanmayan hesap kalmıştı da onu kapatalım dedik"

Fiko bize dönüp:

"Gülüm siz Mercanla gidin biz işimizi halledip gelicez"

"Saçmalama Fiko.Kavga mı ediceksiniz"

"Sibel gidin siz tamam mı merak etme"

Israrlarıma rağmen bi türlü dinletememiştim kendimi.Mercanla mahalleye doğru yürüdük.

Mekanda oturmuş çocukları bekliyorduk.İnşallah başlarına bir bela almamışlardır.Derken demir kapı açıldı.Sonunda gelmişlerdi.Koşarak Fikonun yanına gittim.Dudağı patlamıştı.Diğerlerine baktığımda onlarda da ufak tefek yaralar vardı.İşte yine kavga etmişlerdi.Mercan:

"İyimisiniz?"

"İyiyiz iyi bak bişeycik yok"

Fiko'nun dudağındaki yaraya dokundum.

"Acıyo mu?"

"Sen varken canımın acısını unutuyorum ben gülüm"

Pansuman yaptıktan sonra herkes evine dağıldı.Yatağıma yatıp tam uykuya dalacakken pencerenin tıkırtısıyla irkildim.Korkmuştum.Yavaşca camdan baktım.Fiko karşıdaki duvarda dikiliyodu.Duvara baktım.Bir gül çizmişti ve altına da "Ben güle güzel demem gülün adı sen olmayınca"
yazmıştı.Gülümsedim.Sonra pencereye gelip camı açmamı söyledi.Ellerimden tutup öptü.

"İyi geceler gülüm.Rüyanda beni gör"

Nasıl bir bölümdü?

Sizce birdahaki bölümlerde ne olmalı?

Hikayede olmasını istediğiniz sahne varmı?

Vote ve yorum yapmayı unutmayın❤️😘

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin