6

1.2K 92 48
                                    

-Pov.Jungkook-

Ma trezesc din cauza unei raze de soare jucause. Imi caut telefonul cu privirea si vad ca sunt in pat cu Taehyung,imbratisati. Nu cred ca am facut ceva aseara...sau am facut? Ohh nu. Ce am facut? Nu am facut nimic gata. Ma ridic din pat cu grija fara sa il trezesc si fug jos,la parter. Cand o sa se trezeasca o sa vada ca nu sunt acolo si dupa o sa imi puna intrebari mai mult ca sigur. O sa ma prefact ca nu s-a intamplat nimic,pentru ca nu s-a intamplat nimic.

Cobor scarile si dau de un Jimin obosit care aproape adoarme cu fata in cereale.

-JIMIN! Tip la el si se sperie.

-Da kookie? Ma intreaba de parca nici nu l-am speriat sau ceva.

-Jimin hyung era sa adormi si sa faci cunostinta cu cerealele.

-Da da Kookie. Amuzant! Spune si se ridica venind spre mine.

-Hyung aseara nu ai dormit? Il intreb eu.

-Nu prea. Nu am putut sa dorm cand am stiut ca tu esti in camera cu Taehyung si nu cu mine.

-Ce vrei sa spui Jiminie?

-Nu cred ca ti-ai dat seama. Jungkook te plac foarte mult. Si se apropie mai mult de mine. Jungkook de cand te-am vazut am pus ochii pe tine. Sunt foarte gelos cand te vad cu altcineva,iar Taehyung sta in calea fericirii noastre. A ajuns chiar in fata mea,la cativa centimetrii de mine. Ii simt respiratia pe fata mea. Vrea sa ma sarute. Ma dau cat de in spate pot si ma lovesc de peretele rece. Aici mi-a fost! Primul sarut cu un om pe care nu il iubesc.

Se apropie din ce in ce mai mult de mine. Inchid ochii si astept sa o faca. Inca nu m-a sarutat. Deschid ochii si il vad pe Taehyung cu mainile la gatul lui Jimin.

-Park cred ca nu trebuia sa iti spun si am crezut ca iti dai seama sa nu te apropii de Jungkook. Spune si il arunca pe jos si se pune peste el sa il bata.

-Taehyung sa sti ca Kookie nu e al tau. Nu tin,minte sa ne fi spus ca esti cu el,si de unde sti ca Jungkook nu ma place? Spune si ii da un pumn lui Tae.

-Baieti! Incetati. Ce faceti? Nu va bateti pentru mine va rog.

Se ridica de pe jos si se pun in fata mea.

-Jungkook spune-mi ca nu il placi pe Jimin. Stii ca mai avem 8 zile de pariu! Spune-mi ca nu e in zadar. Se roaga Tae de mine plangand incet.

-Taehyung......



Si capitolul asta este terminat :)

•Pareri despre acest capitol?

Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum