Hajának finom levendulás illatát beszippantva szenderedtem el.
Reggel ugyan abban a pózban ébredtünk, azzal a kivétellel, hogy Auróra megint nyakamba fúrta fejét. Megéreztem, amint ajkát bőrömnek nyomta és furcsa érzések rohamoztak meg.
Ráeszmélve, hogy már megint egy idióta vagyok, valahogy kikászálódtam az ágyból.
Végre péntek van! Utolsó nap a suliban! Legalábbis erre a hétre...
Felkaptam egy csíkos hosszú ujjú pólót, majd egy fekete szaggatott gatyát. Ahogy kinéztem az ablakon nem kaptam bíztató jeleket, ezért a kedvenc fekete pulóverem is felvettem.
Mikor már elkészültem és kijöttem a fürdőböl is, Auróra felébredt.
- Jó reggelt! - szólt rekedtes hangon, mire meg is köszörülte a torkát.
- Jó reggelt! Hogy aludtál?
- Remekül. - mosolyodott el.
- Na akkor, menj készülődj! Én addig csinálok valami ehetőt.
Elment a fürdőbe, én pedig készítettem egy gyümölcs salátát. Szeretek gyümölcsöt enni reggelire, de csak úgy magában egy almát nem. Ezért szoktam néha ezt készíteni reggelre.
Auróra is lejött kómás fejjel, ami nagyon aranyos volt. Nyammogott egy sort, majd elfogyasztotta az ételt. Csinált kávét, amit én sem hagytam ki, mert imádom.Nagy nehez elindultunk, de annyira húztuk az időt, hogy el is késtünk. Először természetesen Ari ment be, csak aztán én.
Amikor betoppantam mindenki rám kapta a tekintetét. Én csak odasétáltam Tündéhez és leültem. A tanár nem is zavartatta magát és tovább folytatta a biológia órát. Phuj de utálom ezt a tantárgyat. Sose értettem. Ahogyan a kémiát sem. Ez a két tantárgy a halálom.Hétvégén punnyadtam egy sort, majd következő hétvégére áthívtam Aurórát. A suliban a héten nagyon semmi sem történt. A picsák csak tették a dolguk és Tündével jobban összeismerkedtem. Kiderült, hogy van két cicája, imád fotózni, szereti a rockot és a feketét. Auróra elég távolságtartó az iskolában, viszont mikor kétszer átjött jól éreztük magunkat. Remélem el fogja mondani a sulival és azzal a rejtéjes bulival kapcsolatos problémáit.
*hétvégén*
Én éppen a ceruzáim pakoltam, mikor megérkezett Ari. Egy kisebb táska volt hátán. Rajta egy fekete szoknya és egy hosszú ujjú amin fagyik vannak.
- Szia Hanga! - erre nekem ugrik, amire én nem számítván eldőlök, vele együtt. - Oh...Bocsesz. - nevetett.
- Semmi gond. - ő felült, majd leszállt rólam, így én is fel tudtam állni.
Bemenvén letetette a cuccait és otthon érezve magát megy a konyhába vízér.
- Te is kérsz? - kérdezi felmelve poharam.
- Igen, köszi.
Egyből meg is ittam az egész pohárral.
Ezután befészkeltük magunkat a kanapéba chipsel és popcornal. Egy borzalmas zs kategóriás romantikus filmet néztünk. Egy esküvőszervező csajról és egy rendezvény szervező pasiról szólt. Az egész film olyan bugyuta volt, de természetesen Ari élvezte az egészet. Teljesen hozzám bújt én pedig átkaroltam. A film felénél úgy döntöttem inkább, hogy Aurórát figyelem.
Nagyon kis aranyos volt. Megfigyeltem csillogó szemét, amint visszatükrözi a tévében látottakat, majd kecses orra ívét végül tökéletesen telt ajkait. Szeretem. Muszáj belátnom, hogy beleszerettem, ha két hete ismertem is csak meg.
Mikor véget ért a film felém fordította arcát. Szemei bánattal teltek meg. Ahogy megcsillantak az első könnyei kék szemeiben, teljesen megsajnáltam. Tudni akarom mi történt vele.
- Auróra...kész vagy elmondani nekem mi történt? - eközben nyugtatóan cirógattam a hátát.
- I-igen. - kicsit megremegett a hangja - De egyet kérek.
- Bármit. - néztem rá bíztatóan.
- Ne ítélj el. - lehajtotta a fejét.
- Soha nem tennék ilyet. - megfogtam kezét és megszorítottam.
- Úgy kezdődött az egész, hogy én beleszerettem egy..khm..csajba. - nyögte ki.
- Oh tehát te...?
- Öhm igen... szóval elég rendesen belé voltam zúgva. Aztán elhívott a szülinapi bulijára. Ott teljesen leittam magam, mert azelőtt mondtam meg apámnak, hogy én a lányokat szeretem és nagyon kiabállt velem. Én csak egy kicsit ki a kartam kapcsolni. Aztán az alkoholból bátorságot merítve elmondtam neki mit érzek, erre felvitt a szobájába és hát...lefeküdtünk. - oldalra fordította a fejét, én csak mégjobban szorítottam a kezét - A csaj az egyik lány volt a ribancok közül és kiderült, hogy csak kihasznált és fotókat is készítettek, hogy aztán azzal zsaroljanak, hogy elterjesztik és apámnak is eljuttatják és, hogy ezért velük kell lógnom. A pénzem 90%-át nekik kell, mivel apám gazdag és ugye ő adja pénzt. Ő meg azt hiszi én költöm el állandóan, ezért egyre kevesebbet ad, ami miatt pedig meg szoktak verni. - egy könnycsepp lecsordul az arcán. Én odahajoltam és lepusziltam róla. Nem hajoltam el teljesen csak arcát néztem.
- Ez egy baleset és hát...megbaszhatják magukat azok a kurvák. Teljesen őrültek, akik ilyet csinálnak. Nem kell szégyelned magad és ne félj én egyálltalán nem ítéllek el. - felnézett a szemembe és egyre közelebb hajolt. Én is közeledtem felé, majd végül összeértek ajkaink. Azt hittem szétrobbanok, olyan vágy keletkezett bennem, de próbáltam tűrtőztetni magam. Ez a terv akkor dőlt össze, amikor beletúrt hajamba és ölembe mászott. Ott döntöttem úgy, hogy én aztán nem fogom vissza magam. Ledöntöttem a kanapéra és úgy csókoltam tovább mézédes ajkait. Teljesen megbabonázott.
Észbekapva elhajoltam tőle.
- Figyelj...lehet, hogy ezt most be kéne fejeznünk. - ő csak kapkodta a levegőt.
- Lehet... - erre magához húzott és újból csókolni kezdett. Most nem tartott olyan hosszú ideig, mint az előbb, de élveztem.
- És most mit akarunk csinálni? - kézdezte alattam.
- Nem tudom, te akarsz valamit?
- Nem megyünk el valahova kajálni? - erre megkordult a a hasa.
- Oké menjünk. - nevettem fel.
YOU ARE READING
𝒍𝒆𝒉𝒆𝒕𝒆𝒕𝒍𝒆𝒏 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒍𝒆𝒎
RomanceHa elveszett vagy és össze vagy kavarodva mit tudsz tenni? Hanga próbál rájönni mi történik vele, de nem teljesen érti a helyzetet. Hisz ki is értené? Talán te? /Átírt/ 2018