11

929 66 48
                                    

-Pov.Jungkook-

Sunt la petrecerea asta de 4 ore si nu am dat de Tae. In tot timpul asta am baut si dansat. Cred ca am dezvirginat si un ficus [mheee :))] dar mna... beat manga.

-Jungkook hai acasa,imi spune Tae.

-Bine Babe. Hai.

-Ai nevoie de somn....

-Pov.Taehyung-

"Baga-mi-as picioarele in ala care s-a gandit la un moment dat ca nu il mai place telefonul fix si ca ar trebui sa inventeze unul mobil,pe care sa si-l cumpere oamneii,sa scrie mesaje,sa-si puna Guta la ringtone si sa aiba optiunea de alarma care sa ma trezeasca pe mine in aceasta dimineata",blagosloveam eu intr-una somn amortit,in timp ce imi aduneam fortele sa ma ridic si sa ma duc pana la birou ca sa opresc alarma care-mi suna desteptator. [Daca va intrebati ce melodie e la alarma lui Tae este Ma bate vantul in fata-Nicolae Guta] Glumesc nu e melodia asta.
De ce era pe birou,ma intrebi? Pentru ca stim cu totii ca,daca vrei sa nu te pacalesti singur cu butonul de "snooze",nu-ti pui telefonul prea aproape de pat. Daca trebuie sa te trezesti neaparat,iti pui telefonul la o distanta de cativa metrii de pat si astfel te vei obliga sa te ridici din pat injurand,ca sa opresti alarma si asa te asiguri ca nu te culci la loc.[Ok nu ma pot abtine. Chiar daca ai tefonul sau ce ai alarma la 200 de metrii te duci o opresti si te culci la loc. Singura?].

Ma rog,am reusit sa-mi pacalesc somnul ai m-am ridicat din pat,sarac de haine,dar bogat de aminirile serii precedente. Trebuia sa ma duc,sa incropesc un,mic dejun,si sa ma comort normal pentru ca Kookie nu stie de tanti Elvira. Nici nu trebuie,eram beat manga si prost.

Sunetul unui sms primit m-a salvat din caderea libera printre peretii grosi ai sufletului meu inmarmurit si am luat telefonul pentru a-l verifica.

"M-am imbatat aseara si mai adus acasa.Mersi. cred ca te-ai intrebat unde sunt. Sunt la magazin,frigiderul e gol,iar baietii nu stiu unde sunt. Vin acasa cat de repede pot. XOXOXO".

"Of,Jungkook multumesc,te astept acasa" Jungkook daca ai sti tu ce am facut aseara nu mi-ai mai da XOXO,gandesc eu.

-Pov.Jungkook-

Aseara nu stiu cum am ajuns acasa dar cred ca m-a adus Taehyung. Un dragut. O sa ii zic ca vreau sa fiu cu el si gata. M-am trezit devreme si m-am dus sa mamanc ceva. Am vazut ca frigiderul e gol si am decis sa ma duc sa mananc in oras si sa fac cumparaturi pentru casa. Suntem 7 persoane si nimeni nu a observat ca nu avem ce ne trebuie in casa.

Tae probabil s-a trezit si zic sa-i trimit un mesaj.

"M-am imbatat aseara si mai adus acasa.Mersi. cred ca te-ai intrebat unde sunt. Sunt la magazin,frigiderul e gol,iar baietii nu stiu unde sunt. Vin acasa cat de repede pot. XOXOXO".

"Of,Jungkook multumesc,te astept acasa" Tae e un dragut. O sa ajung acasa intr-o ora cel probabil daca gasesc frisca pentru ca vreau sa fac un tort pentru Tae si vestea ca vreau sa fiu cu el.

Mai mic capitolul asta dar pana de ideei. Am folosit tot in 9 si 10 :)).

•Promit ca o sa fie pe parcurs alte capitole mai lungi.

XOXOXOXO ❤

Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum