Szerkesztés allat áll az egész story ma friss részek fognak jönni :D
A szokásos rutinomat végeztem reggel. Miután nagy nehezen ki másztam biztonságot nyújtó puha ágyamból a fürdő felé vettem az irányt. Meg fésülködtem fogat mostam miután végeztem vele, egy kis arc puhító szappant nyomtam a tenyerembe és végig dörzsöltem vele az arcom,majd egy kis hideg vízzel le öblítettem, hogy felébredjek. A szekrényemhez sétáltam és valami elviselhető ruha után kerestem. Egy egyszerű de még is meleg pulóvere eset a választásom, és egy hozzá illő kopott kék farmert vettem fel, pár kiegészítővel. Nem szeretem a nagyon csicsás dolgokat, legyen kényelmes és egyszerű.
Miután végeztem a tükör elé álltam, végig mértem magam, nem volt olyan rossz az outfit meg rántottam a vállam, felkaptam a székről a táskám, és a vállamra dobtam. Lerohantam a konyhába, de senki nem volt ott. Jobban körbe nézve a nagy helyiségbe az asztalon feltűnt egy rikító citrom sárga fecni, oda sétáltam és a kezembe vettem meg forgattam a lapot, hogy jobban szemügyre tudjam venni, forgatás közben ki eset belőle 3000won. Értetlenül vettem kezeim közé a pénzt majd zsebre raktam, meg fordítva a papírt elolvastam édes anyám kéz írását.
"Jó reggelt szívem sajnos anyának és apának elkellet mennie! Nagyon sajnálom kicsim tudom meg ígértem,hogy ma elviszlek. De reggel kérlek készíts Beak Sunnak is reggelit, csomagoltam nektek ebédet amit a hűtőbe elő készítettem. A papír alatt hagytam 3000 wont! Este rendeljetek valami ételt későn érkezünk. Szeretlek titeketPuszi anya és apa."
Össze gyűrtem a papírt és kidobtam a szemetesbe meg forgattam a szemeim unottan sétáltam vissza az emeltre bátyámhoz.
- Hee ébredj.- Bökdöstem szomorúan meg kerek arcát. De csak elhessegette a kezem de én nem hagytam annyiban a dolgokat.
- BEAAAAAK.- Nyávogtam hosszasan a nevét amit soha nem szeretett.
- Mond, hogy oppa!- Sunyi mosoly rajzolódott az arcán amit szívesen letöröltem volna.
- Felejts el.- fel tornáztam magam az ülő helyzetemből és a z ablakhoz sétáltam hatalmas vigyorral az arcomon tártam szét a függönyt.
- Jó Reggelt.- Telt arcomon egy hatalmas vigyor ékelődőt mikor hallottam, ahogy a bátyám szenved a meleg nap sugaraitól és vakító fényétől.
- Rohadj meg!- Kiabált utánam rekedtes hangon.
Beak Sun:Nagy nehezen lemásztam a földszintre, és a konyha asztalnál helyet foglaltam, bele ittam a reggeli narancslébe aminek borzalmas íze volt, elfintorodva néztem a húgomra, hogy milyen mérget tett elém. Kiérdemelve tőle egy hatalmas, csapást ami a tarkómat érte amit egy nem tetsző morgással díjazót. Jobban megfigyeltem az ételt és bele szimatoltam.
YOU ARE READING
Stigma (V. ff)
FanfictionGil Da Ran egy középiskolás lány ki tűnő tanuló az iskolába nép szerű lány a szépsége miat kedvesége és jó szívűsége miat nagyon szeretnek. Ám egy nap ezt mind felrugja Kim Tae Hyung aki óvodában álltalánosban is meg keseritette a lány életét hamar...