-Pov Tehyung-
-Ce facem weekendul asta? m-a intreaba Kookie.
-Nu stiu,Kook. Eu nu vreau sa merg la ziua lui Yeri,o sa fie toate pitipoacele pe care le numeste ea prietene.N-am chef sa le vad cu rochiile alea mulate de parca au fost create special dupa forma corpului lor si sanii lor pana-n gat,mai sus de amigale si,cu parul lor corect aranjat de vrun hairstylist si cu dintii lor perfect albi,lucrati cu migdala si cu mult anestezic de catre un arab.
Eu incercam sa par foarte relaxat si sa o ard asa cum a eliminat-o Steaua pe echipa cealalta,nu-i retin numele...aia, "indo-europenii" au "geto-dacii" sau cum isi zic ei,adica fara nici un stres.
-Hai Tae,fii serios. Mergem si noi sa bem moca la ziua aleia,punem un douaj' de bete fiecare,luam o sticla de vin si-o punga de cadouri si facem paguba de cateva milioane.Mi-a spus Jungkook hotarat.
-Bai,nu stiu ce sa zic. Spun eu.
-Mergi si gata.
Acestea fiind stabilite,mi-au ramas vreo doua ore sa ma imbrac,sa ma aranjez si sa plang in dus de decizia luata.
Timpul a trecut pe nesimtite si uite-asa am ajuns si la marea petrecre de care-ti ziceam.M-am uitat in jur si nu am putut sa nu observ ca incaperea respectiva era plina de fite,copii de bani gata si de viitoare anorexice.Totul stralucea,toata lumea se poza cu toata lumea si imediat dupa aia se barfeau fiecare pe fiecare,totul parea foarte scump si bineinteles ca sarbatorita primise cadou o masina de ziua ei.Cum primim toti,de altfel stii ce zic. Cred ca numai porcaria aia de tiara pe care o poarta pe cap era mai scumpa decat toate hainele mele si ale lu Kookie la un loc.M-am uitat pe masa ca sa vad cu ce pot sa ma ghiftuiec si am ramas socat.Jumatate dintre chestiile de acolo pareau a fi calamar in crusta de delfin cu garnitura de bancnote de 500 de euro si cealalta jumatate habar nu aveam ce reprezinta. Se vedea clar ca nu sunt din peisajul ala. Ma potriveam exact acolo exact ca o pata de sange pe cearsaful unei mirese din anul 2017,dupa noaptea nuntii.
Jungkook s-a pierdut in multime,savura o halba de whisky.Ramas de capul meu,m-am dus sa-mi pun si eu ceva de mancare.Mi-am umplut o farfurie cu tot ce era pe masa si m-am dus la bar sa cer chelnerului ceva de baut,ca sa-mi alunece mai bine hrana.
-Ti-e un pic de hoame,nu? Mi-a spus cacatul ala de la bar vazand cat am,in farfurie.
Co**e,esti un chelner,taci in p**a,ca n-ai platit ma-ta pentru mancare,gandeam eu.-Da,sa stii ca imi este,i-am raspuns eu calm,fiindca nu voiam sa creez o scena neplacuta.
-Ce vrei de baut? M-a intrebat arogant.
"Aaaa,da? Asa o ardem?mi-am spus. Bine,fraiere,a fie cum vrei tu".
-15 sucuri,te rog. Doua cola,unul cu gheata si altul fara,dar in ala fara gheata sa pui si doua feliute de lamaie,te rog. 4 fanta,unul de portocale,unul de lamaie,unul de struguri si unul de fructe de padure. As vrea 3 sprite,2 seven-up,3 schweppes si un santal,ca face rau acidul la stomac. Ca na,la atata mancare,sigur o sa-mi fie sete.
Omul mi le-a pus pe toate pe o tava,pentru ca nu avea de ales,dar sigur in gandul lui a injurat coborand toti sfintii din calendar. Insa,pana la urma,eu aveam statutul mai mare acolo,ca eu eram,invitat,el era un fel de sclav. Hai,nu chiar sclav,ca era platit pentru servicii. Servitor.
Oamneii din jurul meu faceau toti absolut nimic interesant. Eu nu stiu cum se distreaza astia bogati,dar mie nu mi se parea ca cineva se simte bine acolo. Cred ca Cina cea de Taina a fost un pic mai vesela decat ce se intampla acolo. Ma rog,s-au desfacut cadourile,s-a baut,s-a dansat un pic,iar eu in tot timpul asta am mancat. Macar sa merite aia douazeci de lei pe care ii investisem in cadou.
Oamneii au inceput sa se imbete,aruncau bani pe acolo,isi masurau muschii si-si comparau BMW-urile. "Ce tristi!", imi ziceam eu. Eu ii consideram pe aia tristi,dar,eu vorbeam cu mine insumi. Ironic.
