Hoofdstuk 6

194 3 0
                                    

'WAKKERWORDEN MADDY!' Ik schoot overeind in mijn bed en ik zag Sarah achterover vallen. Op dat moment schoot ik keihard in de lach, ik hoorde ook luid gelach van Sarah haar kant. Lag ze dan, ondersteboven op de grond in haar slaapshirt. Ik stond op en liep naar de badkamer om even een douche te nemen.

'Maddy? Zullen we bellen? Het is nou zo langzamerhand al 2 uur!' Shit, ja ze had gelijk, we zouden nog bellen. Ik pakte mijn mobieltje en toetste het nummer in. Hij ging over..

'Hello?'

'Hi, Maddy here, you gave me your number last night..'

'Oh hi! Is there something you guys have to do today?'

'Nope' We zouden gaan shoppen, maar Sarah seinde dat ze wel wilde afspreken! 

'Do you want to shop with us? We got the opportunity then to know you!' Toch shoppen!

'Where do we meet?'

'Harrods?'

'Sure, see you there within half an hour! Bye!'

'Saar, over een half uur bij Harrods!' En we begonnen ons om te kleden, haar te doen etc. Tuurlijk was dat langer dan een half uur, dus mijn telefoon trilde en ik had een smsje van 'unknown':

Hey girl,

where are you?

xo unknown

Daar had je het al, dus ik smste terug:

Hello,

We're coming now! Go to Starbucks and get us a cappuchino!

kisses

Ja, je bent aan het smsen met een popster, wie? Weet je niet..

'Sarah, daar zijn ze!' Riep ik met mijn oerhollandse boerse accent. 'Maddy, hou je rustig. We gaan gewoon lekker bij ze zitten, babbelen en we kennen ze niet, sterker nog we zijn geeneens fans dus waar maak je je druk om?' Sarah had gelijk, we konden ze niet en stiekem haatte ik die muziek, voor zover ik het had gehoord..

'Hey!' werd er geroepen vanuit de 5 jongens. Het was de Louis, hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. Raar, dacht ik, ik ken hem geen eens. Ik kon niks anders dan toelaten, hij is leuk.

We raakte in een gesprek. 'Do you have a boyfriend?' vroeg Louis. Iedereen was stil en keek me aan, fijn.. 'Nope! I'm free!' Antwoordde ik trots. 'And you Sarah?' vroeg Zayn. In de hoop dat ze nee zou zeggen. 'I'm free to!' Zayn's gezicht klaarde op. Ik vond het allemaal maar apart, zo snel iemand al leuk vinden.

'Louis, do you have a girlfriend?' Vroeg ik. 'Yes, i'm dating someone.' 'How cute!' Antwoordde ik, ja wat moet ik anders zeggen na 1 dag? Ah wat kut, ik vond je zo leuk? Pff, geen denken aan. Hij is knap, meer niet. Na ongeveer een uur gepraat te hebben gingen we maar shoppen. Die jongens hadden allemaal zo een leuke stijl! Louis, Liam, Niall, Zayn en ... ? Ja die krullenbol heeft zijn naam nooit gezegd, en elke keer als Sarah of ik er naar vroeg zei die: Unknown en trok zijn wenkbrauwen op. Of hij glimlachte en er verschenen kuiltjes in zijn wangen. Ik vond het wel wat hebben, een misterieuze man.

Maddy, hou je bij je standpunt, je kent hem pas een dag, een paar uur..

'Tell me something about yourself' zei Curly, ja omdat ik zijn naam niet weet noem ik heb Curly. 'Well, i'm Maddy, 16 years old. I love my best friend Sarah and i love Ed Sheeran and The Fray. My worst language is English. I think you hear that too..' Curly moest lachen, schijnbaar vond hij het allemaal wel grappig klinken. 'Go on! I want to know more!' zei hij. 'Well, i live with my sister and my mom. My dad died in an car accident. We used to live in the Netherlands.' Curly keek wat geschokt toen ik zei dat mijn vader was overleden, maar ik vertelde dat ik dat niet zo heel erg meer vond.

'Do you belive in love on first sight?' vroeg Curly. Shit.. Natuurlijk niet, maar ik ben eerlijk tegen hem en vertel alles: 'Well, no i don't. I think thats the reason i never had a boyfriend, tha-'

'YOU NEVER HAD A BOYFRIEND? YOU'RE LYING!'

'No, i don't'

'Yes you are.'

'No, i don't.'

'But, why? You're a beautifull girl, i've never seen some dark red haired girl as beautifull like you are! Maybe it sounds cliché but it's the truth. I've barely know you one day, but that's the only thing i can say right now.' Curly liet me blozen, meende hij dit nou? Sarah keek me aan en dacht volgensmij het zelfde als mij: Wij moesten vanavond praten.

We liepen een jurkenwinkeltje in, de jongens die keken ons aan van: 'what the fuck moeten jullie hier?' Maar wij trokken ons er toch niks van aan. Na een half uurtje zoeken, met hulp van de jongens gingen we passen. De jongens namen plaats op de grote sofa, maar aangezien er twee mensen op paste ging Louis voor de bank zitten, Liam en Niall op de leuningen en Curly en Zayn op de bank zelf.

Na 5 minuutjes kwam Sarah en ik het hokje uit zetten, we keken elkaar aan en schoten keihard in de lach. We hadden beide een zwart geruit jurkje aan, het zag er echt verschrikkelijk uit! Terug het pashokje in. Na 5 jurken gepast te hebben hadden we alle twee ons mooiste jurkje aangetrokken en kwamen het hokje uitzetten.

Mompel de mompel van de sofa. Opeens hoorde we een grote schreeuw van 5 man. 'WAUW!' werd er in koor geroepen. Okay, wij wisten genoeg, dat werd hem. Bijpassende schoenen hadden we ook al, gewoon voor de lol, ooit komt het van pas.

Hoop ik..

My life is crazy, wild and unpredictable.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu