La un moment dat am simtit o mana direct pe piciorul meu. M-am gandit ca,din cauza ca era intuneric,a nimerit piciorul meu. Dar in clipa in care a inceput sa urce din ce in ce mai sus,mi-am dat seama ca nu e vorba despre nicio greseala. Era vorba despre o combinatie intre dezamagirea pe care o simteam din cauza sotului ei si mult alcool,iar eu,ca orice barbat beat care se respecta,nu aveam voie sa nu profit de treaba asta. Era un MILF [Nu cautati pe net sau stiti ce cautati...:)))],fii serios,nu puteam sa ratez ocazia asta.
-Da-ti jos pantalonii,mi-a spus dintr-o data,fara niciun fel de avertisment.
Nici nu am stat pe ganduri si am executat comanda. In clipa aia s-a napustit catre mine ca o leoaica pe un pui de caprioara,s-a asezat in genunchi in fata mea si a inceput sa-mi demonstreze e inseamna o partida de sex oral. Problema e ca nu vedeam absolut nimic. Simteam,ce-i drept,i-am bagat mana in par, dar tot nu era bine. Voiam sa o vad,voiam sa traiesc sentimentul de invingator si sa imortalizez momentul. Ce idee mi-a venit mie:am deschis usa de la unul dintre frigidere si dintr-odata s-a luminat un pic incaperea si o vedeam pe tanti Elvira in toata splendoarea. Si da,am dat o mu*e la lumina frigidrului. Da-ma in judecata! Cu adevarat amuzant este faptul ca (si in apararea mea,eram si eu un pic beat),in timp ce ma chinuiam sa-mi retin numele,am observat ceva. Din nou nu sunt mandru de ceea ce am facut,dar asta e situatia. Se mai intampla. Pentru ca,asa cum stateam pe scaun si ea statea in genunchi in fata mea,la un moment dat am inceput sa imi bag mana pe sub bluza,ca sa-i simt sanii aia mai mari decat egoul lui Mircea Badea. Dupa aia am inceput sa o zgarii pe spate si m-am chinuit sa ajung cu mana si in blugii ei,din spate. Si,cum ma aplecam eu si ma chinuiam sa-i inving bata de la blugi,la un moment dat am observat cum din buzunarul ei de la spate iesea pe jumatate o bancnota de un milion. Sa ne-intelegm,s-a dus o lupta foarte puternica in interiorul meu in clipa aia: pe de-o parte era vocea luminii,care imi spuna sa nu fiu nesimtit si sa ma bucur de parida de sex oral si sa pretuiesc fiecare moment,pentru ca n-o sa mai pup prea curand asa ceva si,pe de alta parte vocea din mine,care-mi zice:"Hai,coa*ie,nu fi prost. 15 sucuri,o gramada de mancare,o mu*e si 1 milion? Asta e ziua ta norocoasa". Asa ca bineinteles ca am sustras usor bancnota din buzunar.mi-am tras mana pana la buzunarul camasii pe care o purtam si am introdus-o acolo,cu atentie. Acum e momentul sa ma concentrez pe cealalta treaba pe care o aveam introdusa cu atentie. Deja simteam ca nu mai puteam,pentru ca nu stiu cum sa iti zic,dar tanti Elvira stia ce face acolo. Clar nu era la prima p**a pe care o sugea si cu siguranta nici la ultima.
-Da!Da! Gafaiam eu.
-Ai grija,sa nu-ti dai drumul pe mine ca nu am cu ce sa ma sterg,ma avertizeaza ea.
-Nu mai pot,am zis eu.
Clipa in care aceasta a luat un platou din frigider l-a asezat strategic exact unde trebuia si a inceput procesul de terminare a masculului adolescent din fata ei [la propiu]. Iti jur ca nici eu nu stiu sa-mi fac asa o laba cum mi-a facut-o ea. A fost ceva incredibil si m-am terminat pe un platou cu mancare.
-Da!!!!!! A tipat ea. Eu nu am,mai spus nimic,fiindca efectiv nu mai cunosteam nimic.
Deci,recapituland:sex oral la lumina frigiderului,investit 20 lei,castigat 100,prima experienta MILF din viata mea,terminat pe platoul cu mancare. Da,asta este o experienta pe care nu trebuie sa o ti numai pentru tine.
-Am sa ies eu prima,tu mai stai cinci minute si vino si dupa aia,m-a instruit tanti Elvira. Sa nu spui nimanui ce s-a intamplat in sara asta! Te pup!
Si a plecat.Am mai ramas cateva minute si apoi am iesit si eu. Am mers direct in restaurant si m-am oprit la bar. Il cauam din priviri pe chelnerul cu care avusesem problema mai devreme,pentru ca nu voiam sa las lucrurile asa. I-am facut semn sa e apropie si i-am zis:
-Bai,uite,imi pare rau pentru ca am fost de cacat mai devreme. Chiar nu am vrut. Fi atent,ca sa ma revansez fata de tine,am furat un platou cu mancare din asta scump. Ia-o,ascunde-o si tu dupa bar si serveste-te si tu,ca e pacat sa nu simti si tu asemena bunatati in gura.suntem ok?El s-a uitat la mine pret de cateva secunde,dupa care a luat platoul si l-a pitit dibace in bar.
-Da frate,suntem ok,mi-a zis.
•Stiu la ce te gandesti si raspunsul este DA. Platoul pe care l-a dat chelnerului era fix platoul ala. Pe Tae il doare fix,cu siguranta i-a scuipat in suc inainte sa i-l dea. Acum sunt chit.
CITEȘTI
Pariul |Vkook| POVESTIRE INCHEIATA
Fanfiction"O sa te fac sa ma placi in 10 zile" 18.08.2018 ~locul 11 în k-pop 23.09.2018~locul 7 în k-pop 23.09.2018~locul 9 în bxb •Colabolare cu dreamy-land