-Pov.Taehyung-
Prolog:Am,mers cu autocarul de m-au luat toti dracii. De la 9:00 dimineata pana la 9:00 seara. 12 ore am facut dn Seul pana in Uljin. In autogara din Wonju m-am dat jos sa fumez o tigra si acolo a venit o ghicitoare la mine si m-a intrebat daca vreau sa-mi ghiceasca in carti. I-am raspuns ca nu am bani. La care ea:
-Nu ai acum,ca esti tanar,dar ai sa ai o gramada de bani cand vei mai creste. Si nici nu te gandi ca ai inselat,priveste in fata,la adevarata ta iubire. [se refera la Kook. Heeeee :)]Si esti un om foarte norocos. Si sa fi fericit. Si Steaua n-o sa ia campionatul.
M-am uitat un pic la ea speriat,dar oarecum fericit ca mi-a zis de bine si am arunca tigarea. M-am urcat in autocar si mi-am continuat drumul,optimis si plin de dorinta,alatui de Kookie.
Daca nu v-ati prins,eu si Kookie suntem imreuna de aseara si suntem foarte fericiti. Tanti aia nu ma intereseaza,eram beat manga si prost.
Cand am intrat in Uljin le-am dat mesaj baietiilor ca am ajuns cu bine si fara nicio problema.
"Gata,am ajuns pe litoral. Drum bun pe plaja",ne-a anuntat soferul,probabil fan al umorului debordant gen Trasniti in Nato.
Mi-am luat rucsacul si am coborat impreuna cu Kookie de mana. Imi si imagineam cum ne asteapta plaja:Sarututi dulci cu Kookie,balaceala maxima,club si distractie si poate ajungem undeva...
-Hai sa ne lasam bagajele la hotel,sa mancam ceva si dupa sa mergem la distractie. In acel moment Kookie m-a luat de mana si am fugit pana la un taxi.
Zis si facut. Am mers la hotel,am facut amandoi un dus,ne-am schimbat,am mancat un sendvis le care mi l-a pregatit Kookie si bineinteles ca a mancat si el unul. Inainte sa imi spuna ca a gatit cu multa grija. Si sa sti ca era chiar foarte bun avand in vedere ca e un sendvis.
-Hai in club! Zice Kookie entuziasmat. Vreau sa ne distram.
Asa ca asta am facut. Ceea ce a urmat insa vreau sa stii de pe acum ca nu imi place sa fac cinste,dar asta e. Bautura iti poate schimba principiile in numai patru shoturi.
Eram noi doi si orasul era al nostru. Dansam,ne sarutam,beam shoturi,iti jur,ca daca ar fi exsistat cea mai buna melodie sa se auda in boxe in clipa aia era Jay Sean & Lil Wayne-Even if the sky is falling down.
Era o desfatare pentru amandoi. Nici acum nu-i pot uia zambetul nemaipomenit cand dansa cu mainile ridicate,cu cateva suvite din parul lui saten izbindu-se de frunte de cate ori misca gatul pe ritmul basului. Felul in care era imbraca il facea sa fie dea dreptul adorabil:Blugi negrii,o camasa alba prin care i se vedea abdomenul lucrat,avea manecile suflecate la ea si in picioare o pereche de tenesi,dar crede-ma ca era cel mai adorabil de acolo.
What the fuck are you doing to me? Vreau sa facem dragoste acum. Aici. Pe bar. Stiu ca suna porcos,dar asta este efectul pe care-l are Kookie asupra mea. Si faptul ca nu am mai simtit un gram de atingere de cateva luni a contribuit la starea asta. Noi beam shot dupa shot,facam pauze de dans si o luam de la capat,si totul a devenit frumos.
La un moment dat,dansand,stateam in spatele lui,si el se unduia cu fesele alea perfecte periculos de aproape de o parte a corpului meu care ma ura in momentul ala. Stii tu,acolo deasupra coapselor,sub buric,in partea total opusa a poponetului,gen. Sigur ai inteles.
In boxe se auzea "Jos,Jos,Jos" de la Grasu XXL [Nu stiu melodii in coreeana ca sa se potriveasca cu momentul asa :)] si Jungkook se unduia si se freca de mine. Mie imi bubia inima,mai ales ca eram atent la versuri. S-a intors cu fata la mine,a inceput sa ma sarute pe gat si sa-si incolaceasca limba in jurul lobului urechii mele,respira greu si si-a bagat unghiile in spatele meu,pe sub tricou. S-a departat un pic de mine,se uita fix in ochii mei si continua sa-si unduiasca minunatul corp. Eu il priveam si fredonam melodia. Gata,nu mai puteam! L-am tras catre mine,i-am luat fata in palme si i-am pus degetul pe buze. In clipa aia a inceput sa il linga ca si cum nu ar mai fi putut avea o a doua ocazie sa faca asta. Ca si cand n-ar fi fost suficienta incarcatura sexuala.
Eu ma uitam direct in ochii lui si practic urlam versurile. Si cand a venit partea asta a melodiei:"Atunci cand seara se lasa pentru tine,eu stau la bar si nu beau Cuba Libre,prietenul ta imi da motive,DAR NU VREI SA FACI DRAGOSTE CU MINE??"
Moment in care s-a uitat la mine si a zis:
-Ba da! Hai cu mine in baie.
P.S.-Nu sunt mandru in mod special de ce s-a intampla mai departe,dar eram tanar si cu persoana pe care o iubesc. Eram si sub influena bauturi... Daca stau sa ma gandesc as putea fi mandru ca Kookie e doar,al meu.
•Mult mai bine :)))
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfiction"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land