Natsu elindeki hapı döndürüp duruyor ama kesinlikle içmiyordu. İçmesi gerektiğinin farkındaydı, içmediği takdirde olacakları biliyordu.
Onları tekrar görecekti ama Natsu zaten onları tekrar görmek istemiyor muydu? Hayatından daha önemli olan arkadaşları ve sevgilisi için?
Başını kaldırıp mezar taşlarına baktı.
Gray fullbester
08/08/2016Juvia lockster
08/08/2016Luce Dragneel
08/08/2016Üç arkadaşınıda aynı gün kaybetmişti. Natsunun evinde yapılan yıldönümü kutlamasına gelirken tır ın altında kalan, hayattaki tek varlığı arkadaşları...
Natsu onların ölümünü asla kabullenememişti. Her zaman yanında olduklarına kendini inandırmıştı.
Abisi Zerefin klinigine gitmeyi reddetsede gittiğinde şizofren teşhisi konulmuştu.
Ama natsu Sizofren değildi... Sadece arkadaşlarını ve sevgilisini yanında isteyecek kadar bencildi.
İlacı yere atıp ezdi. Eğer bu ilacı içerse Lucy ile birbirlerine verdikleri sözü çiğnemiş olurdu.
Sonsuza kadar Lucy yi görecekti... Gerçek olsun hayal olsun... Onu hissedecekti.
Gözünden bir damla daha yaş aktı.
Lucy ile gerçekten evlenmemiştiler ama Lucy Heartfilia diye yazdırmak istememişti. Luce sadece ona aitti.
Her zaman olay bu şekilde gelişiyordu. Natsu arkadaşları ile mutlu olduğunu görüyordu ama her seferinde Lucy parkta bulunan mezarlarını buluyordu.
Doğru, lucy nin ruhu da huzura kavuşmak istiyordu değil mi? Ama natsu buna izin vermeyecek kadar bencildi ve bencil olmaya devam edecekti...
Oh be final. Aslinda finali değistirdim sskskkd fake atmak icin değistim. Asil finalde Lucy sizofrendi ve sadece natsuyu goruyordu fln. Ama bunu yapmama nedenim tahmin edilebilir bir son olmasiydi djsjsk kimse natsunun sizofren oldugunu tahmin etmedi dksksdk bu arada lucy diye anlatilan yerlede natsunun hayaliydi..