Hoofdstuk 8

180 0 0
                                    

Was ik verliefd aan het worden? We konden elkaar natuurlijk al een paar maanden, maar het voelde zo lang. De volgende dag lagen Sarah en ik op mijn bed een beetje boekjes te lezen waar de jongens in stonden, even wat informatie binnenkrijgen van de intervieuws.

'Saar?' mompelde ik. 'Ja?' 'Wat nou als.. Harry mij leuk vind?' Sarah begon te gillen. 'Sms hem!' Ik had wel een idee en vertelde dat aan Sarah.

Hey Curly,

When do i see you again?

Hugs and kisses, Maddy.

Ik kreeg klamme handen, ik was echt een beetje raar de laatste paar dagen. Misschien vond hij me wel leuk? Tot mijn mobiel trilde, mijn hart stopte even. Curly: Hey babe ... Snel opende ik het bericht.

Hey babe!

Do you want to go with the boys and me? We go to the fair near London.

Pick you up at 1 pm?

xxxxxxxxxxxxxx Curly

'Saar? Zullen we met de jongens mee naar de kermis?' vroeg ik. Jaja, ik wist het woord kermis zelfs in het engels. 'Is goed!' 'Harry stuurde wel bar veel kusjes..' 'Wat lief!' Sarah vond het helemaal geweldig dat ik zo'n band had gekregen met Harry. Vele meisjes zullen gillen als ze gaan daten met dé Harry Styles van One Direction. Maar het zijn gewoon goeie vrienden van ons geworden. Sarah was ondertussen alweer het vriendinnetje van Zayn. Dat was wel te verwachten na de eerste ontmoeting.

Mijn hart maakte een sprongetje toen ik de toeter van de auto van Louis hoorde. Sarah en ik rende naar beneden en trokken onze Vans aan. Er werd op de deur geklopt, Harry stond er en gaf mij een dikke knuffel en fluisterde: 'Hey beauty!' Dat gaf me een heel goed gevoel.

De kermis, wat je een kermis noemt. In Nederland is een kermis klein, hooguit 10 á 12 attracties en een zooi van die tentjes waar je knuffels enzo kan winnen, maar hier? GI-GAN-TISCH. Echt waar, ik denk dat de kermis hier wel meer op een dorp lijkt!

'Do you like it?' vroeg een zwoele stem, de stem van Harry. 'Yes! I'ts amazing! I wanna have a beaaaaaar!' zei ik stampvoetend en de jongens moesten lachen. Sarah wilde het zelfde zo te zien en de jongens besloten een beer te winnen. Louis begon meteen met proberen. 'We've gonna check the other side of the fair, see you within half an hour!' Zei Sarah opeens. Dat was een hint voor mij, ze wilde me spreken.

Na een hele poos en 5 attracties verder kwamen we al pratend terug bij de jongens, we praatte in het Nederlands, zodat de jongens ons niet konden verstaan. 'Zo leuk hé Mad, Zayn is zo lief voor me!' zei ze. 'Ja, had ik dat maar, iemand die om me gaf!' 'Kijk eens achter je, ik denk dat er wel iemand om je geeft!' Ik keek om, daar stond een beer, een gigantische beer.. Achter de beer stond Harry. 'For you!' Zei hij met een glimlach en gaf de beer aan me. 'I like you!' zei hij snel en keek blozend weg. Mijn hart maakte álweer een sprongetje. Ik was verliefd, ik vond hem ook leuk. Maar ik wilde me niet laten kennen en besloot hard to get te spelen...

Ik draaide me om en liep samen met Sarah, arm in arm over de kermis met de jongens achter ons aan. Ik praatte de hele wereld rond met Saar, over Harry, Zayn, Louis, Liam en Niall. Heerlijk vond ik dat, gewoon in mijn eigen taal praten tegen mijn allerbeste vriendin. Stiekem luisterde we soms ook mee met het gesprek achter ons en we kwamen er achter dat ze het over ons hadden, want soms hoorde we onze namen vallen.

Louis had samen met mij besloten dat we ergens uiteten gingen. 'NANDO'S!' Schreeuwde Niall al meteen, ja die was daar echt verslaafd aan. 'Well, i think we go to Nando's then!' Zei Liam met een glimlach op zijn gezicht en we stapte de auto in. Ik ging naast Harry zitten, aangezien het heel krap werd vond ik dat helemaal niet zo erg.

Maddy Jones, daar zit je dan, tegen dé Harry Styles aan. Opweg naar Nando's met heel One Direction. Ja het zijn nu eenmaal je beste vrienden.. aaah kijk Sarah nou, ze lijkt dolgelukkig! Had ik dat maar, gelukkig zijn met een jongen. Wel lief dat Harry mij die beer gaf, zit er wat achter? Ik denk het wel. Misschien komt dat no-.. Wat doet Harry nou? Hij pakt m'n hand! HIJ PAKT MIJN HAND! Even kijken naar hem.. WEGKIJKEN MADDY, lukt niet.. Zijn mooie ogen, zijn lieve lach, het houd me vast! Goedzo Maddy, draai je hoofd maar weg. Wat is dat? Zachte lippen op mijn wang! HIJ GEEFT MIJ EEN KUSJE OP MIJN WANG! HARRY STY- Maddy, act normal. Doe toch normaal joh, je geloofde toch niet in liefde? Kijk jezelf nou, maar je kan niks anders doen dan alles toelaten, je vind hem wel leuk! JE VIND HEM LEUK HÉ JAAAA!

Mijn gedachte heeft gelijk, ik vind Harry Styles leuk..

My life is crazy, wild and unpredictable.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu