Suli után egyből rohantam haza mikor. Haza értem az ajtót magam után kulcsra zártam.
- ez még is mi a jó isten volt?! - Majd a táskám a lépcsőre dobtam. A konyhába mentem és egy tál pop-cornnal és egy pohár Colával ültem a kanapéra. Épp a film felénél jártam mikor a telefonom zavaró tényként kezdett el csörögni. A telefonhoz nyúltam majd meg se nézve ki az a zöld kis ikonra nyomtam.
- Halló Gil Da Rang beszél. - Motyogtam unottan a mikrofonba. De mikor meg hallottam, hogy ki beszél a másik oldalt hirtelen fel ugrottam ülő helyzetbe majd a fülem mögé simítottam a kósza tincseim.
- Öhmm szia JungKook nem hittem volna, hogy tényleg felhívsz. - Majd elmosolyodtam tudom, hogy nem látta.
- Öhmm most!? - Majd a fali órára néztem.
- Hát rendben. - Mosolyogtam majd bontottam a vonalat.
JungKook
Mivel irtózatosan unatkoztam ezért felhívtam lányt, elégé hiányzót már. tárcsáztam a számot, amit felírtam egy cetlire azt hittem nem veszi fel ezért emeltem volna el a telefont a fülemtől mikor hirtelen egy unót hang szólalt meg a másik vonalon.
- Halló Gil Da Rang beszél. - Motyogta unottan a lány a telefonba.
- Szia DaRang JungKook vagyok.- Vigyorogva köszöntem bele a telefonba. Hallottam, hogy nincs sok kedve beszélni ezért rövidre fogtam a mondattani valómat.
- Sz..Szia... motyogott, amin elkuncogtam magam.
DaRang:
Vártam, hogy beleszóljanak a telefonba mikor egy ismerős hangot hallottam meg a telefonban. Egyből normálisra vettem a hangsúlyt,
- Sz...Szia dadogottam bele a telefonba, mint valami hülye.
- csak az lenne a kérdésem, hogy nincs e kedved eljönni velem fagyizni vagy meg nézni valami filmet? - hallottam a hangjából, hogy mosolyog. Felcsillantak a szemeim majd egyből rávágtam, hogy igen szerintem meg is ijedt a gyors válaszomtól.
- rendben van egy félóra és ott vagyok. - hallottam, ahogy mosolyog majd lettet a telefont, gyorsan felrohantam majd a gardrób elé álltam.
-hmm. - Néztem végig a választékon. A fagylaltos pizsimet vettem fel.
friss pockornt csináltam és lettem az asztalra majd vártam a srácot majd pár perc múlva csöngettek oda rohantam az ajtóhoz mikor kinyitottam akkor Tae állt ott majd éppen akkor ért oda Jungkook is. A szemeim akkorák voltak, mint egy csésze. Ekkor Tae meg fordult mikor egy meglepett Jungkookot látott maga mögött majd vissza rám.
-Zavarok esetleg? - Kérdezte Jungkook.
nem tudtam meg szólalni. Jungkook is elég furán nézet.
-Nem de hogy is gyertek be. - Húztam be Jungkookot majd csúnyán néztem Taera aki csak meg forgatta a szemeit.
YOU ARE READING
Stigma (V. ff)
FanfictionGil Da Ran egy középiskolás lány ki tűnő tanuló az iskolába nép szerű lány a szépsége miat kedvesége és jó szívűsége miat nagyon szeretnek. Ám egy nap ezt mind felrugja Kim Tae Hyung aki óvodában álltalánosban is meg keseritette a lány életét hamar...