3.rész

175 17 2
                                    

-Kérlek ne haragudj, meg tudom magyarázni. - Motyogtam a meglepődőt és egyben dühös fiúnak. Egy kis ideig beállt közénk a kínos csend, végül Jimin szakította meg.

-Ez még is mivolt? - Éreztem dühös tekintet arcomon, ami égetett szemem lehunytam annyira kellemetlen volt a helyzet.
- É....én annyira sajnálom. - A szavak égették a torkom.
- Vagy esetleg többet érzel, mint barátság? De meg Beszéltük, hogy mi csak barátok leszünk! - Nézet összevissza csak rám nem, idegesen túrt selymes mogyoró barna hajába.
- Nem erről van szó. - Kaptam fel rá a tekintettem, mire ő közelebb jött az álam alá nyúlt kényszerítve, hogy sötét íriszeibe nézek.
- Mond el tudod, hogy bennem meg bízhatsz. - Mosolygót rám teljesen eltűnt a harag a szeméből. Félve mosolyogtam az előttem álló srácra majd vettem egy mély levegőt, és bele kezdtem a mesélésbe.
Mit is éreztem Tae után azt is, hogy amikor közel engedtem magamhoz mindig más lányokkal kaptam rajta, amit persze soha nem mondtam el neki és azt se, hogy bizony én többet éreztem iránta. Mesélés közben éreztem, hogy sós cseppek lepik el fehér bőröm.
Jimin hüvelykujjával letörölte azokat és biztatóan rám mosolygott.
- Ha jól értettem akkor mikor meg csókoltál Tae lépet ellő. - Morogta, majd hirtelen rám kapta fejét és egy sunyi mosoly ékelődött az arcára. Nem értettem miért néz így és oldalra fordítottam a fejem, hogy végre nekem is mondja el mit tervez abba a nagy sunyi kobakba.

-A tornaterembe találkozunk. - Vigyorgott majd besiettet.

-Nagy szerű. - Belibegtem a terembe majd beálltam a sorba. Nem hazudott tényleg kétpercen belül bent is volt. Beállt ő is majd le pacsizott a barátaival, mikor hátra nézet rám, felhúzta a szemöldökét majd integetni kezdett, vigyorogva. Felhúztam az egyik szemöldököm majd vissza integettem.

Elkezdődött az óra és a tanár ki találta, hogy kezdésnek mit szólnánk egy kis kidobóhoz, amit én egy szemforgatással díjaztam. Hamar ki dobtattam magam, hál istennek. Mikor leültem láttam, hogy Taenak integet a ribi, ő egy fej rázással díjaza. Hátra dőltem a bordás falnak támasztottam a fejem.

- Annyira fáj. - Súgtam magam elé alig érthetően. Egy könnycsepp gördült le az arcomon.
Nem szerethetek újból Taehyungba, csak fájna újra és újra.
Gondolat menetemből a labda zavar meg ami erősen az arcomnak csapódik és lefejelem a bordás falat.
- Bocs Ribi. - Kuncogót az a lány, aki előbb Taeval hemperget a szertárba.
- Mi van talán Tae nem elégített ki elég jól a szertárba. - Ajkaimra gonosz gúnyos mosoly ült. A lány felkapta a vizet és arcon Vágot a fejem oldalra bicsaklót, arcomat a hajam temette el. Mikor Tae lépet be. A lány újra ütni akart mikor Tae lefogta a kezét.
- Mégis mit művelsz? - hangjában érezni lehetett a gúnyt.
- Tae maci ez fáj. - Visongott a lány. Nem mertem meg szólalni ugyan abba az alakzatba voltam, mint az előbb óvatosan fájó pontra helyeztem a kezem és eltűrtem a hajam.

Tae:

- Kérj bocsánatot. - Szóltam rá a lányra szinte már parancsoltam.
Tudom, hogy előbb Gil DaRan még Jiminnel csókolózót, de én szeretem őt és nem hagyom, hogy elvegyék tőlem. Általánosban is arról voltam híres, hogy akik nem tették, amit mondok meg szégyenítettem őket. Csak mára durvább módszereket használok, főleg a nőknek nevezett valamiken.
- Nem!! - Sipítozott a lány. Mellkasom kezdte el ütni.
- Tae ez fáj engedj el te állat. - Üvöltőt rám.
- Mi ez a hangnem? - Ajkaimra gonosz mosoly rajzolódót. A füléhez hajoltam.
- Ezért büntetés jár. - Súgtam füleibe durván a nadrágjába nyúltam és nőiségét kezdtem el butában simogatni ott mindenki előtt amire hangosan fel sikítót.

-Úgy nyögsz, mint egy kiéhezett ribanc pedig az előbb szoptál le a raktárban. - Az egyik ujjam szárazon a lány hüvelyébe vezetem. Hangosan nyögni kezdet mire mindenki lesokkolva nézet minket. Láttam, hogy DaRan könnyei hullni kezdenek. kihúztam a kezem és a lány szájába nyomtam.
- Nem mondom eltöbbszöröz kérj bocsánatot! - utasítottam szinte már üvöltve.

Stigma (V. ff)Where stories live. Discover now