Másnap fájó szemekkel és fejjel ébredtem fel, egész este az eddig történteken agyaltam, halk kopogás ütötte meg a fülem az ajtóhoz lépkedtem, majd ki rántottam. Baek ácsorgott előtte.
-Addig kopogtál volna míg ki nem nyitom? - Néztem furcsán rá.
-Csak tudni akartam, hogy Jól vagy e?! - Simítót végig az arc bőrömön, majd magához húzott, hátamon végig zongorázott hosszú Csontos ujjaival, ami egészen a hajamig kúszott majd jól esően bele túrt.
-Ha nem tudnám, hogy a bátyám vagy azt hinném, hogy az agyadba akarsz vinni. De persze minden a legnagyobb rendben van. - Nevetve átkaroltam a bátyám.
-ki az a srác a falon? - Engedett el majd az ágyamhoz trappolt és elvette a Jungkookal közös képünket.
-Wáo helyes fiú. - Mosolygott majd visszarakta a képet.
-Menj készülődj elfogsz késni. - Nyomot a hajamba egy apró puszit és ott hagyott. Oda mentem a fényképhez végig simítottam Jungkookon. "Olyan, mint ha fel cserélődtek volna a szerepek." Már nem éreztem kellemetlenül magam Tae mellet és nem éreztem haragot iránta. Mikor Jungkook mellett vagyok a gyomromat elönti a melegség és mint ha ezer pillangó örültek módjára csapkodni kezdtek volna az alhasamba. Hátra néztem az órámra majd hatalmasra nyíltak a szemeim és gyorsan elkezdtem készülödni.
Egy egyszerű szettet dobtam össze felkaptam a táskám és elindultam az iskolába mikor egy fehér Maserati gurult mellém lehúzott ablakkal.
Mikor benéztem szívem ezerrel kalapált. Ő ült benne, haja zselével volt elrendezve, nyuszi fogai mögött hatalmas vigyor ült.
-Szállj be elviszlek. - Invitált az autóba, beszívtam az alsó ajkam majd hezitálva, de elfogadtam és beültem mellé.
Mikor bekötöttem magam és ráemeltem a tekintettem vészesen közel volt, férfias illatát akarva akaratlanul is mélyen beszívtam.
Majd hirtelen meg éreztem azt az illatot! Összefutott a nyál a számban.-hoztam neked reggelit. - Adta át a szendvicset.
- köszönöm Jungkook.- Vörös fejjel nyúltam a dobozért. Vissza emeltem a tekintettem az arcára és most vettem csak észre milyen hosszú haja van.
-Honnan tudtad, hogy ez a kedvenc szendvicsem? - Mosolyogtam a férfira, aki megrántotta a vállát.
-Én is ezt szeretem, gondoltam neked is ízleni fog. De ezek szerint jól gondoltam. - Mosolygot.
Az egyik fekete kis tincs a szemébe lógott gondoltam zavarja így bizonytalanul meg fogtam a tincset és a füle mögé tűrtem.
- Most mit csinálsz?! - Kuncogott és mint egy kis gyerek a kezembe bújt. Lehunyta a szemét és jobban a tenyerembe bújt. Elvörösödve és bátortalanul simítottam végig puha arc élén a hüvelyk ujjam. Megfogta a kezem és a tenyerembe adott egy puszit és a váltóra helyezte majd váltott, miközben a kezeinket összekulcsolta.
Jungkook;
Kimásztam a kezéből, megfogtam a kezét összekulcsoltam majd váltani kezdtem. Közbe közbe lopva a lányra néztem, aki a tájat bámulva falatozta a tőlem kapott szendvicset, elmosolyodtam mikor egy kis tojás sárgája maradt a szája szélén. Piroshoz érve letöröltem a hüvelyk ujjammal a szája szélét és lenyaltam, a lány arca a rózsaszín árnyalataiban úszót.
Húszperces utazás után leparkoltam az autóval az iskola előtt.
- köszönöm, hogy elhoztál, és a reggelit is. - Mosolygott felkaptam a táskáját majd kiszállt.
Lehúztam az ablakot majd ki kiabáltam rajta.
-iskola után jövök érted legyen szép napod Jagi. - Vigyorogtam rá. Észrevettem, hogy figyeli a lányt. Széles gonosz mosoly ült arcomra mert elértem, amit akartam.-Jungkook~ahhh ne hívj így. - takarta el zavartan az arcát majd integetett és besiettet.
YOU ARE READING
Stigma (V. ff)
FanfictionGil Da Ran egy középiskolás lány ki tűnő tanuló az iskolába nép szerű lány a szépsége miat kedvesége és jó szívűsége miat nagyon szeretnek. Ám egy nap ezt mind felrugja Kim Tae Hyung aki óvodában álltalánosban is meg keseritette a lány életét hamar...