3

1.6K 111 102
                                    

A venit si duminica. Jungkook s-a trezit dis-de-dimineata pentru a repeta melodia aleasa si pasii de dans.
Yugyeom si Bambam il sunau intr-una,dar Jungkook avea telefonul pe silentios.

Se făcuse deja ora 17:15,iar Jungkook se pornise spre clădirea in care se va tine concursul,cu prietenii lui.
Ajunsi la faimoasa clădire BigHit,locul unde se tinea concursul si au urcat la etajul 3.
Concursul se tine in sala de repetitii a celor din BTS.

Cand venise randul sau,acesta s-a prezentat si a inceput sa cante si sa danseze pe melodia Rain de la Rainism.

Jungkook astepta impreuna cu ceilalti 14 participanti intr-o sala de asteptare,cand deodată usa se deschise si pe aceasta intrase Rap Monster.

- Jeon Jungkook,te felicit,esti noul membru a trupei BTS!

- Chiar se intampla asta?

- Vino cu mine sa-ti prezint trupa.

- Ok.

Rap Monster si Jungkook au intrat inapoi in sala de repetitii,iar acolo baietii se jucau de-a baba-oarba.

-Băieti,el este noul nostru membru,Jungkook si dupa cum stiti e maknae,asa ca sper sa va intelegeti bine cu el.

- Da Hyung! Au spus Jimin si V simunltan.

- Hey,încântat de cunostinta,eu sunt Jungkook,dar deja stiti asta.

- Pai noi nu cred ca ar trebui sa ne mai prezentam,deoarece e imposibil ca cineva sa nu fi auzit de noi. Spuse roscatul.

- Mai taci Jimin,nimeni nu ti-a cerut parerea. I-o intoarse unul care semăna cu-n bunic.

- In fine,eu sunt Park Jimin.

- Min Yoongi sau Suga.

- Jung Hoseok sau Jhoooopeeee!

- Kim Seokjin sau Jin,sunt mama grupului,acum daca cineva ii face ceva,nu mai vede mancare de la mine.

- Kim Namjoon sau Rap Monster,sunt tatăl grupului si liderul.

-Nu uita sa-i spui si ca strici tot ce atingi! Strigase Jimin cred.

- Yah Park,nu-mi vorbi asa,inca iti sunt Hyung!

- Kim Taehyung sau V. Spuse acesta plictisit.

- Sper sa ne intelegem bine si sper sa aveti grija de mine! Făcând o mica plecăciune.





•Cred ca era evident ca Kook castiga 😂😂😂 e foarte talentat 😏😏

•Poza de la medie e minunata. Sa nu va uitati la V ca-i luat la fel ca Junkook de mine. 😁😁😁

•Capitolul 3 terminat.

Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum