Hoofdstuk 2

207 4 0
                                    

'HEY!' Sarah zwaaide met haar hand voor mijn hoofd langs, 'Droom je of zit je zo diep in gedachten?' vroeg ze. 'Sarah, ik droom! We gaan naar Londen! Heb jij enig idee hoe goed je daar kan shoppen?' zei ik. Sarah zuchtte.

Ja ik ben zwaar, maar dan ook echt zwaar zwaar zwaar shopverslaafd. Sarah ergert zich altijd aan me als we gaan shoppen, winkel in winkel uit. Dat herken ik gelukkig van mezelf onwijs goed.

'Maddy?' ik hoorde een stem vanuit de deuropening, het was mama. 'Ja mam?'

Ik had een onwijs goede band met mijn moeder, om zo maar te zeggen: ze is mijn beste vriendin.

'Je had het nieuws al gehoord van Sarah, maar we vertrekken morgen om 4 uur vanaf Schiphol, dus ga je je koffer zo inpakken?' zei ze. 'Ja is goed mam, hoelaat is het eigenlijk?' Vroeg ik terwijl ik op de klok keek. HET IS FUCKING 11 UUR, Sarah zag het ook. 'HEY, ik moet naar huis!' riep ze snoeihard. 'IK MOET MIJN SPULLEN NOG PAKKEN!' Sarah was de deur uit en ik begon meteen met zoeken, gatverdamme. Ik had al mijn koffers opgezocht en begon met inpakken, mijn oude herinneringen gingen in een aparte doos.

Het gaf me een heerlijk gevoel al dacht ik aan mijn vader, de heerlijke tijden, jammergenoeg gebeuren ongelukken ook, waaronder mijn vader het slachtoffer was. Ik liet een traan vallen op de foto die ik in mijn handen had.

Ik wilde nog even naar de televisie kijken om tot rust te komen.

ZAP* romantische film.. ZAP* romantische film.. ZAP* nog een.. GADVERDUBBE.

Ja, gadverdubbe, mijn woordje in plaats van gadverdamme, wen er maar aan!

Meerdere malen vertelde Sarah dat ze zoooo verliefd was, op het eerste gezicht. Ik praatte natuurlijk mee, maar ik vind het helemaal niks. Dat hele liefdesgedoe niet, van mij hoeft het allemaal niet. Dan mag ik wel 16 jaar zijn maar toch maakt het me niks uit.

Ik vond het verstandig om te gaan slapen, het was ondertussen al half 2. Ik borstelde mijn donkerrode, bijna bruine haar door en trok mijn slaapshirt aan. Binnen een kwartiertje (volgensmij) was ik al vertrokken in een diepe, diepe slaap..

My life is crazy, wild and unpredictable.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu