Mikor reggel felkeltem egy szuszogó Jungkook mellkasán találtam magam olyan aranyosan aludt nem volt szívem felkelteni ezért felültem és halkan a konyhába sétáltam és csináltam reggelit. Gombás Rántottát csináltam pirítóssal és narancslével. Lépteket hallottam a nappali felől és egy álmos félkomás Jungkookkal találtam magam szembe.
- Jó reggelt Zombi. - Mosolyodtam el.
- Neked is. - Dörzsölte meg a szemét.
- Csináltam reggelit. - Mutattam a székre. Ő helyet foglalt és neki is látót.
- Daaaa Raaannngg!!! - Hallottam, ahogy a bátyám kiabált.
- Baek KONYHA!! - Ordítottam vissza.
Hallottam, ahogy álmosan trappolt le a lépcsőn.
- ooolyaan álmos vagyok... - Nyüzsögött.
- Nem muszáj dolgoznod menni. - Sóhajtottam.
- Ohhh hello. - Lepődőt meg az előttem ülő srácon majd sunyin rám mosolygót mikor valaki a csengőre feküt felkeltem majd az ajtóhoz léptem, de az illető nem hagyta abba.
- Megyek már! - Kiabáltam ki mikor kinyitottam az ajtót TaeHyung állt ott vigyorogva. De a mosolya egyből lefagyott mikor meg látta Jungkookot majd ki kerekedet szemmel nézte a mögöttem álló férfit mikor hátra néztem, hogy min csodálkozik majd gyorsan visszakaptam a fejem és Tae csalódót arcát néztem.
- Látom zavarok. - Majd megfordult meg sem várva a válaszom és elrohant.-TaeHyung! - Kiabáltam utána, de nem állt meg, majd mikor utána akartam menni eltűnt. Miután becsuktam az ajtót Jungkookra néztem, aki egy bátoritó mosollyal a karjaiba zárt.
-Ne vágj ilyen arcot. - Bujt a nyak hajlatomba és simogatta körkörösen a hátam.
TaeHyung:
Mikor megláttam, hogy Jungkookot vagy ki a tökömet Gil DaRang mögött a szívem össze szorult nem szeretem, ha más fiúkkal volt azt szeretem volna, ha csak velem van csak én érinthetem meg. Nem figyeltem elégé ezért belevállaltam valakibe hátra néztem majd mentem volna tovább, ha nem rángat be egy sikátorba és nem lök a falnak rá mosolyogtam majd megnyaltam alsó ajkam, amitől szerinem ingerült lett mert meg fogta a kabátom és magához rántott.
- Ne vigyorogj Köcsög. - Majd elráncigált onnan és behúzott egyet a földre zuhantam majd mikor felakartam állni, hogy én is behúzzak neki oldalba rugót, amitől félre gurultam. Nagy nehezen felálltam és bemostam neki, amitől véreset köpőt. Az előző ütésnél erősebbet kaptam és orrba talált, amitől ismét a földre zuhantam. Miután meg unta agyon gyepállásom simán elsétált.
Ott feküdtem agyon verve a bordáim fájtak az orrom felszakadt és a szám is.Da Rang:
A folyosón sétálgattam a földet pásztázva. Mikor egy ismerős cipőt vettem észre nem olyan mesze tőlem felemeltem a fejem és meg láttam TaeHyung agyon vert arcát a szemeim Kikerekedtek.
Elsétált mellettem arcomon éget a lenéző tekintete. Az alsó ajkam meg remegett és szaggatottan fújtam ki a bent tartót levegőt szemeim meg teltek könnyel majd utána néztem, de bár ne tettem volna MaRihoz sétált és szájon csókolta majd átkarolta a vállát és úgy mentek tovább. A vissza tartót könnyeim mostanra arcomat szántották dühösen letöröltem a könnyeim majd a szemem meg forgatva nagyot sóhajtottam. Mikor 2 Barna szempárral találtam magam szembe.
- Minden Rendben? - Jimin Karjaiba estem és sírni kezdtem.
- Enged ki jobb lesz. - Simogatta a hajam majd szorosan átölelt.~Time Later~
- Szóval MaRi és TaeHyungot láttad csókolózni? - Kérdezte meg lepetten mire csak bólintottam egyet.
- De MaRi nem a legjobb barátnőd? - Majd egy újabb édes pockyt nyomot a számba, hogy ne sírjak.
- I..Igen. - szipogtam. Megrázta a fejét felállt felkapta a táskáját majd lehajolt és a hajamra nyomot egy puszit.
- Most mennem kell órára majd hívlak. - Mosolygott rám biztatóan és elindult a bejárat felé. Az ujjaim tördeltem mikor egy újabb könnycsepp gördült le az arcomon letöröltem. Bedugtam a fülem és elkezdtem zenét hallgatni mikor éreztem, hogy valaki leül mellém.
- Annyong. - Vigyorgot rám MaRi.
Kihúztam a fülemből a fülest és kicsit se kedvesen néztem rá.
- Cs. - A táskámba csúsztattam a telefont.
- baj van? - Kérdezte majd a vállamra tette a kezét, amit lezserül lelöktem és felálltam.
- Mit akarsz? - Megforgattam a szemeim.
- Mi rosszat tettem? - Pattant fel a helyéről. Nem válaszoltam mire elmosolyodott.
- Ohh, hogy Tae miatt. - Pirult el. kiscafka de meg tépném nyugi DaRang legyél nyugodt. Veszekedtem magammal.
Felhúztam a szemöldököm és végig mértem.
- Tudod Gil Da Rang nem kaphatsz meg mindenkit csak mert jó az alakod és szép vagy TaeHyung engem Szer... - Nem hagytam, hogy befejezze hirtelen indulatból felpofoztam mikor feleszméltem mit is csináltam.
- upsz. - Kaptam szám elé.-Csak nem fájt? - Biggyesztettem le az alsó ajkam dühösen elrohant.
- MaRi!! - Kiabáltam utána majd felhorkantottam egyet.A szekrényemnél álltam mikor valaki mellém állt Jimin volt az. Kedvesen mosolygót rám.
- Segítek. - Vigyorgot tovább.
- Miben? - Értetlenkedtem majd közelebb hajolt.
- Féltékenyé tenni azt a gyökeret. - Súgta a fülembe felsóhajtottam.
- és hogyan neki ott van MaRi. - Forgattam a meg a szemem és a lány nevét elnyávogtam, amin ahogy látom nagyon jól szórakozik.
- Megoldjuk. - mosolygót rám viszonoztam a mosolyát. Hirtelen a fülem meg ütötte egy ismerős nevetés majd Jiminre néztem lehajolt és egy apró csókot nyomot ajkaimra.
- Mehetünk Baby? - átkarolta a derekam és ismét adót egy csókot.
- Mi a? - Hallottam TaeHyung mérges hangját majd meg ragadta Jimin nyakát és a szekrénynek nyomta. A szám elé kaptam a kezem és hol TaeHyungra hol pedig Jiminre néztem. Jimin ingerülten végig fútatta a nyelvét duzzadt rózsaszín ajkán.
YOU ARE READING
Stigma (V. ff)
FanfictionGil Da Ran egy középiskolás lány ki tűnő tanuló az iskolába nép szerű lány a szépsége miat kedvesége és jó szívűsége miat nagyon szeretnek. Ám egy nap ezt mind felrugja Kim Tae Hyung aki óvodában álltalánosban is meg keseritette a lány életét hamar...