- Oké menjünk. - nevettem fel.
Egy étterem felé vettük az irányt, amikor megláttam az életem értelmét. Ott volt egy fánkos.
- Úristen együnk fánkot! - húztam a stand felé.
- Okey. - egyezett bele.
Vettünk négy fánkot és egy padra leülve kezdtünk el falatozni, mert tudniillik egy parkban voltunk.
- Mmm ez nagyon finom. - nyalta meg a szája szegletét.
- Tiszta maszat vagy. - nevettem fel arca látványán. Ujjammal letöröltem róla és le is nyaltam.
- Jólvanna. - olyan mint egy kisgyerek. Arcára puszit nyomva ettem tovább áhított ételem.
Miután végeztünk még ott üldögélve beszélgettünk egy kicsit, majd kézenfogva megindultunk sétálni. Egész úton mindenféle dologról beszélgettünk mígnem Renáta jött velünk szembe.
- Óóó...Hanga-ranga... - húzta ördögi mosolyra ajkait, ami már akkor gyanús volt, Auróra is jobban szorította kezeim - Ki a kis barátnőd?
- Auróra ez a zakkant itt Renáta. Renáta, Auróra.
- Örvendek. - ráztak kezet.
- Ti együtt vagytok? - utalt összekulcsolt kezeinkre.
- Igen, de nem hivatalosan. Kérlek ne szólj senkinek.
- Arikám összejött az élet látom. - mondta gunyoros hangnemben, amit nem tudtam mire vélni.
- Ezt mire véljem? - közelebb húztam magamhoz az álltala említett személyt.
- Áh semmire. Viszont nem vágom mit eszel rajta... nézd meg milyen kis nyámnyila.
- Renáta viselkedj már!
Azzal ott is hagytam elvonszolva Aurórát.
- Igaza van... - hajtotta le a fejét - egy nyámnyila alak vagyok.
- Auróra. Az a csaj mindig is egy fogyatékos volt, ne is foglalkozz vele. - felemeltem az állát - Az a lényeg, hogy szeretlek. - néztem mélyen a szemébe, aztán pedig megcsókoltam. Az összes érzelmem belevittem.
- Torzszülöttek - hallottam meg egy távolódó fintorgó hangot egy nénitől.
- Maga ne akarja meghatározni kit szeressek! - kiáltottam utána.
Aurórát szárnyaim alá véve indultunk meg haza és egész úton megnéztek minket, amit én leszartam, de éreztem, hogy őt zavarja. Oldalát simogatva próbáltam oldani a benne lévő feszültséget, ami valamelyest sikerült is.Hazaérve bedobtuk magunkat az ágyba és összebújva szenderedtünk el.
Reggel teljesen összegabalyodva ébredtünk. Kikászálódva kávét csinálni indultam. Mikor én már a pultnál téregettem magamhoz sétált le a szemét dörzsölő csillag.
- Tessék kávé. - toltam felé.
- Köszönöm. - nyomta ajkait enyémeknek.
- Ma mit akarunk csinálni? - dőlt vállamnak.
- Hmm mit szólnál, ha elmennénk a papám régi stégéhez horgászni?
- Az király lenne! - nézett szemeimbe - Úgysem horgásztam még.
- Na akkor meg kell, hogy tanítsalak! - simogattam meg feje búbját.
A kávé és a reggeli után minden felszerelést összepakoltunk, én még a rajzosfüzetem is bedobtam. Úgy gondoltam Rocky-nak is jólesne a tópart szóval őt is elvittük magunkat. Az volt a legnagyobb szerencsénk, hogy anyám otthonhagyta az autóját és Auróra pedig tud vezetni. Nekem csak motoros jogsim van, viszont a motorom meg szervízben van, így azt majd csak két nap múlva kapom vissza.
Odaérve kiraktuk a székeket Rocky-t pedig szabadjára engedtük, mivel hűséges mivolta miatt úgyis visszajön.
- Szóval a csalit így kell felakasztani a horogra. - kezdtem bele a magyarázásba. Mindent szorgosan leutánzott és mikor már biztos volt a dolgában pecabotját vízbe lógatta, ahogy jómagam is.
Miközben a tó csillogó felszinét csodáltuk, eszembe jutott rajzfüzetem, így előkaptam. Auróra arca ragadta meg figyelmem, ezért neki is álltam.
A ceruzám szántotta a lapot, majd mikor az utolsó símításokat is elvégeztem rápillantottam. Egy az egyben ő volt a papiron. Nyakát nyujtóztava próbálta megnézni mit rajzoltam, mire úgydöntöttem megmutatom. Abban nem voltam biztos neki hogy fog tetszeni ezért még hozzáfűztem, hogy arcokat nem-igen szoktam rajzolni. Ő csak megigézve figyelte a lapot.
- Megkaphatom? - kérdezte önkívületi állapotában - Mármint miket mondok ez persze a tiéd.. - kapott észbe.
- Neked szántam. - húztam mosolyra ajkaim.
- Köszönöm. - vont magához egy ölelésre.
- Nincs mit. - mondtam fülébe suttogva, amitől kirázta a hideg.Sajnálom, hogy majdnem két hétig nem volt új rész megpróbálom összekapni magam. Nem fogok magyarázkodni, mert tudom hogy senkit se érdekel.
A következőben mihamarabb talállkozunk!👐
YOU ARE READING
𝒍𝒆𝒉𝒆𝒕𝒆𝒕𝒍𝒆𝒏 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒍𝒆𝒎
RomanceHa elveszett vagy és össze vagy kavarodva mit tudsz tenni? Hanga próbál rájönni mi történik vele, de nem teljesen érti a helyzetet. Hisz ki is értené? Talán te? /Átírt/ 2018