Si atunci un gand divin m-a indemnat sa ies afara ca sa iau o gura de aer. Am iesit din focarul ala de distractie maxima si am ajuns afara. Mi-am aprins o tigara si ma uitam in jurul meu. Cand,la un moment dat,urechile imi trimit catre creier un suntet care zicea:-Nu te supara,ai un foc?M-am uitat in stanga si am vazut o femeie in jur de vreo 35 de ani,un pic beata,care statea sprijinita de noua masina a lui Yeri.
-Sigur ca da,am raspuns. Poftim! Si m-am dus catre ea sa-i aprind tigarea.
-Tu de unde mai esti? M-a intreaba cu o atitudine superioara.
-Din restaurant,zic.
-Si? Te distrezi? M-a intrebat ea.
-Sincer sa fiu,am fost la petreceri si mai bune,i-am raspuns increzator.
-Sa mor eu,asa e. M-a aprobat ea. Cand ma uit la toti putoii aia cu haine scumpe si fara pic de creier,imi vine sa plang. Pe vremea mea,stiam sa ne distram. Dansam intruna,ne imbatam.faeam prostii,ne fut**m care cum apucam. Ce kkt e asta? Zici ca e o intalnire in Consiliul European,nu o petrecere.
Mi-am dat seama ca era ametita.Nu era beata,dar era pe aproape.
-Sa stii ca oamenii care nu traiesc in lux stiu sa se distreze cu adevarat,nu astia bogati. Astia-s toti niste cacaciosi. Apropo eu sunt Elvira,mama lui Yeri. Am ramas blocat pentru cateva secunde.
-Taehyung,i-am zis.
-Ce nume simplu. Noi i-am pus Yeri,ca asa a vrut imbecilul ala de taica-sau care crede ca,daca-i da bani sa-si faca ziua,e ok sa nu fie aici de ziua lu' fii-sa. Drq sa-l ia si pe ala! Eu am crescut saraca,dar iti spu sincer,stiam sa ma simt bine si sa ma distrez. Incercand sa detensionez atmosfera,i-am povestit cum am baut eu 15 sucuri doar ca sa-l oftic pe chelner pentru ca mi-a vorbit urat.
-Ha Ha Ha! Despre asta vorbesc,asta e distractie,asta e caterinca,nu ce fac aia inauntru mi-a spus ea,in timp ce a scos din poseta o sticla de Jack,dand pe gat o gura zdravana.
-Da,aveti dreptate. Si pe mine ma enerveaza ca nu stiu astia sa se distreze,am aprobat-o eu,tinandu-i isonul. Adevarul e ca arata intr-un fel femeia asta. Nici nu se chinuise sa se arajeze. Era imbracata cu niste blugi pe care ii trantise pe ea,avea un maieu negru care-i acoperea sanii aia mari din MILF [!NU CAUTATI PE NET :))]obraznic si o pereche de balerini.
-Ia,hai cu mine inauntru!mi-a poruncit.
-Sigur ca da,i-am zis.
A facut cativa pasi si si-a pierdut echilibru,impiedicandu-se. Noroc ca am fost pe faza si am prins-o,inainte sa cada. A inceput sa rada isteric si am inceput sa rad si eu.
-Hai ca-mi esti simpatic,mi-a zis. Ia o gura de whisky! Si mi-a inmanat sticla.
Am baut o gura zdravana si i-am inapoiat-o. A facut si ea acelasi lucru si a pornit din nou spre restaurant. O priveam din spate cum isi misca fesele cand mergea,in timp ce-si trecea o mana prin par. Ea mai mult defila decat mergea. Avea niste picioare paragrafele lui Radu F. Constantinescu despre iubirea sincera si adevarata,adica de-a dreptu interminabile si acestea se uneau creand un fund care te ademena mai tare decat il ademeneau sirenele pe Ulise in Odiseea lui Homer. Am intrat inapoi in resaurant si mi-a facu semn sa o urmez. Ceea ce, am facut. Am trecut dupa bar,prin bucatarie,pana intr-o camera care era un fel de debara. In clipa aia,a inceput sa-mi cante in cap instant asta:Shlomo ft.Jeremih-Bo Peep (Do u Right).
Acolo era intuneric total. Din cate am putut sa-mi dau seama,erau cateva frigidere unde era tinuta mancarea pentru invitati,cateva scaune,farfurii si alte piese de vesela.-Asa,mult mai bine aici. Si mai linistit,mi-a spus ea. Putem sta de vorba fara sa ne derajeze nimeni.
-Da,dar daca vine cineva? Am intrebat-o eu confuz.
-Stai linistit,restaurantul este al nostru si am cheia de la camera asta. Am incuiat,nu vine nimeni. Stai jos! Mi-a spus,bajbaind dupa un scaun.
Pe pipaite,am reusit sa nimeresc un scaun si sa ma asez pe el.La un moment dat........
•Continui in urmatorul capitol ca ma doare mana :)))
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfiction"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land