13.Rész

71 8 2
                                    

Jungkook:

"Nem sokáig fogod szeretni szívi." Morogtam magamban meg fordulva magukra hagytam és haza mentem mikor beértem a lakásba, BaekHyun ült a nappalimba a szívem ki hagyott egy ütemet, és a mellkasomhoz kaptam a kezem.

-Meg ijesztettél. - Fújtattam egyet.

- Hadd találjam ki a kis taknyos még mindig a húgom körül van! -  Tette le a kezében levő tárgyat majd közelebb jött hozzám! 

- el tudod intézni vagy sem?! Állítólag őt szereted óvodás korotok óta, nem hiába lehetsz a közelébe a húgomnak. Oda adtad neki a füvet? -  Nézet rám jéghideg tekintettel, én csak bólintani tudtam.

- Az egyik emberem adta neki oda. - Morogtam. 
A vállamra tette a kezét és meg ütögette.

-Látott a csajjal? - Fordult vissza majd bólogatni kezdtem. 

-Hogy reagált? - Kérdezte.

-Elsétál, majd utána futottam...- Hajtottam le a fejem.

-És? - Morogta türelmetlenül.

-Me..Meg csókoltam. - Néztem fel, arrogáns félelmetes szemeibe. 

- Majd még jövök Jun. -  Vigyorog rám és egyedül hagyott a gondolataimmal. A tv felé lépdeltem, felpillantottam a polcra, ahol a lánnyal a közös képeink voltak be keretezve, amit meg az nap csináltunk mikor náluk filmeztünk. Mély levegőt vettem, majd a kezembe vettem az egyik keretet. A képen hülye arcot vágok és a lányt ölelem.

 A képen hülye arcot vágok és a lányt ölelem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- pár nap és én foglak vigasztalni. - Gonosz vigyor ült ajkaimra, amin végig fútattam a nyelvem. Bele gondoltam, hogy a lány az én nevem fogja síkitani egy kis időn belül, ami miatt egy jól eső borzongás futott végig a gerincemen.


Gil Da Rang:

-Szóval szeretsz?? - Mosolyogott az előttem fekvő férfi.

- A pillanat hevében mondtam. - Morogtam majd eszembe jutott, hogy magára hagytam Jungkookot.

- ohh basza meg! - Morogva masszíroztam meg az orr nyergem, majd ledobtam magam mellé a kezem.

-mi a baj? - Nézet ram aggódva Tae. Meg fogta az egyik kezem, mikor én ki rántottam, furcsán vizslatta végig az arcom, ami zavaros volt a rengettek gondolat miatt, ami hirtelen járta át az agyam. Hiszen ez mind Jungkook előtt történt.

-nem tudom. - Furcsán éreztem magam, annyira távol érzem magam most tőle, zavartan fürkésztem a férfi beeset sápadt arcát. Valamiért úgy éreztem, hogy megfulladok a közelébe és hogy most elkell mennem.

-Tae nem tudom mit érzek! Szóval meg ezt ne szeretlek, de nem tudom, hogy! - Mosolyogtam szomorkásan meg rántotta a vállát, hat persze ő TaeHyung.

-Én most jobb, ha megyek. - A taksámért nyúltam mikor rezegni kezdet a telefonom.

-huh? -Húztam fel a szemöldököm. Elő halásztam majd megnéztem ki keress egy kisebb kő eset le a szívemről mikor láttam, hogy Jungkook írt.

"Remélem nincs semmi baj majd írj vigyázz magadra Jungkook ❤️"

Elmosolyodtam, hogy még ezért se haragszik rám, de TaeHyungnak is feltűnt, hogy kicsit fel kunkorodott a szám széle.

-ki volt az?? - Nézet rám furcsán.

-Senki. - Váltottam komolyra majd a combomra csaptam.
-örülök, hogy jobban vagy este még benézek. - Mosolyogva meghajoltam kiléptem a szobából. Mély sóhaj szakadt fel a tüdőmből. Ahogy kiértem a szobából, a folyosó falának neki dőltem. Válaszoltam az előbb kapott üzenetre.

"Minden rendben holnap ki engedik, találkozunk 12:30-kor az iskola előtt jó éjt DaRang 😊"  

Stigma (V. ff)Where stories live. Discover now