12

136 11 4
                                    

F:"Gülüm napıyosun burda,niye ağlıyosun?

Ellerimle gözyaşlarımı sildim.

"Hiç.."

Fiko yanaklarımı avuç içlerine alıp:

F:"Gülüm bişey olmuş sana.Noldu baban mı bişey yaptı?"

Fikoya belli etmemek için zorla da olsa gülümsemeye çalıştım.

"Yok bişeyim..."

F:"Niye ağlıyosun o zaman?Gece gece napıyosun burda?"

"Fiko..."

F:"Söyle gülüm"

Fiko'ya söylemekle söylememek arasında gidip geliyodum.En iyisi söylemekti.Ama şimdi değil.

"Gel yanıma"

Deyip onu kolundan tutup yanıma çektikten sonra sıkıca sarıldım.O da bir elini belime bir elini ise saçlarıma koydu.Burnumu boyun girintisine koyup bi süre öyle kaldım.O da saçlarımı okşuyor,öpücükler konduruyordu.

F:"Sibel..."

"Fiko lütfen sus"

Dediğime uyup sustu.Onunlayken herşeyi unutuyordum.Beni bekleyen tüm dertleri,sıkıntıları bir kenara bırakıyordum.Ama bu gerçekler peşimi bırakmayacaktı.

Kafamı kaldırıp Fiko'nun yüzüne baktım.

"Seni çok seviyorum"

F:"Bende seni çok seviyorum gülüm"

O an hep yapmak istediğim şeyi yapıp hasret kaldığım dudaklarıyla dudaklarımı buluşturdum.O da karşılık verince bizim için bir ömür gibi gelen öpüşme aslında sadece 15 saniye falan sürmüştü.Ayrılınca nefes nefese birbirimize hayranlıkla bakıyorduk.

Saat epeyce geç olmuştu.Hava da soğuktu.Ayrılmamız gerekiyordu ama ben Fiko'yu bırakıp gitmek istemiyordum.1 saniye bile ondan ayrı kalmak benim için ölümden de beterdi.El ele evin sokağına geldiğimizde ellerimi Fiko'nun boynuna sarıp sarıldım.O da ellerini belime koydu.

F:"Gülüm iyisin dimi?Bak eğer bişey varsa söyle bana."

"İyiyim Fiko,iyiyim"

F:"Peki,sen öyle diyorsan"

F:"Hadi git eve üşüme daha fazla"

Deyip beni yanağımdan öptü.

"Fiko seni çok seviyorum"

F:"Bende"

Ona el sallayıp eve girdim.Salona  girdiğimde babam koltukta oturuyordu.Daha uyumamıştı demek.Orda onları öylece bırakıp gittiğim için şuan bana baya bir kızabilir hatta dövebilirdi.

K:"Nerdeydin bu saatte?"

"Dışarıdaydım,hava aldım biraz"

K:"Git yat sabah nişanlın gelicek alışverişe gidiceksiniz."

"Ne!"

K:"Duydun 1 haftaya düğün olucak,evleneceksiniz."

Babam ne diyordu böyle.Ben bu işten en kısa zamanda sıyrılmayı düşünürken şimdi nasıl kurtulacaktım.

Ayaklarımı sürüye sürüye odama gittim.Yatağıma gömülüp içimde tuttuğum hıçkırıklarımı serbest bıraktım.Ben tanımadığım birisiyle evlenemezdim.Ben bunu Fiko'ya nasıl söylerim.Bir şekilde söylemem gerek.Yoksa elbet öğrenecek.Bizim mahallede olaylar 1 güne kalmadan yayılır.Fiko ilk benden duysun.Elbet anlar beni.

•••••••••••••••

Sabah erkenden kalkıp babam uyanmadan çıktım evden.Fiko'yla  konuşmam gerekti.Saat daha çok erkendi.Yolda Fiko'yu arayıp onunla çok önemli birşey konuşacağımı ve kalkması gerektiğini söyledim.Uyku sersemi olduğundan ilk başta anlamadı ama ciddi olduğunu söyleyip evine geldiğimi söyleyince anca kalktı beyfendi.

Fiko'ların evine geldiğimde kapıyı çalıp Nurcan Teyze'yi rahatsız etmek istemedim.O yüzden havanın soğuk olmasına aldırış etmeden Fiko'yu beklemeye başladım.Çok geçmeden geldi zaten.

F:"Gülüm noldu sabahın köründe rüyanda mı gördün beni?

Daha fazla bekleyemezdim.Bir an önce Fiko'ya bunu söylemem gerek.

"Fiko benim sana çok önemli birşey söylemem gerek."

F:"Söyle gülüm dinliyorum."

"Hadi gel biraz yürüyelim."

Mahallede olmamıza rağmen umursamadan ellerimizi birbirine kenetleyip sahile doğru yürümeye başladık.Yolda ikimizde sessizdik.Yüzümdeki endişe ve korkunun dışarıdan göründüğüne emindim.Bu durum Fiko'yu biraz tedirgin etmiş olucak ki dayanamayıp önüme geçip durdurdu beni.

F:"Sibel dün akşamdan beri bir haller var sende"

F:"Söyle artık meraktan ölücem şimdi şuracıkta"

Böyle birşey nasıl söylenir.Ben nasıl derim Fiko'ya babam beni evlendirmeye kalktı diye.Ben bu düşüncelere kendimi kaptırmışken Fiko'nun sesiyle kendime geldim.

F:"Sibel"

"Fiko babam beni evlendiriyor!"

Bunu ben bile beklemiyordum.Nasıl oldu bilmem ama pat diye söyleyiverdim.Yüzüm yere eğikti.Fiko'nun yüzüne bakamıyordum.Nasıl bir tepki vereceğini ben bile bilemiyorum şuan!

•••••••••••••••••••••••••••••

Uzun bir zaman sonra bölüm yazmayı sonunda becerebildim.Uzun yazmak istedim fakat yarın sınavım var ve elimden bu kadarı geldi.Umarım güzel bir bölüm olmuştur.Beğenmeniz dileğiyle.Vote verip yorum yapmayı unutmayınız.😘❤️

*Sizce Fiko nasıl bir tepki verecek?

*Bundan sonra ne olacak?

Efsane Aşk🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin