15

658 51 13
                                    

-Pov.Junkook-

Este ora 8:00 si Tae se aranjeaza de la ora 7 jumtate. Nu e ca si cum nu o sa se bage in mare. Oricum nu vreau sa ii stric visele. 

-Taehyung daca nu vi mai repede plec fara tine. Misca din fundula ala mai repede.Tip eu.

-Aishh! Ma enervezi. Vin acum. Nu imi gaseam telefonul.

-Lasa hai mai repede,maine plecam si vreau sa vad marea. Spun eu si fug pe usa.

Ajunsi pe palaja,cautam 2 seslonguri unde sa ne punem lucrurile si sa ne bronzam. Am gasit imediat si ne-am pus acolo. E foarte frumos aici,este curat si un aer proaspat. Apa e foarte limpede si rece. Inainte sa intru in apa i-am spui lui Tae sa ma dea cu crema pe spate si sa il dau si eu pe el. 

Zis si facut. Am intrat amandoi in apa rece gheata,care de altfel,nu era o problema pentru noi. Ne stropeam si bagam la fund unul pe altu.O zi perfecta,dar pe cea de ieri nimic nu o intrece.Tae se tot apropia de mine si m-a luat in brate. Mi-am incolacit picioarele in jurul bazinului si incepea sa ma sarute. Si dimineata are chef de dragoste si nu ma deranjeaza,dar sunt oameni in jur.

-Tae,sunt oamnei in jur. Diseara. 

-Dar nu se uita nimeni la noi,se plange el.

-Tae! 

-Bine,diseara. 

Am iesit din apa amandoi si am mers la locurile noastre. Aveam 2 mesaje de la Jimin: 

Primul mesaj era ceva gen "Baieti ce faceti? Kookie maine veniti."

Iar al doilea era ceva gen "Sa stiti ca Jin a luat-o razna cu gatitul. De ieri face mancare pentru voi. De parca acolo nu mancati."

I-am trimis mesaj lui Jimin sa ii spuna lui Jin sa o ia mai usor si ca ii pupam pe toti. Chestii tipice...

Ne-am luat lucrurile si am plecat la hotel sa mancam ceva fiind ora pranzului. Eu am luat piure si ceva carne de pui si Tae a luat o supa. 

-Kookie,maine plecam. Esti bucuros? Ma intreaba Tae.

-Da....avem treaba cu trupa nu putem sta mai mult. 

-Mananca si hai sa mergem sa cumparam suveniruri.zice el cu un zambet cat zidul chinezesc,poate mai mare. 

-Bine nu ma grabii ca mergem.

Cred ca va imaginati ca Tae m-a tarat dupa toate lucruile pe care le vedea si credeti-ma ca a am cheltuit peste 100 de euro doar pe prostii si "suvenirui" e care nu avem nevoie. Si va da-ti seama ca am ajuns in camera si i-am promis ceva de dimineata. Si aceasta a fost o seara de neuitat. 

Tae cheltuie mult. Sa stiu sa nu il duc la mall :)))

Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum