'Hey Louis.. Isn't that concert tonight?' Vroeg ik. Shit! Dan moest ik zingen. 'Yes, after the intervieuw. But it's already half past 5, we need to be there in half an hour!' 'We're never gon-' KLINGEL! M'n telefoon gaat.
Harry Styles is calling
'Hey!'
'Yes, we know, we've seen ik right just one minute ago.'
'What, you're already there?'
'Yes, we're coming.'
'Bye, boo!'
Louis rende al snel naar zijn auto, de outfits lagen nog thuis! Shit.
De auto liet remsporen van een meter of 10 achter voor ons huis, snel rende we naar boven en pakte een heel zoot aan kleding uit de kasten, alles in een koffer gepropt en we zijn met een noodvaart naar de concerthal gereden. Harde muziek en liedjes oefenen in de auto! Ge-wel-dig.
'Look! You can see the place where we need to preform tonight!' Het enige wat ik zag was de Wembley Arena. 'In the Wembley thingy?' vroeg ik geschrokken. 'YES!' antwoordde Louis. Tot we er waren zat ik nog diep in gedachten..
'RUN!' Riep Louis toen hij zag dat hij nog maar 5 minuten had voor het intervieuw. Ik rende achter hem aan en zag Sarah op een krukje zitten ongeveer een meter of 5 van de plek waar de jongens hun intervieuw moeten houden. 'Gosh, ik dacht dat je het nooit zou redden!' fluisterde Sarah en gaf me een knuffel. Ik hoorde de intervieuwer vragen stellen aan de jongens, maar ik zat ondertussen zacht te praten met Sarah.
'Maddy, hoor eens.' Zei ze opeens.
'Boys, who of you does have a girl?' Ik zag Harry, Zayn en Liam hun hand opsteken.
'HARRY STYLES? So, if i understand.. This is the first time you have a girl?' 'Yes..' zei harry verlegen.
'How cute? Who is it?''
'Maddy Jones, over there!' en hij wees naar mij.
'MADDY COME OVER HERE!' Eerst wilde ik niet maar Sarah dwong me.
'Sarah, you need to come here too!' Riep Zayn er tussendoor.
Sarah en ik liepen naar de bank toe, en we kregen tonnen met vragen naar ons hoofd geworpen door de intervieuwer. Ondertussen zat Harry met mijn hand in zijn hand geklemd en Louis aan mijn haar te friemelen.
'Louis, is it true you and Eleanor never will come back to each other?' Werd er opeens gevraagd. Er viel een stilte. 'We're never gonna come back together, she cheated on me. If girls cheat, i'll never want them back!' Antwoordde hij. We keken allemaal verbaast.
'Maddy, many fans want to know if there is an chemestry between you and Louis, can you explain this when you are looking at there photo's?' En hij liet een paar foto's zien dat Louis en ik elkaar een knuffel gaven, hij mij een kus op me wang gaf en hij me mee naar binnen trok in de Starbucks. Harry keek wat minder blij toen deze vraag werd gesteld.
'Well, mr. Intervieuwer, there is no sight of chemestry between Louis and me, we hug, we give each other a kiss on the cheek and he takes my hand to ran away from the paparazzi. So dear fans, Louis is all yours. But, Louis and Harry are much bigger friends than Louis and me, and then you don't say: Are they gay? So what's the problem now, because i'm a girl it is an bigger problem?' Zo, dat is er uit.. Iedereen begon te klappen. 'Well, i give Maddy the fully respect from my heart.' begon Louis. 'We're just like brother and sister, soulmates, salt and pepper, nothing more!' Ik kreeg een beetje waterige oogjes, dat was wel lief.. Harry zijn gezicht klaarde ook weer een heel eind op, ik zag dat hij het zelf nu ook begreep en zich er niet druk om maakte. Het intervieuw werd afgesloten met een hoop kushandjes en een groote vlaag gezwaai.
'DRESS UP GUYS AND GIRL, WE NEED TO GO TO THE PODIUM, MADDY, DO YOUR MAKEUP!' Schreeuwde Niall door de kleedkamer. Sarah moest jammergenoeg weg, die ging ook op vakantie naar Nederlands, gelukkig maar voor een paar dagen. Hoe lang? Wist ze niet precies..
''LADY'S AND GENTLEMEN, THE MOMENT WHERE YOU ALL BEEN WAITGING FOR, ONE DIRECTION!'' En er klonk een hels gegil. Ik moest wachten, wachten tot dat ik werd geroepen en ik op mocht om het liedje mee te zingen met de jongens: 'Forever young'. Er stond op het blaadje met de geplande songs dat ze ook nog 'Total eclipse of the heart' gaan doen omdat het precies 2 jaar geleden is dat ze mee hebben gedaan met X-Factor. Ik besloot daar even voor op youtube te kijken, maar merkte dat ik al op moest dus smeet snel m'n telefoon weg. Ik slaakte een gilletje, barst in mijn scherm, nooit aan gedacht dat ik natuurlijk een iphone had.
'And we have a sprecial preformance with us, here is my girl, MADDY!' Hoorde ik Harry zeggen dus ik rende op mijn hakken het podium op, ja, ik kon rennen op hakken, je leest het goed. 'Hey guys!' En ook vloog er op mij een hels gegil af van allemaal meisjes. Harry gaf me een kusje. Nog meer gegil!
We namen plaats op de krukken en Louis begon met praten. 'Because we have met a very, very special girl.. i mean two girls! One of them can't be with us tonight but Maddy does. Maddy can sing, she showed to us. And because of them we want to sing: Forever Young.' Iedereen juigte. 'One more thing, because Maddy is my girl, we're gonna sing our part together.' Zei Harry er achter aan en het nummer begon.
Na het nummer werd er een korte pauze ingelast en vertelde de jongens mij dat ik Total Eclipse Of The Heart mee moest gaan zingen, sterker nog ik kreeg alle stukjes die solo werden gezongen. De 'Turn around' stukjes werden door Liam en Niall gezongen en het refrein door iedereen gezamelijk. Ja, best ingewikkelt hé? Hier heb je een link: http://www.youtube.com/watch?v=wtxPIXE_Nrg
Na het concert zaten we in de auto terug, tenminste ik zat bij Louis, net als op de heenweg. Halverwege, denk ik.. viel ik in slaap. Ik voelde Louis zijn vingers over mijn wang en door mijn haar gaan en gaf mij heel snel een kusje op mijn voorhoofd. Die jongen weet altijd het roer recht te houden, wat hij ook doet.
Louis Tomlinson, you are my best friend. Forever.