-Pov.Taehyung-
Jungkook mai mult ca sigur o sa fi al meu. Dupa astea 10 zile iti garantez ca o sa ma adori. Iti promit!
Ma imbrac si ma inderpt spre comapanie. Avem repetii si trebuie sa ajung la timp. Melodia cea noua a iesit super bine. Cred ca eu si Kookie am iesit cel mai bine.
Intru in sala de repetitii si ii vad pe,toti doar J-Hope lipseste. Cred ca e cu iubitul lui Taemin.
Ma duc langa Jungkook care sta cu ochii in telefon si ii pun mana pe picior. M-a simtit si si-a intor capul spre mine. I-am zambit si el si-a dat ochi peste cap s-a ridicat si s-a dus langa Jimin. O sa il omor pe Park daca nu-l lasa in pace pe Iubitul meu. Nu are voie sa se atinga de el.A ajuns si J-Hope si incepem sa repetam. Melodia e foarte frumoasa in schimb videoclipul ma deranjeaza. Kookie trebuie sa il ia in brate pe Park. Pfffff.
Dupa repetiti am mers acasa la RapMon toti si am hotarat sa ne uitam la un horror.
-Baieti eu nu ma uit! E prea horror. Am auzit ca cei care s-au uitat au murit sau ceva. Spune Kookie cu o voce de copil care a fost batut de mama lui cand face o prostie.
-Kookie nu-ti face griji. Vino langa mine. Zice Jimin. Baiatul asta ma omoara. Mai,mult ca sigur nu il las pe Jungkook cu el.
-Lasa ca va sta cu mine Kookie. Oricum si tie iti e frica. Spun si il trag pe Kook il bratele mele.
-Gura mica. A inceput filmul. Tipa Yoongi si noi nu mai spunem nimic.
Deci,pe canapea am stat ceva gen in formula asta. Jimin,Yoongi,J-Hope,Jin,RapMon,Eu si Kook.
Eu deja eram bucuros,filmul nu imi mai pasa. Stiu doar ca Kookie ma tinea foarte tare strans de mana si era cuibarit la pieptul meu. Ma uitam la el si nu isi dadea seama. Era perfect. Daca nu erau si ceilalti il violam pe Jungkook acolo. Serios! In atat de putine zile m-a facut sa il plac mai mult cum ma plac pe mine.
Filmul s-a terminat si fiecare s-au grupat cum sa doarma. RapMon Jin si J-Hope. Acum trebuie sa ne hotaram cine va dormi cu Jungkook. Evident ca eu o sa fiu acela.
-Kookie vino si dormi cu mine! Spune Jimin.
-De ce cu tine? El la film a stat cu mine,deci cu mine doarme! Spun vizibil nervos. Ma abtin sa nu il iau la bataie pe Park.
-Bine,bine dormi tu. O sa dorm cu Yoongi. Nu e prima oara cand dorm cu el. Zice Jimin suparat si il ia de mana pe Yoongi si pleaca in camera.
-Pai Kook hai sa iti arat camera. Si il iau in brate.
-Bine,dar poti sa ma,lasi jos. Acummmmm.
-Stai! Aproape am,ajuns! Nu te mai zbate. Spun si il pun pe pat.
Ma duc la dulap si iau niste haine pentru mine si el. Lui i-am dat o pereche de pantaloni scuri si un maieu negru,iar eu am luat tot o pereche de pantaloni scurti si un tricou alb.
-Hai la somn iepurasule! Spun si il trag in pat.
-Taehyung stai ca ma sufoci.
-Nu te mai plange si dormi.
Am adormit impreuna imbratisati. Foarte frumos doar ca maine mai mult ca sigur o sa se poarte la fel ca pana acum....
•Capitol putin mai lung TERMINAT :))
•Au adormit impreuna 😏😏😏
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfiction"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land