11

156 17 14
                                    

Fiko her ne kadar onlarda kalmam için ısrar etse de ben yine eve gelmiştim.Herşeyi yaşadığım bu eve tekrardan geri dönmek ne kadar mantıklıysa!Ama ne yapabilirim sanki başka şansım var.Alışmıştım hem artık.

Kapının çalmasıyla oturduğum yatağımdan kalkıp kapıyı açtım.Tahmin ettiğim gibi çok sevgili(!)babacığım gelmişti.Hiçbişey demeden yanımdan geçip gitti.Ne diyebilirdi ki zaten.Emir vermekten,dövmekten ve saçma sapan sebeplere bağırmaktan başka bişey yaptığı yoktu.Ardından kapıyı kapatıp odama gitmekti niyetim ama babamın sesiyle durdum.

K:"Yarın akşam seni istemeye gelicekler,hazırlık yap"

Ne!

"NE"

K:"Yarın okula falan gitmiceksin,tabi bundan sonra da gidermisin ona kocan karar verir,şu eline de bişey yap böyle çıkma görücülerin karşısına"

Ağlayarak odama gittim.Nasıl yapardı bunu?Ben daha okuyorum ve Fiko'yu seviyorum.Sessiz hıçkırıklarımın yerini sesli hıçkırıklarım aldı.Fiko eğer bunu öğrenirse çok kötü olur.Hem ben istemiyorum evlenmek falan.Napıcam şimdi,nasıl çıkıcam işin içinden?

••••••••••••••••

Sabah kalktığımda saat 13:37 idi.Bu kadar saate kadar uyudum mu ben ya?Ayaklarımı yataktan sallandırıp telefonuma baktım.Tahmin ettiğim gibi Fiko benden dünden beri haber alamayınca çokça aramıştı.Ne diyecektim Fiko'ya "Beni akşam istemeye geliyolar aşkım."bunu diyemeyeceğime göre ona bugün başımın ağrıdığını ve okula gelemeyeceğimi yazıp mesaj gönderdim.Ama Fiko ve görücüleri öğrenirse gerçekten çok kötü olur.Hem belki beğenmezler beni hemen evlenicek diye bişey yok ya.Off ne saçmalıyorum ben ya.Mecbur kalkıp hazırlık yapmaya koyuldum.Malum beni istemeye(!) geliyolar.

••••••••••••

Akşam olmuştu.Babam evde bi o yana bi bu yana gezinip duruyordu.Birden bana dönüp

K:"İnsanların yanında da böyle somurtma.Eğer onları kaçırırsan.."

babamın sözünü kesen kapının ziliydi.Galiba gelmişlerdi.Babam üstünü başını düzeltirken ben de gidip kapıyı açtım.Karşımda çok da yaşlı olmayan bir kadın ve bir adam birde benden yaşça büyük olduğunu tahmin ettiğim biri vardı.Zoraki olduğu çok belli olan gülümsemeyle onlara hoşgeldiniz deyip içeri davet ettim.

Babam ise 32 diş yalakalık yapıyordu.İşte tanışma sohbet kahve ve isteme derken babam beni vermişti,hem de tahmin edin başlık parası karşılığında.Kendimi mal gibi hissettim.Gözlerim dolmuştu.Dokunsan ağlayacaktım.Benden kalkıp el öpmem bekleniyordu.Ama ben elimdeki tepsiyi yere atıp koşarak evden çıktım.

Koşuyordum nereye gittiğimi bilmeden.Zaten nereye gidebilirdim ki.Deniz kenarına geldiğimde durdum.Oturup ayaklarımı denize sallandırdım.Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Birden bir el omzuma dokundu.Arkama baktığımda şuan en çok ihtiyacım olan ama bi o kadar da görmek istemediğim kişiyi Fiko'yu gördüm.

••••••••••••••••••
Bölümün kısa olduğunun farkındayım.Ama bilerek kısa ve burada kesmek istedim çünkü fikirlerinize ihtiyacım var.Hikayenin bundan sonrasında ne olmalı?

Fiko öğrenmeli mi?

Sibel Fiko'dan saklayıp evlenmeli mi?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Yorum yapmayı unutmayın ona göre bölüm yazıcam.❤️

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin