-Pov.Taehyung-
Drumul de la Ujin pana in Seul cred ca a fost cel mai lung drum ever. Pe de-o parte fiindca eram suparat ca plecam de la mare si pe de alta ca ne intoarcem acasa unde sunt treburi de facut,practic nu era problema mea,avem 2 Hyung in casa,ne descurcam.
Ma gandeam doar la 3 lucruri:Noaptea superba pe care am trait-o cu Kookie,la ce sa le spun baietilor ce am facut aici,si la cum e posibil ca Italia sa castige campionatul mondial cand Franta a fost mult mai buna?
Intr-un final am ajuns in Seul si ma asteptam sa ne astepte baietii. Aparent au uitat de noi,dar e oke,ne descurcam. Am luat autobuzul si mergeam catre casa de mana cu Kookie.
Am ajuns si acasa obositi si fara chef de absolut nimic,va zic sincer ca nu am avut chef sa fac dus. In fine,am intrat in casa si ma asteptam sa vad ceva surpriza pregatit ca in filme cand vi cu sotia ta si copilu tau nou-nascut si familia va face o surpriza,un party. Pai era exact opusul,Baietii stateau pe canapea si nu le prea pasa de venirea noastra,nici macar lui Jin.
-Am ajuns!!! Am tipat din toti plamnii de cred ca am zguduit oamenii pana in Ujin.
-Buna,baieti. Ii saluta si Kookie si se pune intre ei si incepe sa se uite la un meci de tenis.
-Ok,unde sunt cadourile,bautura,mancarea?spun si sper sa fie asa.
-Taehyung,despre ce vorbesti? Ma intreaba la randul lui J-Hope.
-Am venit acasa si nu ati venit sa ne luati din gara si am crezut ca faceti o surpriza. Sunt total dezamagit. Unde e mancarea,bautura si cadourile?
-Taehyung daca vrei sa bei e suc de portocale in frigider de 3 saptamani si niste resturi de pizza. Yoongi iti promit ca te omor ca ai zis asta.
-Dar Jimin a zis ca Jin pregatea de 2 zile mancare pentru noi.
-Taehyung,cand a spus Kookie ca nu e nevoie,am mancat tot. Spune Jimin chicotind.
-Ok. Eu ma retrag. Out. Si plec in camera sa dorm. Jungkook vino sa dormim. Tip eu sa ma auda.
-Tae eu mai stau cu baietii. Noapte buna!!
Pana si Kook mi-a tras clapa. Am crezut ca imi face ceva sa ma simt mai bine...ehhh lasa ca vad ei. Pana atunci Noapte buna!
•Buna.
•Pa.,
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfic"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land