Da play la aceasta melodie,Knife Party-Bonfire,si spor la lectura!
-Pov.Jungkook-
Taxsimetrsiul schimba benzile cu mai multa dibacie decat schimb eu taburile la Chrome,noi stateam pe bancheta din spate si radeam,savurand o sticla de vodca la jumatate pe care o cumparasem de la un non-stop.
Ne sarutam cu infocare si nu ne venea sa credem ce se intamplase in baia din club. Uljin devenea orasul meu preferat din toata lumea. Eu habar nu aveam unde mergem,dar asta nu avea nicio importanta. Am deschis geamul de la taxi,am scos capul si am inceput sa urlu:"Iubesc Ujinulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!! Uuuuuuuuuuuuuuu!"
Taehyung radea,taximetristul se distrea si el pe seama noastra,oamenii pe langa care treceam credeau ca suntem nebuni,dar cel mai important lucru era ca paream fericti. Ai observat ca reactia umana normala la fericirea altcuiva este sa-l judeci? "Ia uite,domne,la ala! Sigur e ceva neregula cu el,de ce rade,de ce zambeste? Viata lui pare sa nu fie la fel de cacat ca a mea,hai sa-l judec si sa consider ca e nebuna ca sa ma simt mai bine in legatura cu persoana mea si sa nu admit ca viata unui om este asa cum si-o face" Cred ca unul dintre cele mai frumoase sentimente pe care le poti trai este acela cand iti spune cineva ca se vede ca esti fericit. Trecuse mult timp de cand nu imi mai zisese cineva acest lucru si aveam de gand sa profit la maximum de aceste momente.
Taxsimetristul a dat muzica tare,isi vedea de treaba lui si noi puteam sa ne vedem linistiti de a noastra.As spune ca ne sarutam,dar ce faceam noi acolo nu putea fi numit sarutat. Noi ne lingeam,efectiv. Respiratia lui miroasea la fel ca a mea a bautura si tigari combinata cu gelul meu de dus,dat fiind ce se intamplase mai devreme in baia clubului.
-Vreau sa facem iar dragoste!Imi zice Taehyung,tragandu-ma usor de curea.
-Esti dement? Am avut destula aventura pentru seara asta,abia am scapat din baie.
-Stiu,dar sunt foarte tare. Uite! Imi zice si imi ia o mana si mi-o vara intre picioarele lui. Ce-i drept,avea dreptate. Era mai tare ca un zid de beton. Dar nu aveam de gand sa fac dragoste in taxi.
-Esti sigur ca nu vrei? Imi zice el razand. Soferul e oricum atent la drum,muzica e tare si,daca trebuie,ii zic sa ne duca pana pe plaja. Sa fim singuri ca avem timp.
-Da,dragul meu,dar nu stiu daca stii,dar fiecare masina vine la pachet cu niste accesorii numite OGLINZI. Eu integ ca tu esti Taehyung si nu folosesti asa ceva cand conduci,dar altii,crede-ma,o fac.
-Ha ha! Ce amuzant esti! Imi spune el si apoi ma saruta.
Era totul prea frumos. In clipa aia nu imi dadam seama daca Taehyung este barbatul visurilor mele. Era in contributie cu tot ceea fusesem invatat. Barabatul asta iubea sa bea,sa faca dragoste si sa se distreze. Dar cum, nu suntem toti invatati ca trebuie sa ne placa de o persoana cu bun-simt,respectuasa,cu valori morale superioare,cultura generala,inteligenta debordanta si alte cacaturi de genul asta? Baiatul asta ma invatase prin puterea exemplului ce inseamna sa nu te intereseze ce cred oamneii din jurul tau,sa-ti vezi strict de treaba ta si fix ce simti tu si nu ce trebuie sau ce se asteapa altii sa faci.
Este cu totul deosebit,si m-am indragostit imediat de el atunci cand l-am cunoscut mai bine si am vazut ce fel de persoana este. Si ghici ce pariul el l-a castigat din prima.
Am ajuns la hotel obositi si fara vlaga,beti si cu o amintire frumoasa. Nu imi vine sa cred ca am fost "facut barbat" in baia unui club. Asta da amintire.
Ajunsi in camera am facut un dus si ne-am bagat la somn.
•Pai da...asta a fost :)))
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfiction"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land